Najčešći uzrok tome je velika trenutna potrošnja serverskih resursa ili nekvalitetna struktura same web stranice (velike datoteke ili slike, neoptimizirani SQL upiti i skripte) koje je prvo potrebno izvršiti kako bi se stranica otvorila.
Potrebno je izvršiti optimizaciju same stranice, uključiti keširanje te na kraju ukoliko je samoj aplikaciji potrebna veća količina resursa nego što je dostupno na djeljenom hostingu, najbolja solucija je prelazak na VPS hosting. Ako je uzrok povećane potrošnje resursa nagli porast broja posjetitelja stranica, moguće je za vašu stranicu uključiti podršku za globalnu CDN mrežu čime bi se taj problem trajno uklonio. Za više informacija oko aktiviranja CDN podrške za vašu web stranicu molimo kontaktirajte korisničku podršku na adresi podrska@avalon.hr
Osim uobičajenih situacija, moguće je da se u nekim trenucima dogodi i dDoS hakerski napad na našu mrežu ili na mrežu telekom operatera, što također usporava dostupnost cijelog sustava. U slučaju takvih problema, informacije će se uvijek nalaziti na našoj “statusnoj” stranici.