Da li ste nekada imali potrebu ili želju proslijediti e-mail s jedne e-mail adrese na drugu? Moj odgovor je da. A tko nije?
U redu, to i nije toliko teško napraviti. U svojem e-mail klijentu (Outlook, Mozilla Thunderbird) otvorite e-mail koji ste primili i kliknete na Proslijedi (Forward).
No što ako imate potrebu da se e-mailovi pristigli na vašu e-mail adresu stalno proslijeđuju na još jednu adresu. E-mailova je svakim danom sve više i više, a e-mailovi što prije trebaju završiti na ekranu onoga kome su i namijenjeni. Slažete li se da bi bilo i više nego naporno svakih par minuta otvarati e-mail i kliknuti na Proslijedi (Forward)?
Primjer: recimo da e-mailove poslane na adresu racunovodstvo@domena.hr treba primati cijeli računovodstveni tim od nekoliko ljudi, koji imaju svoje e-mail adrese oblika ime.prezime@domena.hr.
U današnje vrijeme s današnjim tehnologijama i rješenjima bilo bi žalosno da se takav proces ne može automatizirati.
Video koji se nalazi u prilogu opisuje način na koji možete postaviti automatizirano proslijeđivanje e-maila koji će vam uštediti vrijeme, a vrijeme je novac. 😉
Koristite li email forwarding?
Preporučeno za tebe
Stvaranje vlastite mailing liste bez SPAM-a
Svi bi mi htjeli imati što je moguće više email adresa u bazi na koje bi onda bez razmišljanja mogli poslali svoje poruke o popustima, akcijama, proizvodima, uslugama i slično. Najlakše je kupiti bazu. No, da li je to legalno? Razmišljate li o SPAM-u? Pročitajte 10 antiSPAM savjeta kao i 15 savjeta za stvaranje vlastite mailing liste s kojom ste najsigurniji. Zašto? Jer je vaša i jer ste dobili privolu pretplatnika za dobivanje propagandnih poruka.
Kako kreirati i čuvati lozinke?
Većina ljudi lozinku uzima zdravo za gotovo te uglavnom za lozinku postavi nešto jednostavno, brzo i lako pamtljivo ili što je još gore, koristi istu lozinku za više servisa. Kompliciranu, a lako pamtljivu lozinku, lako je osmisliti.
Timing u online marketingu
Jeste li se ikad upitali koji dan u tjednu te u koje vrijeme je najbolje poslati newsletter, objaviti blog članak, napisati status na Facebook profilu ili podijeliti nešto na Twitteru? U ovom blog članku pokušali smo dati kratki pregled četiri kanala online oglašavanja te vam pružiti polazne informacije za “social timing”. Za kvalitetno online oglašavanje svakako vam preporučujemo pisanje vlastitog bloga, slanje newslettera, dijeljenje informacija o vašim proizvodima/uslugama na Facebooku i Twitteru.
Tražite li dalje?