Klijentu šaljete e-mail s odličnom ponudom, ali umjesto da se fokusira na vašu ponudu, primatelj obraća pozornost na adresu pošiljatelja. “ivan94@gmail.com” ne zvuči baš profesionalno u poslovnoj korespondenciji, zar ne ? Baš kao ivan94@kc.t-com.hr ili @hotmail.com. Sada zamislite da je vaša adresa “ivan@ivic.photography”. Vidite li razliku?
U ovom članku pokazat ćemo vam kako možete imati e-mail s vlastitim završetkom. Pogledat ćemo praktična rješenja i savjete koji će vam pomoći da izgradite snažan osobni ili poslovni brend.
Iz ovog članka ćete naučiti:
- Što je potrebno da imate e-mail sa svojim završetkom?
- Kako kreirati email adresu na vlastitoj domeni korak po korak?
- Što ćete dobiti slanjem poruka s domene tvrtke?
Što vam je potrebno da imate e-mail s vlastitim završetkom?
Da biste počeli graditi profesionalni imidž svoje tvrtke i imati e-mail sa svojim završetkom, zapravo su vam potrebne dvije stvari: internetska domena i hosting. Ovaj duo će vam pružiti mogućnost konfiguriranja e-pošte na vlastitoj domeni.
- Domena – ovo je vaša jedinstvena adresa koja vas identificira na internetu. Kada kreirate e-mail adresu s vlastitom domenom, ona postaje dio vaše email adrese nakon znaka @.
Savjet
Prilikom odabira domene razmislite o tome kako želite da vas korisnici vide. Osim .hr domene ili .com, razmislite i o tzv novim domenama (nTLD). Ako ste fotograf, mogli bi registrirati domenu .photography. Za online trgovine .store. Mogućnosti je mnogo, stoga vrijedi dobro razmisliti u kojoj industriji poslujete i kakav dojam želite ostaviti na svoje klijente.
- Hosting – mjesto na serveru koje pohranjuje vaše e-mailove i omogućuje vam njihovo slanje i primanje.
Kako kreirati e-mail adresu s vlastitom domenom?
Jednostavno 🙂 U redu, ali kako to učiniti korak po korak? Slijedimo primjer Ivana, fotografa specijaliziranog za fotografiranje vjenčanja. Njegove fotografije su više od običnih fotografija. Omogućuju vam pohranjivanje važnih trenutaka i pretvaranje prolaznih trenutaka u vječna sjećanja. Do sada je njegova ponuda bila vidljiva na e-mail adresi u domeni jednog od besplatnih servisa.
Ako, poput Ivana, više nikada ne želite poslati ponudu e-mailom kao što je ivan94@gmail.com provjerite kako podići svoje usluge na višu razinu i rješavati pitanja kupaca putem e-mail adrese na vlastitoj domeni.
Registrirajte vlastitu domenu
Domena se sastoji od naziva i ekstenzije. Prilikom odabira razmislite o onom koje najbolje odražava vaše poslovanje – prema našem primjeru, za fotografa bi to mogla biti .photography. Zatim odaberite ime koje će predstavljati vas ili vaš brend. Često je to naziv brenda ili prezime vlasnika. Ovdje bi to mogla biti npr. domena ivic.photography.
Sljedeći korak je odabir operatera i provjera dostupnosti adrese. Drugim riječima, provjeravate da li netko drugi već nije vlasnik (pretplatnik) ove adrese. Zatim dodajete domenu u svoju košaricu.
Odaberite hosting
Sada je vrijeme da odaberete hosting na koji ćete postaviti svoju email adresu. U kontekstu e-maila, hosting je usluga koja pohranjuje i upravlja vašim e-mail porukama i računima. Kada koristite e-,mail na hostingu, pružatelj osigurava server na kojem se pohranjuju vaše e-mail poruke te ih s njega možete slati i primati.
Usluga hostinga omogućuje vam da:
- primanje poruka na vašoj domeni;
- slanje poruka s vaše domene;
- upravljanje e-mail računima koje ste stvorili na svojoj domeni.
Prilikom odabira hostinga na cyberfolks.hr, hosting paket možete dodati izravno u košaricu s prethodno odabranom domenom. U našoj ponudi pronaći ćete preporučeni paket. Također možete izabrati neki drugi iz dostupne ponude.
Broj e-mail adresa koje možete kreirati može ovisiti o parametrima hosting plana koji odaberete. Na primjer, u cyber_Folksu, svi hosting paketi s podrškom za trenutne PHP verzije uključuju neograničen broj e-mail adresa.
Isplati se investirati u domenu i hosting kod istog operatera. Zahvaljujući tome, možete jednostavno postaviti e-mail adrese sa svim detaljima na jednom panelu. Ovo je praktično rješenje koje pojednostavljuje upravljanje vašim e-mailom i postavkama domene.
Kreirajte e-mail adresu
Nakon što imate domenu i hosting, vrijeme je da napravite e-mail adresu. Da biste to učinili, prijavite se na svoj korisnički panel ili cPanel. Nakon što se prijavite, odaberite Hosting paket, a zatim opciju E-mail, a potom i opciju Nova e-mail adresa. Odaberite domenu na kojoj želite kreirati email adresu. Ovdje postavljate ime email adrese, lozinku i veličinu poštanskog sandučića (0 znači da nema ograničenja), kliknete “Dodaj” i spremite promjene.
Odabir e-mail programa
Ne morate se uvijek prijavljivati na svoj panel ili webmail kako bio provjerili svoje emailove? Za upravljanje svojim porukama možete koristiti različite programe namijenjene za primanje i slanje emailova (npr. Outlook ili Thunderbird).
Zašto se isplati imati e-mail na vlastitoj domeni?
E-mail na vlastitoj domeni povećava vjerodostojnost vaših usluga i poboljšava percepciju kupaca o vašem brendu. Adresa e-pošte s domenom tvrtke (npr. ime@vašadomena.hr) mnogo je profesionalnija od standardne adrese besplatnih usluga.
Gotovo 70% predstavnika određenih industrija radije koristi e-mail za komunikaciju na poslu nego druge alate.[1]
E-mail s vlastite domene nudi i veće mogućnosti u pogledu upravljanja sigurnošću i zaštite podataka, što je osobito važno u svjetlu rastućih prijetnji povezanih s kibernetičkim napadima.
- Vjerodostojnost brenda:
E-mail adresa koja uključuje naziv vaše tvrtke primatelju odmah govori s kim ima posla. Umjesto “vašeime@gmail.com”, bolje je reći “vašeime@vašadomena.hr”. To je prva stvar koja utječe na primatelja e-mail poruke. - Više povjerenja
Vjerojatnije je da će klijenti i partneri vjerovati porukama kada vide e-mail adresu s vlastitom domenom, ugodnije se osjećaju znajući da komuniciraju s pouzdanim pošiljateljem. - Lakša identifikacija
U gomili svakodnevnih e-mailova, adresa sa svojim završetkom ističe se u vašem inboxu. Lakše se pamti, a time se povećava mogućnost da vam se primatelj ponovno javi. - Više kontrole
Posjedovanje vlastite domene daje vam kontrolu nad vašim podacima. Možete stvoriti više e-mail adresa, upravljati njima po potrebi i jednostavno ih promijeniti kada je to potrebno.
Sažetak
Posjedovanje e-mail adrese tvrtke značajno povećava vaš kredibilitet u očima kupaca i olakšava im prepoznavanje pošiljatelja u šipražju svakodnevnih poruka. Proces kupnje domene i hostinga je jednostavan i intuitivan, a prednosti posjedovanja vlastite adrese su neprocjenjive. Osim poboljšanja sigurnosti podataka, dobivate i fleksibilnost u upravljanju svojim e-mail adresama.
Izvor:
[1] fitsmallbusiness.com
Preporučeno za tebe
Tvrtka vam se zove Gmail d.o.o.?
U poslovnoj komunikaciji, email danas zauzima vrlo važno mjesto. Iako se još dio komunikacije odvija preko klasične pošte, fax poruka, telefonom, email je ipak broj jedan (barem u Avalonu). Pokušajte zamisliti jedan dan bez emaila. Kako šefu poslati Excel tablicu bez upotrebe emaila? OK, ima načina, ali email ostavlja trag, predstavlja pisanu komunikaciju u kojoj […]
Kako pisati dobre blog članke?
Blog je zaista dobar alat za kreiranje sadržaja. Vi ga za svoje klijente stvarate besplatno i ako su oni svjesni toga, njihova percepcija vašeg branda/imagea zasigurno će biti veća. Osim 10 elemenata dobrog blog članka, u ovom članku ćete pronaći i potencijalne ideje koje će zasigurno pobuditi vašu maštu. Pisanje bloga i nije tako teško jer uz šalicu dobre kave, zavaljeni ispred monitora, jednostavno pokušajte uživati u činjenici da pišete tekst o poslu kojeg volite.
Privucite, angažirajte, pridobite, brinite za kupca – stvorite web conversion funnel uz pomoć fanova s društvenih mreža
Pogledajte nekoliko primjera, odnosno postupaka koji će vam pomoći u generiranju conversion funnela neovisno od platforme društvenih mreža koje ste izabrali. Conversion funnel je putovanje koje online potrošač/posjetitelj prolazi kroz Internet oglašavanje.
Tražite li dalje?