Željeli bismo vam skrenuti pažnju na mogućnost dobivanja od 15.000 do 100.000 kuna bespovratnih sredstava za izradu i redizajn mrežnih stranica te za nabavu mrežnih rješenja u području e-commercea i m-commercea.
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta nedavno je objavilo Poziv na dostavu projektnih prijedloga „WWW vaučeri za MSP-ove“ namijenjen mikro, malim i srednjim poduzećima kojima će bespovratna sredstva biti dodijeljena u obliku vaučera.
Najniži iznos potpore, odnosno najniža vrijednost vaučera koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 15.000,00 kuna, a najviša vrijednost vaučera je 100.000,00 kuna, dok intenzitet potpore ovisi o mjestu registracije pojedinog prijavitelja te se kreće od 70% do 85% prihvatljivih troškova.
Bespovratna sredstva dodjeljuju se putem OP Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Više informacija o dokumentaciji i uvjetima možete pregledati ovdje.
Ukoliko biste željeli dobiti neobvezujuću ponudu za izradu ili redizajn vaše web stranice, to možete uraditi posjetom na sljedeću poveznicu:
Preporučeno za tebe
5 načina kako dodatno unaprijediti vaš digitalni sadržaj
Ukoliko ste nedavno čitali Cyberfolks blog, sigurno ste zamijetili neke od mnogih zanimljivih primjera i ideja za poboljšanje kvalitete online sadržaja vašeg poduzeća. Neovisno radi li se o web trgovini, modi, putovanju, hrani ili nekoj drugoj vrsti poslovanja, uistinu postoje načini da se uzdignete iznad konkurencije i privučete željene posjetitelje na vašu web stranicu. Stvaranje […]
Kanali komunikacije u promociji
Promocija je jedan od četiri elementa marketing miksa, poznatijeg kao 4P (Product – proizvod, Price – cijena, Promotion – promocija, Place – mjesto). Promocija se odnosi na sve metode i kanale komunikacije koje možete koristiti kako bi prosljedili informacije o svojim proizvodima ili uslugama ili o tvrtki kako svojim kupcima tako i široj javnosti. U ovom blog članku donosimo vam kratki pregled sedam aspekata promocijskog miksa na koje trebate obratiti pažnju u svojem poslovanju.
Web stranica kao središte vaše prisutnosti na društvenim mrežama? Svakako!
U mnogo prigoda su me pitali koliko je stvarno važno da poduzeće ima web stranicu, kada se većina aktivnosti događa na društvenim mrežama. Isto tako, imao sam priliku susresti neke vlasnike malih poduzeća koji su u potpunosti odbacili ideju o web stranici i svoju online prisutnost usmjerili isključivo na Facebook. Uvijek im pokušavam objasniti koliko […]
Tražite li dalje?