Željeli bismo vam skrenuti pažnju na mogućnost dobivanja od 15.000 do 100.000 kuna bespovratnih sredstava za izradu i redizajn mrežnih stranica te za nabavu mrežnih rješenja u području e-commercea i m-commercea.
Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta nedavno je objavilo Poziv na dostavu projektnih prijedloga „WWW vaučeri za MSP-ove“ namijenjen mikro, malim i srednjim poduzećima kojima će bespovratna sredstva biti dodijeljena u obliku vaučera.
Najniži iznos potpore, odnosno najniža vrijednost vaučera koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 15.000,00 kuna, a najviša vrijednost vaučera je 100.000,00 kuna, dok intenzitet potpore ovisi o mjestu registracije pojedinog prijavitelja te se kreće od 70% do 85% prihvatljivih troškova.
Bespovratna sredstva dodjeljuju se putem OP Konkurentnost i kohezija 2014. – 2020. iz Europskog fonda za regionalni razvoj.
Više informacija o dokumentaciji i uvjetima možete pregledati ovdje.
Ukoliko biste željeli dobiti neobvezujuću ponudu za izradu ili redizajn vaše web stranice, to možete uraditi posjetom na sljedeću poveznicu:
Preporučeno za tebe
Tvrtka vam se zove Gmail d.o.o.?
U poslovnoj komunikaciji, email danas zauzima vrlo važno mjesto. Iako se još dio komunikacije odvija preko klasične pošte, fax poruka, telefonom, email je ipak broj jedan (barem u Avalonu). Pokušajte zamisliti jedan dan bez emaila. Kako šefu poslati Excel tablicu bez upotrebe emaila? OK, ima načina, ali email ostavlja trag, predstavlja pisanu komunikaciju u kojoj […]
Web stranica kao središte vaše prisutnosti na društvenim mrežama? Svakako!
U mnogo prigoda su me pitali koliko je stvarno važno da poduzeće ima web stranicu, kada se većina aktivnosti događa na društvenim mrežama. Isto tako, imao sam priliku susresti neke vlasnike malih poduzeća koji su u potpunosti odbacili ideju o web stranici i svoju online prisutnost usmjerili isključivo na Facebook. Uvijek im pokušavam objasniti koliko […]
E-mail s vlastitim završetkom?
Klijentu šaljete poruku s odličnom ponudom, ali umjesto da se fokusira na vašu ponudu, primatelj obraća pozornost na e-mail adresu pošiljatelja. “ivan94@gmail.com” ne zvuči baš profesionalno u poslovnoj korespondenciji, zar ne ? Baš kao ivan94@kc.t-com.hr ili @hotmail.com. Sada zamislite da je vaša adresa “ivan@ivic.photography”. Vidite li razliku? U ovom članku pokazat ćemo vam kako možete […]
Tražite li dalje?