Udruženje obrtnika Đurđevac u suradnji s Avalonom, organizira besplatni seminar o Internet marketingu naziva Osnove Internet marketinga – Zašto imati web stranice? koji će se održati u srijedu, 20.05.2015. godine s početkom u 19:00 sati u prostorijama Udruženja, Đure Basaričeka 10/I, Đurđevac.
Teme koje se se obraditi su:
- zakup internetske domene,
- web hosting,
- izrada web stranica,
- on-line marketing: Google AdWords, Facebook oglašavanje, e-mail marketing.
Seminar je namijenjen vlasnicima malih tvrtki, poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima i direktorima marketinga, pročelnicima i drugim osobama zaduženim za web stranice i on-line oglašavanje.
Na seminaru ćete saznati osnove Internet marketinga. Gdje, kako i po kojoj cijeni registrirati domenu? Imam li pravo na besplatnu .HR domenu? Što je to web hosting? Koji paket odabrati? Što sve dobijem s hosting paketom? Kome se obratiti za izradu web stranica? Što web stranice govore o vama? Zašto je potrebno održavati i ažurirati web stranice? On-line marketing – Kako do dobre pozicije na Google tražilici, osnove Facebook oglašavanja i e-mail marketinga.
Predviđeno trajanje seminara je 1,5 sat sa pauzom od petnaest minuta.
Preporučeno za tebe
5 načina kako dodatno unaprijediti vaš digitalni sadržaj
Ukoliko ste nedavno čitali Cyberfolks blog, sigurno ste zamijetili neke od mnogih zanimljivih primjera i ideja za poboljšanje kvalitete online sadržaja vašeg poduzeća. Neovisno radi li se o web trgovini, modi, putovanju, hrani ili nekoj drugoj vrsti poslovanja, uistinu postoje načini da se uzdignete iznad konkurencije i privučete željene posjetitelje na vašu web stranicu. Stvaranje […]
Kratice koje bi svaki online marketingaš trebao znati
Online marketing (Internet marketing, digitalni marketing) pun je raznih stručnih pojmova od kojih većina njih ima kratice. Siguran sam da ste mnogo puta naletjeli na neke od njih, a niste bili sigurni što točno znače. Tada ste vjerojatno u Google upisali kraticu i potražili odgovor. Vjerujem kako će mnogima od vas ovaj članak pomoći jer su […]
Mentalni trik za bolji newsletter
Kod slanja newslettera vrlo je važno voditi razne statistike. Open rate, click rate, unsubscribe rate i slične stvari. Svi mi koji ih redovito šaljemo borimo se da te brojke budu što veće ili što manje. Open rate povećavamo dobrim subjectom, click rate povećavamo dobrim sadržajem, a unsubscribe rate smanjujemo dobrim sadržajem ali i još nečim…
Tražite li dalje?