Prema posljednjim istraživanjima koje je provela Udruga eCommerce Hrvatska, u Hrvatskoj gotovo 50% potrošača kupuje online, od toga 40% njih na domaćim webshopovima. Navika je to u konstantnom porastu i činjenica koju svaki ozbiljni prodavač mora uzeti u obzir ukoliko želi širiti svoje poslovanje izvan fizičkih okvira. Naime, trenutna situacija u svijetu (COVID-19) samo je pokazala nedostatke koje trgovina ovisna o tradicionalnim metodama komercijalnog poslovanja može u vrlo kratkom vremenu uskratiti smanjenim profitom. Ali isto tako i mnogobrojne prednosti koje imaju oni koji su spremni u vrlo kratkom vremenu prilagoditi se modernim načinima poslovanja i prenamijeniti, ukoliko to već nisu, svoje prodavačke kanale za digitalnu primjenu.
Postaviti online trgovinu danas je uistinu jednostavna stvar i sve što vam je potrebno je imati kvalitetan hosting i sustav koji se oslanja na jednu od popularnih platformi. Pri tome možete birati između opcija da sami smještate na svoj server cijelu online trgovinu pomoću npr. WordPress platforme, potpomognutu iznimno popularnim WooCommerce dodatkom, ili da uz mjesečnu naknadu odaberete neku od platformi koje su već spremne za korištenje, npr. Shopify. Shopify je elegantnije rješenje ukoliko želite krenuti “odmah”, međutim uzmite u obzir da ćete plaćati mjesečnu naknadu od nekih 30 USD mjesečno. Zbog toga većina korisnika danas odabire WooCommerce. On je trenutno najpopularniji sustav za online trgovinu, s tržišnim udjelom od gotovo 30%. Stoga smo i mi odlučili nuditi taj sustav kao rješenje za naše korisnike, i koja se pokazala kroz mnoge projekte kao vrlo pouzdano rješenje. Iako je potrebno uložiti više truda i energije da se postavi takva online trgovina, dugoročno je puno isplativije i bolje rješenje. Cyberfolks omogućuje integralni set usluga kojima vam može pomoći u tome: od zakupa vlastite domene, smještaja na server, certifikata SSL te u konačnici do izrade web trgovine.
Jednom kad se postavi online trgovina na noge, možda vas zabrinjava koliko je posla potrebno dalje. WooCommerce omogućava vrlo laganu administraciju cjelokupnog poslovanja. Unijet ćete fiskalne i kontakt podatke koji su nužni za poslovanje. Odabrati koje opcije dostave želite koristiti i sl. Vi sve kontrolirate. Dakle, početne radnje su vrlo intuitivno definirane i bit će vam vrlo lako otvoriti vašu novu online trgovinu. Jednom kad je web funkcionalan, sve što vam ostaje je unijeti proizvode koje želite kroz isto sučelje koje koristi i WordPress. Definirat ćete nazive, opise, cijene… a svaki proizvod je moguće definirati i kroz varijacije u obliku, veličini, boji itd. Tako ćete moći pratiti cjelokupni inventar vaše trgovine kroz jedno sučelje, a svakom prodajom on će biti redovno ažuriran i pružati vam potrebne informacije.
Nadalje, ono što ćete morati definirati je način plaćanja. Iako je navika online kupaca u Hrvatskoj da i dalje biraju plaćanje po preuzimanju, sve više njih bira plaćanje karticama. Stoga bi svakako preporučili da razmislite o jednome od sustava za kartično plaćanje. Ukoliko niste sigurni kako bi odabrali ispravan, kontaktirajte nas i besplatno ćemo vas konzultirati o tome koje bi bilo najispravnije rješenje za vas. U Hrvatskoj postoji cijeli niz gotovih rješenja koja možete koristiti, i možemo implementirati svako od njih. Ako ne želite koristiti kartično poslovanje, vrlo lako je izmijeniti u sučelju koji način želite koristiti. Plaćanje po dostavi, uplatom na vaš račun, možda koristite PayPal…
—
Mnogo je razloga da se krene putem online prodaje. Možda ste mali prodavač koji želi proširiti doseg svojeg poslovanja, možda niste zadovoljni trenutnim rastom prodaje… Uz minimalno ulaganje, postavljanjem online trgovine možete zaobići te prepreke i unaprijediti kako vaši kupci postaju zadovoljni klijenti. Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili ste spremni da krenete putem digitalnih prodavača, slobodno nam se javite ili zatražite okvirnu ponudu i rado ćemo pomoći da pokrenete svoju online trgovinu.
Preporučeno za tebe
Pozdrav – sada smo cyber_Folks!
Avalon je već nekoliko godina dio cyber_Folks grupe i sada smo spremni za rebrandiranje kako bismo vam pružili mnogo, mnogo više! Pogledajte naše novo ime: cyber – govori o serverima, performansama, tehnologiji i konverzijama. Folks – govori o ljudima, zajednici, podršci i inspiraciji. To se odnosi na nas i na vas! Svi smo ljudi koji […]
Avalon na listi MailChimp stručnjaka
MailChimp je najpoznatije rješenje za e-mail marketing kojeg Avalon koristi nešto više od dvije godine. Uvrštenjem u MailChimp listu stručnjaka pokazali smo svoju kompetenciju da svim zainteresiranim klijentima možemo ponuditi kreiranje e-mail newslettera te vođenje e-mail marketing kampanja.
Timing u online marketingu
Jeste li se ikad upitali koji dan u tjednu te u koje vrijeme je najbolje poslati newsletter, objaviti blog članak, napisati status na Facebook profilu ili podijeliti nešto na Twitteru? U ovom blog članku pokušali smo dati kratki pregled četiri kanala online oglašavanja te vam pružiti polazne informacije za “social timing”. Za kvalitetno online oglašavanje svakako vam preporučujemo pisanje vlastitog bloga, slanje newslettera, dijeljenje informacija o vašim proizvodima/uslugama na Facebooku i Twitteru.
Tražite li dalje?