Branding stoke seže od oko 2700 godina prije Krista. Čak i hijeroglifi u grobnicama egipatskih piramida pokazuju da su ljudi obilježavali odnosno brendirali stoku i goveda kako bi potvrdili vlasništvo nad njima. Vi možda nećete brendirati stoku, ali to sigurno vrijedi i za vaše web stranice. Web stranice trebaju biti brendirane pa će ljudi povezati vaše web stranice s proizvodom, uslugom ili nekom drugom vrstom vrijednosti.
Sljedećih 5 savjeta pomoći će vam kod boljeg brendiranja vaših web stranica na internetu.
- Brendiranje preko domene
Zakupite domenu koja najbolje opisuje vaše poslovanje. Kraće domene je lakše zapamtiti. Posjetitelji vaših stranica se mogu vratiti na vaše web stranice ako je ime domene privlačno jer lakše ostaje u sjećanju. Izbjegavajte duge nazive domena koliko god je to moguće. Da si ne bi zakomplicirali život odmah u početku, kada birate ime za svoj biznis prvo provjerite je li željena domena slobodna. Ako nije, tražite drugo ime. 🙂 - Napravite logo koji se pamti
Dizajnirajte ili dajte nekome da dizajnira unikatan logotip za vas. Prepoznatljiv logo je jako važan za brendiranje, sjetite se samo onoga da slika vrijedi tisuću riječi. Logotip i slike na web stranici pomoći će povezivati klijente, kao i potencijalne kupce s onim što vaše web stranice prodaju ili promoviraju. Trebate logotip koji će klijentu i potencijalnom kupcu biti u mislima čim zatreba neki od proizvoda ili usluga koje nudite, ali ne samo njima već i njihovim prijateljima. - Dizajnirajte “user friendly” web stranice
Učinite vašu navigaciju jednostavnom i laganom za korištenje. Puno ljudi ne shvaća da je korisnički razumljiv site dio brendinga. Kada odete na web stranicu koja je neuredna i izgleda komplicirano, hoćete li ostati na njoj i pokušati je dešifrirati ili ćete otići klik dalje i potražiti drugi izvor informacija koji je jednostavan i pregledan? Ako je vaša web stranica jednostavna i laka za korištenje te je još lakše na njoj izvršiti narudžbu, onda će klijenti i potencijalni kupci doći prije k vama nego konkurenciji. User Experience (UX) je danas ono što prodaje. - Odaberite moto
Moto je još jedna bitna stvar kod brendiranja. Gotovo svaka tvrtka ima neki moto. Neke tvrtke ga s vremenom promijene a neke imaju isti desetljećima. Avalon se vodi motom „premium hosting“ što vjerujem nije potrebno posebno objašnjavati. Naš moto ponekad možete vidjeti i u našem logotipu i jasno pokazuje kakve vrijednosti zastupamo i koji su nam ciljevi. - Specijalizirajte se
Pobrinite se da se razlikujete od vaše konkurencije. Znate li po čemu želite biti poznati? Koji aspekt vaše tvrtke želite da ljudi prepoznaju kada misle o vašem poslovanju? Ako prodajete širok izbor električnih alata, možda bi bilo bolje da vas ljudi prepoznaju kao lidera u industriji bušilica? To bi svakako bilo lakše i prepoznatljivije nego da se natječete sa stotinama drugih većih tvrtki. Dobro promislite po kojoj usluzi možete biti prepoznatlijvi.
U ovih 5 savjeta možete vidjeti da u brendiranju ima puno mogućnosti. Ako počinjete s e-commerce siteom ili ga već imate ali nema uspjeha, morate se zapitati „zašto korisnici odlaze s moje stranice konkurenciji?“. Ako je tako onda je brendiranje jedna od onih stvari kojoj se morate ozbiljnije posvetiti. Ako slijedite ove savjete o brendiranju, izgraditi ćete nešto što će imati trajan učinak daleko u budućnost.
I naravno, budite društveni. Bilo da promovirate vaš brend offline posjećujući razna događanja, sudjelujući na sajmovima i konferencijama, dijeleći promotivne materijale s vašim logotipom i slično ili online putem društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter, Google+ ili Youtube, biti društven uvijek će vam se dugoročno isplatiti.
Preporučeno za tebe
Kako pisati dobre blog članke?
Blog je zaista dobar alat za kreiranje sadržaja. Vi ga za svoje klijente stvarate besplatno i ako su oni svjesni toga, njihova percepcija vašeg branda/imagea zasigurno će biti veća. Osim 10 elemenata dobrog blog članka, u ovom članku ćete pronaći i potencijalne ideje koje će zasigurno pobuditi vašu maštu. Pisanje bloga i nije tako teško jer uz šalicu dobre kave, zavaljeni ispred monitora, jednostavno pokušajte uživati u činjenici da pišete tekst o poslu kojeg volite.
Koristite li A/B test u email marketingu?
A/B test zapravo je sučeljavanje dviju opcija (A i B) između kojih se ne možete odlučiti. Test između opcija A i B će za vas odraditi korisnici/klijenti te ćete dobili odgovor koja je od njih bolja, privlačnija tj. koja generira bolji korisnički angažman (A ili B). Ukoliko koristite gotove alate za email marketing kao npr. MailChimp, onda će vam A/B test biti vrlo jednostavno napraviti. Njegovom upotrebom vrlo je izgledno ćete ostvariti bolje rezultate email marketing kampanje.
Remarketing – što je to?
Poznata je činjenica da nas oglašivači prate i znanje o nama koriste da nam serviraju reklamne poruke. Što trebate znati prije nego što sami počnete koristiti remarketing? Remarketing je jednostavno rečeno, način da dođete do kupaca koji su posjetili vašu web stranicu ili su već izvršili neku radnju. Riječ je dakle o marketinškoj reakciji na […]
Tražite li dalje?