Ukoliko ste nedavno čitali Cyberfolks blog, sigurno ste zamijetili neke od mnogih zanimljivih primjera i ideja za poboljšanje kvalitete online sadržaja vašeg poduzeća. Neovisno radi li se o web trgovini, modi, putovanju, hrani ili nekoj drugoj vrsti poslovanja, uistinu postoje načini da se uzdignete iznad konkurencije i privučete željene posjetitelje na vašu web stranicu.

Stvaranje sadržaja zvuči kao jednostavan posao, ali istraživanja ukazuju da zapravo samo manji broj ljudi u marketingu uistinu shvaća važnost sadržaja, kao i njegovu strategiju, pa iz toga proizlazi činjenica da je strategija ta koja, zapravo, najčešće izostane. Dopustite da vam predstavim 5 načina kako sumirati vašu digitalnu aktivnost i kako je koristiti na izrazito efikasan način.

1. Odaberite vaš model digitalnog marketinga

cm
Izaberite model

Bavite li se vrstom poslovanja čiji je interes privlačenje što je moguće većeg broja posjetitelja u svrhu ostvarivanja prodaje? U tom slučaju, međupovezanost web stranice, mobilne aplikacije, društvenih mreža i optimizacija

Optimizacija je proces usavršavanja nečega s ciljem postizanja najboljih mogućih rezultata. U kontekstu informatike i tehnologije, optimizacija se odnosi na različite aktivnosti usmjerene na poboljšanje učinkovitosti, brzine, efikasnosti i kvalitete rada računalnih sustava, softvera, web stranica i drugih digitalnih resursa. Zašto je optimizacija važna?  Odgovor je jednostavan. Optimizacija omogućava bolje iskorištavanje resursa, što se prevodi na brže funkcioniranje aplikacija, manju potrošnju energije i bolje iskustvo korisnika. Na primjer, optimizacija web...

Što je Optimizacija? za pretraživanje putem tražilica, dobar su početni paket.

Želite li ostvariti interakciju posjetitelja s proizvodima koje nudite, potrebno je istražiti načine kako pružiti izvanredno multimedijalno iskustvo s ciljem privlačenja novih, i zadržavanja stalnih posjetitelja (loyalty program).

Ukoliko vaše poslovanje nudi digitalni proizvod ili uslugu, tada je potrebno više se posvetiti online interakciji s ciljanom publikom u svrhu stvaranje uvida i prikupljanja podataka koji će vam koristiti u formiranju tijeka vaših inovacija te posljedično uvećati prihod.

Bavite li se turizmom ili maloprodajom? U tom slučaju, poželjno je stvoriti pozitivno iskustvo i povezanost s brandom, kao i izuzetnu uslugu kako bi pridobili i stvorili listu vjernih korisnika.

2. Odaberite vašu vrstu sadržaja

9-reasons-taylor-swift-is-a-savvy-businesswoman
9 Reasons Taylor Swift is a Savvy Businesswoman

U velikoj raznolikosti tipskih sadržaja, potrebno je usredotočiti se na tip sadržaja koji je primjenjiv vašoj vrsti poslovanja, a ujedno i jednostavan za predstavljanje vašoj ciljanoj populaciji. Postoji poduža lista različitih vrsta sadržaja, poput bloga, videa, fotografija, infografika, oglasa, pluginova, animacija, od kojih poduzeća obično odaberu više od jednog kako bi predstavili svoju prisutnost u digitalnom svijetu.

Nakon što ste prikupili relevantne podatke o ciljanoj populaciji, upoznati ste s njihovim interesima i vrsti sadržaja koji bi ih mogao privući, kao i najboljim kanalima distribucije.

3. Odaberite najbolje kanale distribucije

seo2
Odabir kanala je vrlo bitan

Vaš sadržaj mora biti tamo gdje je i vaša publika!

Iz tog razloga važno je odabrati ispravan kanal distribucije- bio to Snapchat, You Tube, Twitter, Facebook, Vimeo, Google oglasi na Tumblru, dok sama distribucija zahtjeva content pillar pristup.

Što je content pillar pristup? Kada odlučite koji ste sadržaj spremni distribuirati, učinite to na način da ga pretvorite u određen broj verzija pripremljenih za distribuciju pripadajućim kanalima. To vam, također, daje mogućnost segmentacije većeg sadržaja u manje dijelove pripremljene za ciljanu populaciju.

4. Stvorite strategiju korisnog sadržaja

content-marketing-strategy-content-formats-the-funnel-and-the-buying-journey-via-adido
Izvor slike: www.contentmarketinginstitute.com

Za stvaranje strategije korisnog sadržaja u obzir je potrebno uzeti razmišljanja i potrebe korisnika kako je prikazano na slici iznad. Korisnici prolaze kroz pet faza, prva je trenutak kada vas postaju svijesni, pa sve do vjernosti kao zadnje faze, što nikako nije lagan put.

Vaš zadatak u prvoj fazi je ukazati vašoj ciljanoj publici da imaju problem ili potrebu

Kako to učiniti? Jednostavno: zaboravite na sebe i usredotočite se na ciljanu populaciju – poručite im nešto s čim se mogu povezati (emocionalna reakcija obično je dobitno rješenje) i predstavite im rješenje za problem koji imaju.

Vaš posao u drugoj fazi je osigurati dovoljan broj načina kako i na koji način riješiti probleme koje imaju

Pripremite dovoljne količine sadržaja (kao dio vaše strategije korisnog sadržaja) koji je moguće preuzeti, koji je dostupan i djeljiv online, naravno besplatan, sve u svrhu kako bi publika lakše shvatila svoj problem i potrebe. Ovaj korak posebno je važan jer je u ovoj fazi potrebno akumulirati pobuđeni interes i polako, ali sigurno voditi ih k vašem proizvodu ili usluzi.

Vaš posao u trećoj fazi je osigurati dokaz kako je vaše rješenje bolje od konkurencije

Pripremite prezentacije i izjave korisnika kojima dokazujete kako je vaše rješenje za njihov problem ono koje zaista trebaju. U ovoj fazi publika će vas uspoređivati s konkurencijom, tako da imate težak zadatak izboriti se da budete bolji od ostalih. Ovaj zadatak je posebno teško ostvariti spram vjernih potrošača, stoga je važna duboka analiza i točni rezultati kako bi uspješno proveli ovu fazu.

Vaš zadatak u četvrtoj fazi je da imate najbolja istraživanja i recenzije

Naravno, lažne recenzije neće vam pomoći. Potrebni su vam realni podaci i izvješća kako biste imali vjerodostojnu sliku vašeg poslovanja.

Vaš zadatak u petoj fazi je zadržati zainteresirane korisnike

Ova faza vjerojatno zahtijeva nešto drugačiju strategiju sa svrhom zadržavanja postojećih korisnika i održavanja njihove vjernosti. Za razliku od faza privlačenja, ovdje morate zadržati svoju korisnost i održavati interes publike jer u suprotnom će to potražiti negdje drugdje.

Definirajte vaš budžet

dollar
Definirajte budžet za digitalnu promociju

Neovisno jeste li startup sa u poptunosti osiguranim sredstvima ili međunarodna korporacija, prije gore spomenutih radnji porebno je zaviriti u novčanik. Nije potrebno da svaka strategija bude financijski zahtjevna. Potrebno je samo postaviti budžet i iskoristiti ga na najbolji način. Uz pomoć prijatelja i rodbine možete odraditi prve korake objave sadržaja, poput objava na drušvenim mrežama ili blog postove. Jednom kada se stvari pokrenu, puno je lakše odabrati polja aktivnosti, sadržaj i strategije u koje ste spremni investirati, ili još bolje, otkriti vlastiti način za što jeftiniji i efikasniji način distribucije sadržaja.

Kada vaše poduzeće definira način integracije procesa potrebnih za stvaranje osjećaja zadoljstva kao rezultat dobro obavljanog posla korisnika, to je dovoljno da konkurenciju ostavite iza obzora. Proizvod je lako kopirati, ali doživljaj je vrlo teško ponoviti. – Clayton M. Christensen

Najvažniji je mudar pristup i oštar stav. Društvo, želim vam sreću svima!

CyberFolk
>
CyberFolk
Vaš sam vodič u digitalnom carstvu i prisutan sam u svijetu hostinga više od 25 godina. Na internetu istražujem nove tehnologije, pružajući podršku i rješenja koja odražavaju vaše jedinstvene potrebe.

Tražite li dalje?

Pregledaj po datumu
  • Pregledaj po datumu
  • ožujak 2025
  • prosinac 2024
  • studeni 2024
  • listopad 2024
  • srpanj 2024
  • svibanj 2024
  • travanj 2024
  • ožujak 2024
  • siječanj 2024
  • prosinac 2023
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • listopad 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • prosinac 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • prosinac 2015
  • listopad 2015
  • kolovoz 2015
  • svibanj 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • kolovoz 2014
  • srpanj 2014
  • svibanj 2014
  • travanj 2014
  • ožujak 2014
  • veljača 2014
  • siječanj 2014
  • prosinac 2013
  • studeni 2013
  • listopad 2013
  • rujan 2013
  • kolovoz 2013
  • srpanj 2013
  • lipanj 2013
  • travanj 2013
  • ožujak 2013
  • veljača 2013
  • siječanj 2013
  • prosinac 2012
  • studeni 2012
  • listopad 2012
  • rujan 2012
  • travanj 2012
  • ožujak 2012
  • prosinac 2011
  • studeni 2011
  • srpanj 2011
  • lipanj 2011
  • ožujak 2011
  • siječanj 2011
  • prosinac 2010
  • listopad 2010
  • lipanj 2010
  • travanj 2010
  • ožujak 2010

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.