Sada bi vam volio pokazati nekoliko primjera, odnosno postupaka koji će vam pomoći u generiranju conversion funnela neovisno od platforme društvenih mreža koje ste izabrali.
Što je conversion funnel?
Conversion funnel je putovanje koje online potrošač/posjetitelj prolazi kroz Internet oglašavanje ili sustav za pretraživanje do vaše web stranice u svrhu pridobivanja i ostvarivanja prodaje.
Conversion funnel je neprekidna misija pridobivanja, zadržavanja i rasta vaše korisničke baze korištenjem tehnologije i drugih dostupnih sredstava, kako bi što učinkovitije ispunili njihove potrebe. Glavne funkcije su briga o korisniku, behavioral targeting, zadržavanje i preporuke sve obuhvaćene u jednom. – Neil Patel, poduzetnik, investitor i influencer
Postoje 3 vrste conversion funnela i nakon što odlučite koristiti jedan od njih, odabir pravog za vaše potrebe, jedan je od prvih koraka.
- Acquisition funnel – poduzećima pomaže pridobiti nove posjetitelje i kupce u što većoj mjeri. Kako to postići? Napravite zanimljivu ponudu koja će potencijalne posjetitelje zainteresirati za vas. (Npr. ponudite besplatnu e-knjigu)
- Activation funnel – pomaže poduzećima pretvoriti nove posjetitelje u kupce. Možete, primjerice, ponuditi atraktivan blog na temu koju će vaši posjetitelji/ kupci smatrati korisnom.
- Monetization funnel – pomaže poduzećima ostvarivanje prihoda od aktivnih kupaca i/ili pretplatnika. Ova vrsta funnela može zahtijevati malo složenije ponude, kao što su live eventi ili webinari.
Funnel je zapravo mješavina privlačenja, interesa, želja, djelovanja (eng. AIDA). Međutim, stvari nisu baš tako jednostavne kao što se čine. Vaša pažnja mora biti usredotočena na ponašanje kupca. Govoreći o tome, privlačenje kupaca je vrlo teška stvar, a briga o kupcu još teža.
Primjeri uspješnog conversion funnelinga kroz društvene medije
Privlačenje
Nike je gospodar svih četiriju dionica conversion funnelinga, nema sumnje o tome. Ovdje je fantastičan primjer kako privući posjetitelje bogatim multimedijskim tweetovima:
Dijelovi takvog tweeta sastoje se od atraktivne slike, linka na web stranicu, i jedne ili više specifičnih izraza s oznakom hashtag koji predstavljaju tvrtku, proizvod ili uslugu.
Angažman
Aussie Hair objavio je post na Facebooku kojim potiče na djelovanje, pozivajući fanove da osvoje zanimljiv poklon.
Post je uključivao atraktivnu sliku aktualnog godišnjeg doba, link na web stranicu, ključnu riječ (u ovom slučaju “Win“), te hashtag oznaku povezanu s njihovim proizvodom.
Pridobivanje
Nakon što ste uspješno zainteresirali posjetitelje, a neki od njih su već poduzeli određene aktivnosti na vašoj web stranici, koristite Facebook ponovno targetiranje kako biste ih pretvorili u kupce.
U slučaju MVMT Watches (slika gore), korištenje snažnih ključnih riječi, čini veliku razliku. Kombinacija ključnih riječi, kao što su “besplatno” i “kupiti”, uključujući i privlačnu sliku, stvara veću mogućnost da posjetitelj napravi ključan potez i kupi vaš proizvod ili uslugu.
Briga za kupca
Ovdje dolazi možda najteži dio. Briga za postojeće korisnike/kupce zahtjevan je zadatak zbog toga što je potrebno biti kreativan, zabavan i koristan u isto vrijeme.
Uzeo sam primjer Starbucksa, iako shvaćam da brendovi poput njih ne moraju brinuti o ičem od ovog. Oni su jednostavno kreativni, zabavni i korisni cijelo vrijeme. Međutim, iznad je primjer kako Starbucks njeguje svoje klijente preko društvenih medija. Ključna riječ je “nagrada“!
To je upravo ono što vaši pridobiveni kupci očekuju od vas. Oni žele biti nagrađeni za svoju vjernost, kao i zbog činjenice da su podijelili svoje podatke s vama. Ova vrsta kupaca/posjetitelja vrlo je važna za vaše poslovanje jer mogu biti vaši ambasadori i širiti dobru riječ o vama. Za vaš posao je važno da izradite strategiju brige za postojeće kupce, jer u protivnom sve korake koji su poduzeti prije ovog, neće imati puno smisla, te će vaša funneling strategija krenuti u krivom smjeru.
Kako započeti conversion funnel aktivnost?
Čut ćete mnoge savjete niza različitih stručnjaka. Međutim, postoje tri jednostavna koraka koje treba poduzeti, a sva tri se baziraju na prvom:
Za one koji tek počinju kombinirati aktivnosti na web stranici s društvenim mrežama, Cyberfolks je ovdje kako bi pripremio vaše lansiranje te vam pomogao osvojiti nepregledni internetski svijet.
Jeste li spremni za povećanje opsega vašeg online poslovanja?
Preporučeno za tebe
Timing u online marketingu
Jeste li se ikad upitali koji dan u tjednu te u koje vrijeme je najbolje poslati newsletter, objaviti blog članak, napisati status na Facebook profilu ili podijeliti nešto na Twitteru? U ovom blog članku pokušali smo dati kratki pregled četiri kanala online oglašavanja te vam pružiti polazne informacije za “social timing”. Za kvalitetno online oglašavanje svakako vam preporučujemo pisanje vlastitog bloga, slanje newslettera, dijeljenje informacija o vašim proizvodima/uslugama na Facebooku i Twitteru.
Kreiranje mailing liste
Većina tvrtki, prije ili kasnije, se odluči na komunikaciju sa svojim klijentima u vidu slanja razno-raznih newsletter poruka na veći broj e-mail adresa s kojih su klijenti izrazili interes za proizvode/usluge koje pojedina tvrtka nudi. Ono što je iznimno bitno kod mailing lista i na što treba posebno obratiti pozornost je da popis e-mail adresa koji se stavlja na listu mora biti legitiman. Proći ćemo korake kreiranja mailing liste u WebSitePanelu i cPanelu.
Growth hacking ili Inbound marketing – što je bolje za vaše online poslovanje?
Kao poduzetnik, jedan od primarnih interesa vašeg poslovanja je online prisutnost. Vaša aktivnost na Internetu nesumnjivo utječe na vaš poslovni ugled, te, shodno tome, na uspjeh i profit. Zasićenost Interneta prisiljava vas da radite još više, kako biste se istaknuli u masi, a želja za uspjehom potiče vas da pronađete inovativne načine za osiguranje rasta. […]
Tražite li dalje?