Što ako su na računu krivi podaci?

Primili ste emailom račun i na njemu su Vaši osobni podaci ili podaci vaše stare tvrtke?

Račune u pravilu šaljemo na podatke osobe ili tvrtke koja je izvršila uplatu. Ukoliko na primljenom računu trebaju biti drugi podaci, molimo Vas da nam pošaljete email na racunovodstvo@cyberfolks.hr ili otvorite tiket kroz korinički panel i zatražite promjenu. U emailu koji šaljete, molimo Vas da napišete o kojem računu se radi i sve podatke koji trebaju biti na računu, te da li se mijenja vlasništvo usluge i domena. Podaci koje je potrebno dostaviti su:

  • Nova email adresa (ako se mijenja)
  • Ime i prezime kontakt osobe
  • Ime tvrtke
  • Punu adresu
  • Telefonski broj (ako se mijenja)
  • OIB/VAT
>
Matija Barić
Već 20 godina aktivno se bavim svijetom hostinga i domena. Trebate li pomoć u pronalasku savršene domene ili hosting paketa? Zajedno ćemo pronaći idealno rješenje. Privatno sam veliki zaljubljenik u prirodu.