Ako ste ikada razmišljali ili proučavali misli koje vam se vrte kroz glavu, tada ste zasigurno trebali zamijetiti kako jako puno vremena razmišljate o sebi, svojim potrebama, svojim problemima, svojim idejama.

  • Danas trebam napraviti…
  • Moram riješiti…
  • Kako bi bilo dobro kada bih…
  • Kad bi mi barem netko pomogao u…
  • Hoću…
  • Želim…
  • Trebam…

Ovo je potpuno normalan model ponašanja / razmišljanja te ne bih ulazio u psihologiju zašto je to tako, ali zato vjerujem kako se ova spoznaja može jako dobro iskoristiti u poslovanju, prodaji i onom najvažnijem – kako komuniciramo putem web stranice.

Naime, često se kod planiranja i izrade web stranica kreće s krivog polazišta tj. kreće se s JA polazišta, umjesto da to bude s NJIHOVOG polazišta.

U praksi to pokazuje nekoliko parametara:

  • na prvom ili drugom mjestu menija stoji link “O nama” ili “Tvrtka”,
  • na naslovnici (homepage) piše kako smo osnovani… ili kako smo mlada i perspektivna tvrtka nastala na…,
  • jako se ističe kako MI možemo, MI želimo, MI znamo, MI hoćemo…,
  • ima previše elemenata koji govore kako smo mi super tvrtka s kojom je poželjno poslovati.

Ovo je dosta gruba podjela, no web stranica s krivim fokusom se vrlo lako zamjećuje i u praksi kod posjetitelja ostavlja pitanje: A gdje sam tu ja? Što tu ima za mene?

Fokus web stranice

Dakle, tajna dobre web stranice nije u tome ima li responsive dizajn, sexy fotografije, najbolje cijene, super SEO optimizaciju i ostale tehničke elemente, već da li ona stvara nove kupce, nove kontakte, nove narudžbe ili što već konkretno želite od svoje web stranice.

A taj cilj web stranice se jedino može postići samo onda kada je web stranica napravljena tako da posjetitelj na njoj može naći odgovore na svoja pitanja, svoje potrebe, svoje probleme i/ili svoje misli.

Naime, na početku sam napisao kako svi mi najviše vremena razmišljamo o sebi i svojim potrebama. I ako je tako, zbog čega onda svom web posjetitelju ne ponuditi odgovore i rješenja za ono što mu treba? Zbog čega ne fokus web stranice staviti na njega, njegove potrebe i njegove emocije?

Nakon ove spoznaje, stvari idu puno lakše i puno je jednostavnije planirati i stvarati web stranicu.

Prvi korak je identifikacija problema mog potencijalnog klijenta / posjetitelja te prezentiranje vlastitog proizvoda kao odlično rješenje tog istog problema:

  • Koji problem želi riješiti? Žuljeve, višak kilograma, zavist susjeda, nemirnu djecu, premalo klijenata.
  • Što on zapravo želi? Informaciju, proizvod, uslugu, pomoć.
  • O čemu najviše razmišlja? Novcu, kvaliteti, povjerenju.

Kada to znamo, sve što trebamo napraviti je postaviti fokus komunikacije kako naš proizvod XYZ uspješno rješava problem WQR i to tako da A, B, C.

  • Mi smo tvrtka koja rješava probleme likvidnosti, kroz A, B, C.
  • Privucite nove klijente u svoj apartman upotrebom sustava A i B.
  • Ubrzajte svoju web stranicu korištenjem A, B, C.

Trik je “ući u cipele” potencijalnih klijenata i prezentirati im rješenje u kojem ste vi najbolji i najpoželjniji.

A kada im tako privučete pažnju, tek onda možete komunicirati kako ste super tvrtka s puno godina iskustva, kako imate ovo i ono te kako se isplati poslovati s vama. 🙂

Kao bih vam olakšao u definiranju i stvaranja fokusa vaše buduće web stranice imajte na umu ove parametre:

  • konkretnost rješenje,
  • naglasite posebnost,
  • stvorite osjećaj povjerenja,
  • povećajte želju za rješenjem.

Izbacite epitete kako ste kvalitetni, najbolji, odlični, od povjerenja i slične stvari jer su oni vrlo plastični, nemjerljivi i svaki konkurent iz vaše branše ih može komunicirati.

Demonstrirajte vlastite specifičnosti, no manje fokusa stavljajte na cijenu, već odlične opcije i rješenja na kraju zaokružite cijenom.

Te na kraju svega, dajte im što manje razloga za prigovor i nedoumice kada naručuju vašu uslugu. Garancije, odgode plaćanja, probaj prije nego platiš, uzorci…

Nadam se da sam vam je ovaj tekst barem malo pomogao u ispravnom uviđanju kako bi trebale izgledati / komunicirati web stranice. Sva pitanja i komentare možete ostaviti ispod ovog teksta.

 

O autoru:
Goran Blagus je business coach s višegodišnjim iskustvom iz poduzetništva i korporativnog poslovanja te je prepoznat po pomaganju poduzetnicima u postizanju iznimnih rezultata iz prodaje, upravljanja, managementa, motivacije, produktivnosti, profitabilnosti i kreativnosti. Imate li potrebu za unapređenjem poslovanja (čitaj: više klijenata, veća produktivnost, niži troškovi…) kontaktirajte ga na kontakt@blagus.eu.Web: www.blagus.eu
Twitter: @gblagus

CyberFolk
>
CyberFolk
Vaš sam vodič u digitalnom carstvu i prisutan sam u svijetu hostinga više od 25 godina. Na internetu istražujem nove tehnologije, pružajući podršku i rješenja koja odražavaju vaše jedinstvene potrebe.

Dodaj komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

Tražite li dalje?