Krajem godine proveli smo

SMO (Optimizacija društvenih medija) je proces optimizacije prisutnosti tvrtke ili brenda na društvenim mrežama kako bi se povećala njena vidljivost, interakcija s korisnicima te posjetiteljstvo na web stranici. U okviru SMO koriste se različite strategije i alati kako bi se sadržaji objavljeni na servisima poput Facebooka, Instagrama, LinkedIna ili Twittera učinili zanimljivijima i češće dijeljenima. Zašto je SMO važan? Optimizacija društvenih medija pomaže tvrtkama doseći širu publiku, što rezultira...

Što je SMO? redovitu godišnju anketu o zadovoljstvu korisnika našim uslugama.

Postavili smo nekolicinu pitanja kako bi mogli usporediti rezultate s proteklim anketama, no uz to smo ubacili i neka nova na koja smo željeli pronaći odgovor.

Na anketu je odgovorio vrlo visoki broj ispitanika, njih čak 1595, što je najveći odaziv kojeg smo zabilježili u našoj povijesti te nam je zadovoljstvo reći kako smo ove godine srušili sve rekorde u visini ocjena koje su nam dali naši korisnici.

Zadovoljstvo korisnika

Obzirom da su nam korisnici uvijek na prvom mjestu, željeli smo znati koliko su naši korisnici općenito zadovoljni našim uslugama.

Na ljestvici od 1 do 5 (gdje je 5 bila najveća moguća ocjena), čak 73% korisnika dalo nam je čistu peticu.

Dodatnih 22% dalo nam je ocjenu vrlo dobar (4), a samo 6% ispitanika dalo je niže ocjene od toga.

Prosječna ocjena koju smo dobili iznosi 4,67, što je značajan skok u odnosu na prošlu godinu kada je ona iznosila 4,60.

Prosječna ocjena zadovoljstva korisnika našim uslugama iznosi 4,67

Kvaliteta korisničke podrške

Obzirom da smo premium hosting provider, iznimno veliku pažnju poklanjamo upravo pružanju kvalitetne podrške našim korisnicima.

Slijedno tome, željeli smo doznati odgovor na pitanje kakav je opći dojam korisnika o kvaliteti naše korisničke podrške.

Prosječna ocjena (na ljestvici od 1 do 5) iznosi izvrsnih 4,69, što je na identičnoj razini kao rezultat prošlogodišnje ankete među korisnicima.

Veseli činjenica da je 76% korisnika glasovalo ocjenom 5, i još dodatnih 20% ocjenom 4, a tek preostalih 4% se odlučilo na ocjene niže od toga.

Opci dojam kvalitete korisničke podrške

Opci dojam kvalitete korisničke podrške

Net Promoter Score

Jedan od možda najvažnijih odgovora za bilo koju ozbiljnu tvrtku, pa tako i za nas, jest mjerenje Net Promoter Scorea, tj. odgovor na pitanje kolika je mogućnost da će Avalonovi korisnici preporučiti našu tvrtku drugima.

Ljestvica je davala mogućnost da se izjasni na skali od 1 do 10, gdje je 10 značilo da postoji vrlo velika mogućnost da će nas preporučiti drugima.

NPS se računa na način da se odgovore ispitanika podijeli u tri glavne skupine:

  • detractore (skupina korisnika koja se izjasnila sa ocjenom 0-6)
  • neutrale (skupina korisnika koja se izjasnila ocjenama 7 ili 8)
  • promotore (skupina korisnika koja se izjasnila ocjenama 9 ili 10)

Nakon što se stvore skupine i izračuna udio svake od njih, NPS se izračuna na način da se detractori oduzmu od promotora.

81% ispitanika izjasnilo se sa ocjenama 9 i 10, dok je na detractore (odgovori 0-6) otpalo svega 4% (brojevi su zaokruženi na 1 decimalu).

Dakle, Avalonov NPS

Net Promoter Score (NPS) je pokazatelj koji se koristi za mjerenje razine zadovoljstva i lojalnosti kupaca prema brendu, proizvodu ili usluzi. NPS se temelji na jednostavnom pitanju: „Koliko je vjerojatno da biste preporučili našu tvrtku ili uslugu prijatelju ili kolegi?” Odgovori se daju na skali od 0 do 10, gdje 0 znači 'definitivno ne preporučujem', a 10 'definitivno preporučujem'. Rezultati se zatim kategoriziraju u tri kategorije: Promotori (ocjene 9-10):...

Što je NPS? iznosi vrlo visokih 78%, što je u hosting industriji gotovo nepojmljivo. Prosječna ukupna ocjena iznosi 9,25 od mogućih 10. I ovdje smo postigli skok u odnosu na prošlu godinu, kada je prosječna ocjena iznosila 9,04.

NPS Avalon hosting

NPS iznosi vrlo visokih 78%, a prosječna ocjena 9,04

Koliko se razumijemo s našim kupcima?

Protekle godine objavili smo veliki redizajn naših stranica i korisničke zone pa nas je zanimalo koliko dobro prezentiramo naše usluge potencijalnim i postojećim klijentima.

Pitanje je glasilo: Koliko dobro razumijete proces kupnje naših usluga na ljestvici od 1 do 5?

Prosječna ocjena? 4,43!

Čini se da su posjetitelji naših stranica dobro primili novo ruho naših web stranica te da se lako snalaze kod informiranja i narudžbe naših usluga!

87% naših korisnika vrlo dobro ili odlično razumije proces kupnje naših usluga

Što je kupcima važno kod kupnje web hostinga?

Kao što znate, u hosting biznisu jako je puno čimbenika koji doprinose (ili ne) kvaliteti cjelovite kranje usluge te, u konačnici, odluci kojeg hosting providera će kupci odabrati.

Rezultati ankete očekivano su pokazali da je kupcima na prvom mjestu pri donošenju odluke o kupnji i korištenju usluge – niska cijena usluge. Za to se izjasnilo 65% ispitanika.

Na drugo mjestu se sa 26% ispitanika popela korisnička podrška koja je dostupna poslije ponoći, dok je na trećem mjestu slijedi web hosting na cloud tehnologiji sa 17%. Najmanje presudni čimbenici kod odabira hostinga bili su geografska lokacija servera (4%) te poslovanje po ISO standardnima kvalitete (2%).

Koji čimbenici su kupcima važni kod odluke o hostingu kojeg kupuju

Koliko su naše usluge manjkave?

Svaka tvrtka koja stremi kvaliteti mora znati i za nedostatke svoje usluge kako bi ih mogla poboljšati.

Stoga smo željeli znati koliko su naše usluge manjkave u bilo kojem pogledu sa gledišta naših korisnika.

Na ljestvici od 1 do 5 pitali smo upravo to, gdje je 1 značilo da su nam usluge vrlo manjkave, a 5 da nemaju uopće manjkavosti.

Drago nam je da smo na kraju uvidjeli kako je prosječna ocjena za ovo pitanje iznosila 4,59, što je također lagano poboljšanje u odnosu na prošlogodišnjih 4,53.

66% ispitanika izjasnilo se da naše usluge nemaju manjkavosti i dalo nam ocjenu 5, dodatnih 29% nam je dalo ocjenu 4, a na ostatak otpada nešto ispod 5% ukupnih odgovora.

Dojmovi oko nove korisničke zone

Kao što što smo se već u tekstu dotakli redizajna naših web stranica, tako smo željeli znati i kako se naši korisnici snalaze s potpuno novom korisničkom zonom.

Na ljestvici od 1 do 10 (gdje je 10 maksimalna ocjena) zaradili su 8,57. To je solidan rezultat, ali nam jasno govori da trebamo nastaviti i dalje raditi na raznim poboljšanjima kako bi korisnicima još više olakšali korištenje i upravljanje uslugama i proizvodima.

Koliko je lako koristiti novu Avalon korisničku zonu

Koliko je lako koristiti novu Avalon korisničku zonu

Sve u svemu, možemo reći kako smo u gotovo svim pitanja u anketi dobili rekordno visoke ocjene od onih koji su nam oduvijek naj važniji, a to su naši korisnici.

Hvala svima koji su glasovali te nam na taj način pokazali u kojem smjeru ići dalje.

>
Matija Barić
Već 20 godina aktivno se bavim svijetom hostinga i domena. Trebate li pomoć u pronalasku savršene domene ili hosting paketa? Zajedno ćemo pronaći idealno rješenje. Privatno sam veliki zaljubljenik u prirodu.

Dodaj komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

Preporučeno za tebe

Tražite li dalje?

Pregledaj po datumu
  • Pregledaj po datumu
  • ožujak 2025
  • prosinac 2024
  • studeni 2024
  • listopad 2024
  • srpanj 2024
  • svibanj 2024
  • travanj 2024
  • ožujak 2024
  • siječanj 2024
  • prosinac 2023
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • listopad 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • prosinac 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • prosinac 2015
  • listopad 2015
  • kolovoz 2015
  • svibanj 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • kolovoz 2014
  • srpanj 2014
  • svibanj 2014
  • travanj 2014
  • ožujak 2014
  • veljača 2014
  • siječanj 2014
  • prosinac 2013
  • studeni 2013
  • listopad 2013
  • rujan 2013
  • kolovoz 2013
  • srpanj 2013
  • lipanj 2013
  • travanj 2013
  • ožujak 2013
  • veljača 2013
  • siječanj 2013
  • prosinac 2012
  • studeni 2012
  • listopad 2012
  • rujan 2012
  • travanj 2012
  • ožujak 2012
  • prosinac 2011
  • studeni 2011
  • srpanj 2011
  • lipanj 2011
  • ožujak 2011
  • siječanj 2011
  • prosinac 2010
  • listopad 2010
  • lipanj 2010
  • travanj 2010
  • ožujak 2010

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.