Branding stoke seže od oko 2700 godina prije Krista. Čak i hijeroglifi u grobnicama egipatskih piramida pokazuju da su ljudi obilježavali odnosno brendirali stoku i goveda kako bi potvrdili vlasništvo nad njima. Vi možda nećete brendirati stoku, ali to sigurno vrijedi i za vaše web stranice. Web stranice trebaju biti brendirane pa će ljudi povezati vaše web stranice s proizvodom, uslugom ili nekom drugom vrstom vrijednosti.
Sljedećih 5 savjeta pomoći će vam kod boljeg brendiranja vaših web stranica na internetu.

  1. Brendiranje preko domene
    Zakupite domenu koja najbolje opisuje vaše poslovanje. Kraće domene je lakše zapamtiti. Posjetitelji vaših stranica se mogu vratiti na vaše web stranice ako je ime domene privlačno jer lakše ostaje u sjećanju. Izbjegavajte duge nazive domena koliko god je to moguće. Da si ne bi zakomplicirali život odmah u početku, kada birate ime za svoj biznis prvo provjerite je li željena domena slobodna. Ako nije, tražite drugo ime. 🙂
  2. Napravite logo koji se pamti
    Dizajnirajte ili dajte nekome da dizajnira unikatan logotip za vas. Prepoznatljiv logo je jako važan za brendiranje, sjetite se samo onoga da slika vrijedi tisuću riječi. Logotip i slike na web stranici pomoći će povezivati klijente, kao i potencijalne kupce s onim što vaše web stranice prodaju ili promoviraju. Trebate logotip koji će klijentu i potencijalnom kupcu biti u mislima čim zatreba neki od proizvoda ili usluga koje nudite, ali ne samo njima već i njihovim prijateljima.
  3. Dizajnirajte “user friendly” web stranice
     Učinite vašu navigaciju jednostavnom i laganom za korištenje. Puno ljudi ne shvaća da je korisnički razumljiv site dio brendinga. Kada odete na web stranicu koja je neuredna i izgleda komplicirano, hoćete li ostati na njoj i pokušati je dešifrirati ili ćete otići klik dalje i potražiti drugi izvor informacija koji je jednostavan i pregledan? Ako je vaša web stranica jednostavna i laka za korištenje te je još lakše na njoj izvršiti narudžbu, onda će klijenti i potencijalni kupci doći prije k vama nego konkurenciji. User Experience (UX) je danas ono što prodaje.
  4. Odaberite moto
    Moto je još jedna bitna stvar kod brendiranja. Gotovo svaka tvrtka ima neki moto. Neke tvrtke ga s vremenom promijene a neke imaju isti desetljećima. Avalon se vodi motom „premium hosting“ što vjerujem nije potrebno posebno objašnjavati. Naš moto ponekad možete vidjeti i u našem logotipu i jasno pokazuje kakve vrijednosti zastupamo i koji su nam ciljevi.
  5. Specijalizirajte se
    Pobrinite se da se razlikujete od vaše konkurencije. Znate li po čemu želite biti poznati? Koji aspekt vaše tvrtke želite da ljudi prepoznaju kada misle o vašem poslovanju? Ako prodajete širok izbor električnih alata, možda bi bilo bolje da vas ljudi prepoznaju kao lidera u industriji bušilica? To bi svakako bilo lakše i prepoznatljivije nego da se natječete sa stotinama drugih većih tvrtki. Dobro promislite po kojoj usluzi možete biti prepoznatlijvi.

U ovih 5 savjeta možete vidjeti da u brendiranju ima puno mogućnosti. Ako počinjete s e-commerce siteom ili ga već imate ali nema uspjeha, morate se zapitati „zašto korisnici odlaze s moje stranice konkurenciji?“. Ako je tako onda je brendiranje jedna od onih stvari kojoj se morate ozbiljnije posvetiti. Ako slijedite ove savjete o brendiranju, izgraditi ćete nešto što će imati trajan učinak daleko u budućnost.

I naravno, budite društveni. Bilo da promovirate vaš brend offline posjećujući razna događanja, sudjelujući na sajmovima i konferencijama, dijeleći promotivne materijale s vašim logotipom i slično ili online putem društvenih mreža kao što su Facebook, Twitter, Google+ ili Youtube, biti društven uvijek će vam se dugoročno isplatiti.

>
Matija Barić
Već 20 godina aktivno se bavim svijetom hostinga i domena. Trebate li pomoć u pronalasku savršene domene ili hosting paketa? Zajedno ćemo pronaći idealno rješenje. Privatno sam veliki zaljubljenik u prirodu.

Dodaj komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

Tražite li dalje?

Pregledaj po datumu
  • Pregledaj po datumu
  • ožujak 2025
  • prosinac 2024
  • studeni 2024
  • listopad 2024
  • srpanj 2024
  • svibanj 2024
  • travanj 2024
  • ožujak 2024
  • siječanj 2024
  • prosinac 2023
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • listopad 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • prosinac 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • prosinac 2015
  • listopad 2015
  • kolovoz 2015
  • svibanj 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • kolovoz 2014
  • srpanj 2014
  • svibanj 2014
  • travanj 2014
  • ožujak 2014
  • veljača 2014
  • siječanj 2014
  • prosinac 2013
  • studeni 2013
  • listopad 2013
  • rujan 2013
  • kolovoz 2013
  • srpanj 2013
  • lipanj 2013
  • travanj 2013
  • ožujak 2013
  • veljača 2013
  • siječanj 2013
  • prosinac 2012
  • studeni 2012
  • listopad 2012
  • rujan 2012
  • travanj 2012
  • ožujak 2012
  • prosinac 2011
  • studeni 2011
  • srpanj 2011
  • lipanj 2011
  • ožujak 2011
  • siječanj 2011
  • prosinac 2010
  • listopad 2010
  • lipanj 2010
  • travanj 2010
  • ožujak 2010