What is SERM?
Read what it is SERM in our dictionary.
It will help you better understand what exactly it is SERM and what is the meaning to you in everyday use.
SERM
Search Engine Reputation Management
SERM (upravljanje ugledom na tražilicama), to proces praćenja i oblikovanja slike tvrtke ili osobe u rezultatima pretraživanja. Glavni cilj SERM-a je poboljšati ili zaštititi ugled marke na mreži putem eliminiranja ili istiskivanja negativnih informacija i promoviranja pozitivnih sadržaja.
Kako djeluje SERM?
Aktivnosti SERM-a uključuju optimizaciju sadržaja, upravljanje rezultatima pretraživanja i brigu o tome da informacije o marki budu pozitivno percipirane. Obuhvaća i SEO te content marketing. SERM je posebno važan za vlasnike online trgovina, gdje mišljenja kupaca mogu utjecati na prodajne rezultate i promet na web stranici.
Koje aktivnosti obuhvaća SERM?
- Stvaranje pozitivnih sadržaja: Redovito objavljivanje članaka, postova na blogu i video materijala.
- Upravljanje recenzijama: Poticanje zadovoljnih kupaca na ostavljanje pozitivnih mišljenja.
- Optimizacija SEO-a: Pojačavanje pozitivnih strana kako bi zauzimale više pozicije u rezultatima pretraživanja.
- Praćenje stranice: Redovito praćenje rezultata pretraživanja i reagiranje na negativne sadržaje.
Razlikuje li se SERM od SEO-a?
Iako SERM i SEO (optimizacija za tražilice) imaju zajednički cilj, koji je poboljšanje vidljivosti u tražilicama, razlikuju se u opsegu aktivnosti. SEO se fokusira na optimizaciju stranice za tražilice, dok se SERM koncentrira na ugled i sliku.
