Content is king! Sigurno ste čuli za ovu “uzrečicu”. Sadržaj je najbitniji dio vaših web stranica, a podrazumijeva tekstualni, vizualni ili audio sadržaj koji uključuje tekst, slike, zvuk, video ili animacije. U ovom članku posvetit ćemo se tekstualnom sadržaju. Pisanje web sadržaja ponekad se može pretvoriti u noćnu moru. Ako ste zapeli i pitate se koliko sadržaja trebate ili koliko često treba spomenuti ključne riječi, niste jedini. Dobra vijest je da to i nije tako težak zadatak ako pogledate naše savjete. 🙂
1. Napišite zanimljiv sadržaj
Google smjernice za webmastere sugeriraju da bi trebali napraviti svoj sadržaj uvjerljivim. No, što to zapravo znači? Uglavnom, trebali bi stvoriti sadržaj koji privlači posjetitelje i „tjera“ ih pročitati cijeli članak. Dobar primjer je članak koji govori o povijesti teme ali na način koji je zanimljiv i nov za javnost. Drugi način je da pišete uvjerljivo o temi koju objavljujete.
2. Stvaranje jedinstvenog sadržaja
Da imaju zanimljiv sadržaj, Vaše stranice moraju biti jedinstvene. Prečesto viđamo ecommerce web stranice s istim opisom proizvoda ili sadržajem kopiranim s drugih stranica. Tražilice ne vole takve stvari, a često ih i kažnjavaju kad otkriju duple sadržaje. Tražilice pretražuju i ocjenjuju sadržaj do detalja rečenice kako bi bili sigurni da je rečenica jedinstvena.
3. Koristite ključne riječi
Vidio sam web stranice na kojima je webmaster prošao kroz puno problema stvarajući jedinstven i uvjerljiv sadržaj, ali su slučajno izuzete ključne riječi! Ne dopustite da se to dogodi i vama. Provjerite jeste li se sjetili koristiti ključne riječi u sadržaju Vaše web stranice. Opće je pravilo da se koristi jedna ili dvije ključne riječi po 100 riječi sadržaja.
4. Napišite dovoljno dug sadržaj
Druga uobičajena pogreška su prekratki tekstovi. Tipična stranica treba imati od 300 do 700 riječi. To može biti teško napisati u jednom slijedu, ali uvijek možete sadržaj nadopuniti i objaviti više puta. Još jedna dobra praksa je da dizajn vaše stranice bude odvojen po paragrafima što razbija sadržaj na više blokova i čini vaše stranice lakše za čitanje.
5. Izbjegavajte klasične greške
Ako vaš sadržaj uključuje Engleski jezik koji je pun grešaka, uključuje previše ključnih riječi ili se u sadržaju nalazi dupli tekst, tražilice mogu kažnjavati takve stranice. Google osobito pazi na “nepoželjan” sadržaj – oni imaju cijeli tim ljudi koji stalno pregledavaju web stranice koje spadaju u tu kategoriju. Dani „provlačenja“ su gotovi i sada se mora dobro zapeti ako želite biti dobro pozicionirani na tražilicama.
Što znači isplata provizije (toliko i toliko ) kuna + davanja. Znači zanima me riječ davanja.Jeli riječ o porezu i prirezu “na dobit” ?! U vremenima kad raste suša u hrvatskim novčanicima a perspektiva Hrvatske materijalne financijske zarade po stranim financijskim burzama je označena smećem, svaka kuna u džepu je svakako plus, ali čista naravno bez “davanja” koja su u principu uzimanja svega. Ovo je čisto pitanje, ne želim nikoga uvrijediti, znamo u kakvim vremenima živimo i gdje živimo, prema tome – odnosi moraju biti jasni, da bi zarada bila čista, to je jedini put. Doživio sam situacija raznoraznih gdje sam ostvario zaradu, ali isplate nikad nisam vidio.Moramo stasati u pravedno i pošteno društvo u svakom smislu, pogotovo poslovanjem!Ponekad su zaista potrebne godine da pojedini proizvod ostvari zavidne financijske prodajne rezultate, pri čemu je komunikativnost prodaje ispred same realizacije ideje.
Ako sam dobro shvatio, pitate za proviziju u našem partner, odnosno affiliate programu?
Ako se radi o tome, mi isplaćujemo neto iznos kako je navedeno na vaš račun, te na svoj trošak obračunavamo poreze i doprinose koje država propisuje. Detaljnije je to objašnjeno na https://www.avalon.hr/partner-program/, a posebno u rečenici: “Vaša zarada je čista a porezi, prirezi, doprinosi i ostala davanja su naša briga.”