MailChimp je najpoznatije rješenje za e-mail marketing, s više od tri milijuna korisnika širom svijeta, kojeg Avalon koristi nešto više od dvije godine.
Svoje e-mail newslettere kreiramo uz pomoć MailChimp-ovog novog drag&drop editora s kojim je moguće napraviti funkcionalne i responsive e-mail kampanje. Uvrštenjem u MailChimp listu stručnjaka pokazali smo svoju kompetenciju da svim zainteresiranim klijentima možemo ponuditi kreiranje e-mail newslettera te vođenje e-mail marketing kampanja.
E-mail newsletter jedan je od moćnih kanala Internet marketinga pomoću kojeg ste u direktnom odnosu s vašim klijentom/korisnikom. Uspjeh e-mail kampanje ovisi o angažmanu pretplatnika, a osim toga bitno je i vrijeme slanja newslettera (timing). Pomoću MailChimpa možete vrlo dobro pratiti statistiku, definirati vrijeme slanja newslettera prema vremenskoj zoni vašeg pretplatnika. Među važnijim pokazateljima su Open Rate i Click Rate. Open Rate predstavlja postotak otvaranja vašeg newslettera od strane vaših pretplatnika, a Click Rate je vrlo bitan pokazatelje uspješnosti vaše e-mail kampanje koji vam govori koliki postotak pretplatnika je kliknuo na neki od linkova u e-mail newsletteru.
Naš profil na listi MailChimp stručnjaka možete naći na: http://experts.mailchimp.com/experts/avalon
Preporučeno za tebe
Kako pronaći i podijeliti kvalitetan sadržaj?
Uz upotrebu određenih online servisa i alata, danas se je puno lakše organizirati i pratiti ono što zaista volite. U cijeloj toj priči, nije bit samo pronaći kvalitetan blog članak, nego taj isti članak podijeliti s drugima preko društvenih mreža. Zašto? Pa da budete društveno aktivni i na taj način postajete dio online zajednice koja vas počinje pratiti i dijeliti ono što ste vi pronašli. Drugi to cijene, vjerujte mi. Dakle, mogli bi to pojednostaviti kao „Pravilo FSS – Rule FSS“ što bi značilo Find-Save-Share.
Koristite li A/B test u email marketingu?
A/B test zapravo je sučeljavanje dviju opcija (A i B) između kojih se ne možete odlučiti. Test između opcija A i B će za vas odraditi korisnici/klijenti te ćete dobili odgovor koja je od njih bolja, privlačnija tj. koja generira bolji korisnički angažman (A ili B). Ukoliko koristite gotove alate za email marketing kao npr. MailChimp, onda će vam A/B test biti vrlo jednostavno napraviti. Njegovom upotrebom vrlo je izgledno ćete ostvariti bolje rezultate email marketing kampanje.
Vaše web stranice su vaš brend… i obratno
Svako putovanje započinje prvim korakom. Bilo da “postavljate na noge” web stranice za svoje poslovanje ili čisto za svoj osobni projekt, morat ćete započeti s definiranjem strategije koja će odrediti njihovu budućnost. Sav vaš trud kojim ste izradili sadržaj za vaše stranice može biti uzaludan ukoliko korisnik bude odbijen njihovim izgledom. A prvi kontakt s […]
Tražite li dalje?