Ako ste ikada razmišljali ili proučavali misli koje vam se vrte kroz glavu, tada ste zasigurno trebali zamijetiti kako jako puno vremena razmišljate o sebi, svojim potrebama, svojim problemima, svojim idejama.

  • Danas trebam napraviti…
  • Moram riješiti…
  • Kako bi bilo dobro kada bih…
  • Kad bi mi barem netko pomogao u…
  • Hoću…
  • Želim…
  • Trebam…

Ovo je potpuno normalan model ponašanja / razmišljanja te ne bih ulazio u psihologiju zašto je to tako, ali zato vjerujem kako se ova spoznaja može jako dobro iskoristiti u poslovanju, prodaji i onom najvažnijem – kako komuniciramo putem web stranice.

Naime, često se kod planiranja i izrade web stranica kreće s krivog polazišta tj. kreće se s JA polazišta, umjesto da to bude s NJIHOVOG polazišta.

U praksi to pokazuje nekoliko parametara:

  • na prvom ili drugom mjestu menija stoji link “O nama” ili “Tvrtka”,
  • na naslovnici (homepage) piše kako smo osnovani… ili kako smo mlada i perspektivna tvrtka nastala na…,
  • jako se ističe kako MI možemo, MI želimo, MI znamo, MI hoćemo…,
  • ima previše elemenata koji govore kako smo mi super tvrtka s kojom je poželjno poslovati.

Ovo je dosta gruba podjela, no web stranica s krivim fokusom se vrlo lako zamjećuje i u praksi kod posjetitelja ostavlja pitanje: A gdje sam tu ja? Što tu ima za mene?

Fokus web stranice

Dakle, tajna dobre web stranice nije u tome ima li responsive dizajn, sexy fotografije, najbolje cijene, super SEO

SEO (Search Engine Optimization ili Optimizacija Pretraživača) je proces optimizacije web stranice ili online sadržaja na način da bude bolje vidljiva i rangirana od strane internetskih pretraživača, poput Googlea, Binga ili Yahooa. Glavni cilj SEO-a je povećanje organskog prometa na stranici poboljšanjem njezine pozicije u rezultatima pretraživanja za određene ključne riječi. Što čini proces SEO-a?  Optimizacija sadržaja: Stvaranje vrijednih, jedinstvenih sadržaja koji uključuju odgovarajuće ključne riječi važne za temu...

Što je SEO? optimizaciju i ostale tehničke elemente, već da li ona stvara nove kupce, nove kontakte, nove narudžbe ili što već konkretno želite od svoje web stranice.

A taj cilj web stranice se jedino može postići samo onda kada je web stranica napravljena tako da posjetitelj na njoj može naći odgovore na svoja pitanja, svoje potrebe, svoje probleme i/ili svoje misli.

Naime, na početku sam napisao kako svi mi najviše vremena razmišljamo o sebi i svojim potrebama. I ako je tako, zbog čega onda svom web posjetitelju ne ponuditi odgovore i rješenja za ono što mu treba? Zbog čega ne fokus web stranice staviti na njega, njegove potrebe i njegove emocije?

Nakon ove spoznaje, stvari idu puno lakše i puno je jednostavnije planirati i stvarati web stranicu.

Prvi korak je identifikacija problema mog potencijalnog klijenta / posjetitelja te prezentiranje vlastitog proizvoda kao odlično rješenje tog istog problema:

  • Koji problem želi riješiti? Žuljeve, višak kilograma, zavist susjeda, nemirnu djecu, premalo klijenata.
  • Što on zapravo želi? Informaciju, proizvod, uslugu, pomoć.
  • O čemu najviše razmišlja? Novcu, kvaliteti, povjerenju.

Kada to znamo, sve što trebamo napraviti je postaviti fokus komunikacije kako naš proizvod XYZ uspješno rješava problem WQR i to tako da A, B, C.

  • Mi smo tvrtka koja rješava probleme likvidnosti, kroz A, B, C.
  • Privucite nove klijente u svoj apartman upotrebom sustava A i B.
  • Ubrzajte svoju web stranicu korištenjem A, B, C.

Trik je “ući u cipele” potencijalnih klijenata i prezentirati im rješenje u kojem ste vi najbolji i najpoželjniji.

A kada im tako privučete pažnju, tek onda možete komunicirati kako ste super tvrtka s puno godina iskustva, kako imate ovo i ono te kako se isplati poslovati s vama. 🙂

Kao bih vam olakšao u definiranju i stvaranja fokusa vaše buduće web stranice imajte na umu ove parametre:

  • konkretnost rješenje,
  • naglasite posebnost,
  • stvorite osjećaj povjerenja,
  • povećajte želju za rješenjem.

Izbacite epitete kako ste kvalitetni, najbolji, odlični, od povjerenja i slične stvari jer su oni vrlo plastični, nemjerljivi i svaki konkurent iz vaše branše ih može komunicirati.

Demonstrirajte vlastite specifičnosti, no manje fokusa stavljajte na cijenu, već odlične opcije i rješenja na kraju zaokružite cijenom.

Te na kraju svega, dajte im što manje razloga za prigovor i nedoumice kada naručuju vašu uslugu. Garancije, odgode plaćanja, probaj prije nego platiš, uzorci…

Nadam se da sam vam je ovaj tekst barem malo pomogao u ispravnom uviđanju kako bi trebale izgledati / komunicirati web stranice. Sva pitanja i komentare možete ostaviti ispod ovog teksta.

 

O autoru:
Goran Blagus je business coach s višegodišnjim iskustvom iz poduzetništva i korporativnog poslovanja te je prepoznat po pomaganju poduzetnicima u postizanju iznimnih rezultata iz prodaje, upravljanja, managementa, motivacije, produktivnosti, profitabilnosti i kreativnosti. Imate li potrebu za unapređenjem poslovanja (čitaj: više klijenata, veća produktivnost, niži troškovi…) kontaktirajte ga na kontakt@blagus.eu.Web: www.blagus.eu
Twitter: @gblagus

CyberFolk
>
CyberFolk
Vaš sam vodič u digitalnom carstvu i prisutan sam u svijetu hostinga više od 25 godina. Na internetu istražujem nove tehnologije, pružajući podršku i rješenja koja odražavaju vaše jedinstvene potrebe.

Dodaj komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

Tražite li dalje?

Pregledaj po datumu
  • Pregledaj po datumu
  • ožujak 2025
  • prosinac 2024
  • studeni 2024
  • listopad 2024
  • srpanj 2024
  • svibanj 2024
  • travanj 2024
  • ožujak 2024
  • siječanj 2024
  • prosinac 2023
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • listopad 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • prosinac 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • prosinac 2015
  • listopad 2015
  • kolovoz 2015
  • svibanj 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • kolovoz 2014
  • srpanj 2014
  • svibanj 2014
  • travanj 2014
  • ožujak 2014
  • veljača 2014
  • siječanj 2014
  • prosinac 2013
  • studeni 2013
  • listopad 2013
  • rujan 2013
  • kolovoz 2013
  • srpanj 2013
  • lipanj 2013
  • travanj 2013
  • ožujak 2013
  • veljača 2013
  • siječanj 2013
  • prosinac 2012
  • studeni 2012
  • listopad 2012
  • rujan 2012
  • travanj 2012
  • ožujak 2012
  • prosinac 2011
  • studeni 2011
  • srpanj 2011
  • lipanj 2011
  • ožujak 2011
  • siječanj 2011
  • prosinac 2010
  • listopad 2010
  • lipanj 2010
  • travanj 2010
  • ožujak 2010

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.