Da li ste nekada imali potrebu ili želju proslijediti e-mail s jedne e-mail adrese na drugu? Moj odgovor je da. A tko nije?
U redu, to i nije toliko teško napraviti. U svojem e-mail klijentu (Outlook, Mozilla Thunderbird) otvorite e-mail koji ste primili i kliknete na Proslijedi (Forward).
No što ako imate potrebu da se e-mailovi pristigli na vašu e-mail adresu stalno proslijeđuju na još jednu adresu. E-mailova je svakim danom sve više i više, a e-mailovi što prije trebaju završiti na ekranu onoga kome su i namijenjeni. Slažete li se da bi bilo i više nego naporno svakih par minuta otvarati e-mail i kliknuti na Proslijedi (Forward)?
Primjer: recimo da e-mailove poslane na adresu racunovodstvo@domena.hr treba primati cijeli računovodstveni tim od nekoliko ljudi, koji imaju svoje e-mail adrese oblika ime.prezime@domena.hr.
U današnje vrijeme s današnjim tehnologijama i rješenjima bilo bi žalosno da se takav proces ne može automatizirati.
Video koji se nalazi u prilogu opisuje način na koji možete postaviti automatizirano proslijeđivanje e-maila koji će vam uštediti vrijeme, a vrijeme je novac. 😉
Koristite li email forwarding?


Preporučeno za tebe
Timing u online marketingu
Jeste li se ikad upitali koji dan u tjednu te u koje vrijeme je najbolje poslati newsletter, objaviti blog članak, napisati status na Facebook profilu ili podijeliti nešto na Twitteru? U ovom blog članku pokušali smo dati kratki pregled četiri kanala online oglašavanja te vam pružiti polazne informacije za “social timing”. Za kvalitetno online oglašavanje svakako vam preporučujemo pisanje vlastitog bloga, slanje newslettera, dijeljenje informacija o vašim proizvodima/uslugama na Facebooku i Twitteru.
E-mail s vlastitim završetkom?
Klijentu šaljete poruku s odličnom ponudom, ali umjesto da se fokusira na vašu ponudu, primatelj obraća pozornost na e-mail adresu pošiljatelja. “ivan94@gmail.com” ne zvuči baš profesionalno u poslovnoj korespondenciji, zar ne ? Baš kao ivan94@kc.t-com.hr ili @hotmail.com. Sada zamislite da je vaša adresa “ivan@ivic.photography”. Vidite li razliku? U ovom članku pokazat ćemo vam kako možete […]
Kako odabrati dobru lozinku?
Da biste spriječili neovlašteni upad u vaš korisnički račun nužno je odabrati dobru lozinku. Dobra lozinka trebala bi biti dovoljno komplicirana za pogoditi, a s druge strane laka za zapamtiti. Postoje trikovi za odabir dobre lozinke. Tako lozinku možete vezati za neku blisku temu, možete zamijeniti slova brojkama prema izgledu slova ili zamijeniti slova brojkama prema poziciji na tipkovnici.
Tražite li dalje?