U mnogo prigoda su me pitali koliko je stvarno važno da poduzeće ima web stranicu, kada se većina aktivnosti događa na društvenim mrežama. Isto tako, imao sam priliku susresti neke vlasnike malih poduzeća koji su u potpunosti odbacili ideju o web stranici i svoju online prisutnost usmjerili isključivo na Facebook. Uvijek im pokušavam objasniti koliko su zapravo u krivu.
Kada se odlučite pokrenuti svoj posao jedna od najvećih pogreški koje možete učiniti je zaključiti kao vam web stranica nije potrebna. Već sam napisao nekoliko postova na temu kako web stranica utječe na poslovanje i koliko je zaista važna. Tome u prilog ide i činjenica da ukoliko želite potpunu kontrolu nad svojim brandom ili poslovanjem, posjedovanje web stranice nezaobilazan je korak. Jer, to je zasigurno jedan od najsnažnijih marketinških alata današnjice.
Zašto je važno imati web stranicu?
Osim izuzetnog marketinškog alata, potpune kontrole sadržaja i vizualnog izražaja, prije nego odbacite mogućnost izrade web stranice, provjerite tri najvažnija razloga zašto to nije najbolja ideja za vas:
- VJERODOSTOJNOST
Iskreno, bez web stranice vaše poslovanje ostavlja drugačiji (ili da kažem negativan) dojam u očima korisnika. Oni očekuju da imate web stranicu, što ujedno pozitivno utječe na stvaranje kredibiliteta i povjerenja posjetom vaše web stranice. Isto tako, veličina vašeg poduzeća je nebitna na Internetu te imate mogućnost preusmjeriti dio prometa većih konkurentskih poduzeća na vašu web stranicu. To će vam svakako pomoći držati korak s konkurencijom te stvoriti priliku da pozornost preusmjerite na svoje poduzeće. Bez web stranice ovo bi bilo nemoguće.
- NEPREKIDNA DOSTUPNOST
Gdje je drugdje moguće biti otvoren od 0-24, sedam dana u tjednu nego na Internetu? Biti dostupan 24 sata na dan omogućava vam posjete čak i u vrijeme kada spavate. Ovdje govorim o posjetima koje je moguće bilježiti, a da nisam u obzir uzeo i remarket!
- ISPLATIVOST
Korisnici preferiraju pronaći informacije o poduzeću online. Iz tog razloga preporučljivo je web stranicu opremiti sa svim potrebnim informacijama, što će vam pomoći smanjiti iznos operativnih troškova. Isto tako, u mogućnosti ste izabrati mnoge opcije za nadogradnju vaše web stranice u smislu besplatnih i plaćenih verzija.
Web stranica vs. društvene mreže
U većini slučajeva, razlog zbog kojeg vlasnici poduzeća radije koriste društvene mreže nego web stranicu, su angažman i brendiranje. Naravno, interakcija s korisnicima je zabavna, ali osim potrošenog vremena (da ne spominjem novac) rezultati obično ne dosegnu očekivanja.
Kako biste vidjeli vašu objavu i potaknuli ih na djelovanje, potrebno je potrošiti novac na oglašavanje dnevnih objava, odnosno, možda čak i povremeno oglašavanje pomoću Facebook oglasa.
S druge strane, čini se da brendiranje ima mnogo više smisla, ali ulaganje u povećanje odanosti brendu kroz objave isto tako troši vrijeme i novac. Pogotovo, ukoliko ste novi na tržištu. Društvene mreže poput Faceboka stvarno mogu biti ključ uspjeha u povećanju odanosti brendu, ali financijska učinkovitost pothvata svakako nije dio tog plana. Globalno gledajući, broj poduzeća koja preusmjeravaju svoj promet na Facebook stranice raste za 25% godišnje, što je dobar pokazatelj kako su društvene mreže dobra nadopuna vašoj web stranici.
Dobra stvar vezana za platforme društvenih mreža je da možete kreirati svoju poslovnu stranicu brzo i besplatno, iako održavanje te iste stranice nije tako jednostavno kako se čini, pa tako postoji mogućnost da dođete u situaciju gdje ćete trebati osobu koja će se baviti samo time– tj. voditelja komunikacije na društvenim mrežama.
Najbolje rješenje bio bi spoj vaše web stranice s društvenim platformama, koristeći principe kako ostvariti što veći promet vaše web stranice.
Remarketing kao najbolji način korištenja društvenih mreža za vašu web stranicu
Generalno gledano, platforme društvenih mreža trebale bi vam pomoći u privlačenju što većeg broja posjetitelja na vašu web stranicu, kao i stvoriti zabavni dio vaše online prisutnosti, u svrhu povećanja interesa među potencijalnim korisnicima vaših proizvoda ili usluga.
Idealno, remarketing posjetitelja vaše web stranice kroz njihove profile društvenih mreža, opcija je koju ne bi trebalo zanemariti, jer mnogi će posjetitelji napustiti vašu web stranicu bez ostvarene kupnje ili drugih željenih aktivnosti. Remakreting će vam pomoći da ponovno dođete u doticaj s njima prikazujući im relevantne oglase na društvenim mrežama.
KAKO FUNKCIONIRA REMARKETING?
Remarketing uključuje jednostavan JavaScript kod korišten od strane cookie-bazirane tehnologije s funkcijom praćenja posjetitelja vaše web stranice. Potrebno je taj mali kod ugraditi u web stranicu i pratiti kako pretraživač svakog novog korisnika ostavlja anonimni kolačić prilikom posjete. Kolačić će vam pomoći pri pronalaženju istog posjetitelja kako biste mu isporučili ciljani oglas.
Jednostavan način komunikacije s vašim posjetiteljima te visokom stopom učinkovitosti može se provesti pomoću retargetiranja, štoviše, stvoriti val ponovnih posjeta starih posjetitelja kako bi konačno učinili taj željeni potez na vašoj web stranici, bila to kupnja, registracija ili nešto treće. To će vam pomoći prikupiti vrijedne podatke o vašim korisnicima. Dakle, što je tu potrebno uzeti u obzir?
Jedan od najučinkovitijih načina je izrada prilagođenih oglasa gdje se oglašavanje bazira na geografskom području vaših posjetitelja, kako biste došli do onih koji će vjerojatnije posjetiti vašu web stranicu. Isto tako, vrlo je važno znati što posjetitelji pretražuju na vašoj web stranici. To će vam pomoći pripremiti retarget oglase namijenjene baš njima, tako da sadržaj oglasa sadrži točno on što im je potrebno bez zamaranja nepotrebnim oglasima.
Drugi način kako uspješno koristiti vašu web stranicu zajedno s društvenim mrežama je dijeljenje vašeg web sadržaja s publikom na društvenim mrežama. Blog objave koje objavljujete na web stranici možda neće biti posjećene u tolikom broju ukoliko ih ne podijelite na društvenim mrežama. Isto vrijedi i za video objave.
S weba na društvene mreže – trend br. 1 u 2016. godini?
Sve što je objavljeno na web stranici nije dovoljno zabavno za društvene mreže. Neke objave bit će odlično prihvaćene na društvenim mrežama, ali isto tako postoje i objave za koje nitko neće mariti.
Pa što onda funkcionira na društvenim mrežama u 2016. godini?
VIDEO PRIJENOS UŽIVO
Offline događaji u stvarnom vremenu koji se prenose putem Facebook videa su ta jedna stvar s kojom ne možete pogriješiti! Uzevši u obzir da su Periscope i Meerkat postali broj 1 aplikacije novih naraštaja, prijenos događaja uživo na vašoj web stranici, te pozivanje gledatelja putem društvenih mreža, uistinu je jedan od najnovijih trendova koje možete koristiti.
Naravno, svako poduzeće neće ovaj trend smatrati korisnim. Možda za podijeliti imate interesantan blog, ili primamljivu ponudu za vaše posjetitelje. Neovisno o spomenutim opcijama, sve što podijelite svakako će pridonijeti posjećenosti vaše web stranice, ne samo u smislu središnje točke vaše prisutnosti na društvenim mrežama, već i kao pouzdanog poduzeća koje će pobuditi emociju i potaknuti interes među korisnicima društvenih mreža.
Baš kao i uvijek, pronađite prikladnog partnera koji vam može pomoći izraditi web stranicu i napraviti izuzetnu osnovu za vašu fino podešenu online prisutnost i prisutnost na društvenim mrežama – Cyberfolks tim vas čeka!
Preporučeno za tebe
Kanali komunikacije u promociji
Promocija je jedan od četiri elementa marketing miksa, poznatijeg kao 4P (Product – proizvod, Price – cijena, Promotion – promocija, Place – mjesto). Promocija se odnosi na sve metode i kanale komunikacije koje možete koristiti kako bi prosljedili informacije o svojim proizvodima ili uslugama ili o tvrtki kako svojim kupcima tako i široj javnosti. U ovom blog članku donosimo vam kratki pregled sedam aspekata promocijskog miksa na koje trebate obratiti pažnju u svojem poslovanju.
5 načina kako dodatno unaprijediti vaš digitalni sadržaj
Ukoliko ste nedavno čitali Cyberfolks blog, sigurno ste zamijetili neke od mnogih zanimljivih primjera i ideja za poboljšanje kvalitete online sadržaja vašeg poduzeća. Neovisno radi li se o web trgovini, modi, putovanju, hrani ili nekoj drugoj vrsti poslovanja, uistinu postoje načini da se uzdignete iznad konkurencije i privučete željene posjetitelje na vašu web stranicu. Stvaranje […]
5 najvećih data centara na svijetu
1. Digital Reality Main Data Center, San Francisco Sa sloganom “Connecting your business to the world”, kompanija Digital Reality je najveći data centar provider, koji u svom posjedu ima 166 data centara, smještenih u Americi, Europi, Aziji i Australiji. Jedan od najvećih je Glavni data centar u San Franciscu, strateški lociran u blizini Silicijske doline, […]
Tražite li dalje?