Udruženje obrtnika Đurđevac u suradnji s Avalonom, organizira besplatni seminar o Internet marketingu naziva Osnove Internet marketinga – Zašto imati web stranice? koji će se održati u srijedu, 20.05.2015. godine s početkom u 19:00 sati u prostorijama Udruženja, Đure Basaričeka 10/I, Đurđevac.
Teme koje se se obraditi su:
- zakup internetske domene,
- web hosting,
- izrada web stranica,
- on-line marketing: Google AdWords, Facebook oglašavanje, e-mail marketing.
Seminar je namijenjen vlasnicima malih tvrtki, poduzetnicima, obrtnicima, voditeljima i direktorima marketinga, pročelnicima i drugim osobama zaduženim za web stranice i on-line oglašavanje.
Na seminaru ćete saznati osnove Internet marketinga. Gdje, kako i po kojoj cijeni registrirati domenu? Imam li pravo na besplatnu .HR domenu? Što je to web hosting? Koji paket odabrati? Što sve dobijem s hosting paketom? Kome se obratiti za izradu web stranica? Što web stranice govore o vama? Zašto je potrebno održavati i ažurirati web stranice? On-line marketing – Kako do dobre pozicije na Google tražilici, osnove Facebook oglašavanja i e-mail marketinga.
Predviđeno trajanje seminara je 1,5 sat sa pauzom od petnaest minuta.
Preporučeno za tebe
Growth hacking ili Inbound marketing – što je bolje za vaše online poslovanje?
Kao poduzetnik, jedan od primarnih interesa vašeg poslovanja je online prisutnost. Vaša aktivnost na Internetu nesumnjivo utječe na vaš poslovni ugled, te, shodno tome, na uspjeh i profit. Zasićenost Interneta prisiljava vas da radite još više, kako biste se istaknuli u masi, a želja za uspjehom potiče vas da pronađete inovativne načine za osiguranje rasta. […]
Remarketing – što je to?
Poznata je činjenica da nas oglašivači prate i znanje o nama koriste da nam serviraju reklamne poruke. Što trebate znati prije nego što sami počnete koristiti remarketing? Remarketing je jednostavno rečeno, način da dođete do kupaca koji su posjetili vašu web stranicu ili su već izvršili neku radnju. Riječ je dakle o marketinškoj reakciji na […]
Mentalni trik za bolji newsletter
Kod slanja newslettera vrlo je važno voditi razne statistike. Open rate, click rate, unsubscribe rate i slične stvari. Svi mi koji ih redovito šaljemo borimo se da te brojke budu što veće ili što manje. Open rate povećavamo dobrim subjectom, click rate povećavamo dobrim sadržajem, a unsubscribe rate smanjujemo dobrim sadržajem ali i još nečim…
Tražite li dalje?