U mnogo prigoda su me pitali koliko je stvarno važno da poduzeće ima web stranicu, kada se većina aktivnosti događa na društvenim mrežama. Isto tako, imao sam priliku susresti neke vlasnike malih poduzeća koji su u potpunosti odbacili ideju o web stranici i svoju online prisutnost usmjerili isključivo na Facebook. Uvijek im pokušavam objasniti koliko su zapravo u krivu.

Kada se odlučite pokrenuti svoj posao jedna od najvećih pogreški koje možete učiniti je zaključiti kao vam web stranica nije potrebna. Već sam napisao nekoliko postova na temu kako web stranica utječe na poslovanje i koliko je zaista važna. Tome u prilog ide i činjenica da ukoliko želite potpunu kontrolu nad svojim brandom ili poslovanjem, posjedovanje web  stranice nezaobilazan je korak. Jer, to je zasigurno jedan od najsnažnijih marketinških alata današnjice.

Zašto je važno imati web stranicu?

Osim izuzetnog marketinškog alata, potpune kontrole sadržaja i vizualnog izražaja, prije nego odbacite mogućnost izrade web stranice, provjerite tri najvažnija razloga zašto to nije najbolja ideja za vas:

  1. VJERODOSTOJNOST

Iskreno, bez web stranice vaše poslovanje ostavlja drugačiji (ili da kažem negativan) dojam u očima korisnika. Oni očekuju da imate web stranicu, što ujedno pozitivno utječe na stvaranje kredibiliteta i povjerenja posjetom vaše web stranice. Isto tako, veličina vašeg poduzeća je nebitna na Internetu te imate mogućnost preusmjeriti dio prometa većih konkurentskih poduzeća na vašu web stranicu. To će vam svakako pomoći držati korak s konkurencijom te stvoriti priliku da pozornost preusmjerite na svoje poduzeće. Bez web stranice ovo bi bilo nemoguće. 

  1. NEPREKIDNA DOSTUPNOST

Gdje je drugdje moguće biti otvoren od 0-24, sedam dana u tjednu nego na Internetu? Biti dostupan 24 sata na dan omogućava vam posjete čak i u vrijeme kada spavate. Ovdje govorim o posjetima koje je moguće bilježiti, a da nisam u obzir uzeo i remarket! 

  1. ISPLATIVOST 

Korisnici preferiraju pronaći informacije o poduzeću online. Iz tog razloga preporučljivo je web stranicu opremiti sa svim potrebnim informacijama, što će vam pomoći smanjiti iznos operativnih troškova. Isto tako, u mogućnosti ste izabrati mnoge opcije za nadogradnju vaše web stranice u smislu besplatnih i plaćenih verzija.

Web stranica vs. društvene mreže

sm2-1024x798

Web stranica vs. društvene mreže

U većini slučajeva, razlog zbog kojeg vlasnici poduzeća radije koriste društvene mreže nego  web stranicu, su angažman i brendiranje. Naravno, interakcija s korisnicima je zabavna, ali osim potrošenog vremena (da ne spominjem novac) rezultati obično ne dosegnu očekivanja.

Kako biste vidjeli vašu objavu i potaknuli ih na djelovanje, potrebno je potrošiti novac na oglašavanje dnevnih objava, odnosno, možda čak i povremeno oglašavanje pomoću Facebook oglasa.

S druge strane, čini se da brendiranje ima mnogo više smisla, ali ulaganje u povećanje odanosti brendu kroz objave isto tako troši vrijeme i novac. Pogotovo, ukoliko ste novi na tržištu. Društvene mreže poput Faceboka stvarno mogu biti ključ uspjeha u povećanju odanosti brendu, ali financijska učinkovitost pothvata svakako nije dio tog plana. Globalno gledajući, broj poduzeća koja preusmjeravaju svoj promet na Facebook stranice raste za 25% godišnje, što je dobar pokazatelj kako su društvene mreže dobra nadopuna vašoj web stranici.

Dobra stvar vezana za platforme društvenih mreža je da možete kreirati svoju poslovnu stranicu brzo i besplatno, iako održavanje te iste stranice nije tako jednostavno kako se čini, pa tako postoji mogućnost da dođete u situaciju gdje ćete trebati osobu koja će se baviti samo time– tj. voditelja komunikacije na društvenim mrežama.

Najbolje rješenje bio bi spoj vaše web stranice s društvenim platformama, koristeći principe kako ostvariti što veći promet vaše web stranice.

 

Remarketing kao najbolji način korištenja društvenih mreža za vašu web stranicu

Generalno gledano, platforme društvenih mreža trebale bi vam pomoći u privlačenju što većeg broja posjetitelja na vašu web stranicu, kao i stvoriti zabavni dio vaše online prisutnosti, u svrhu povećanja interesa među potencijalnim korisnicima vaših proizvoda ili usluga.

Idealno, remarketing

Ukratko, remarketing je prikazivanje oglasa ponovno osobama koje su već posjetile vašu web stranicu i izvršile konverziju. Učinkovit remarketing omogućuje dosezanje osoba koje još nisu odlučile kupiti vaše proizvode ili koristiti vaše usluge. Konverzije se definiraju kao radnje poput napuštanja košarice, prijavljivanja na newsletter, preuzimanja e-knjige, posjeta određenoj stranici ili ispunjavanja obrasca. Konverziju možete mjeriti na mnogo načina, ovisno o tome što smatrate vrijednim za dobivanje potencijalnog klijenta. Ako...

Što je Remarketing? posjetitelja vaše web stranice kroz njihove profile društvenih mreža, opcija je koju ne bi trebalo zanemariti, jer mnogi će posjetitelji napustiti vašu web stranicu bez ostvarene kupnje ili drugih željenih aktivnosti. Remakreting će vam pomoći da ponovno dođete u doticaj s njima prikazujući im relevantne oglase na društvenim mrežama.

KAKO FUNKCIONIRA REMARKETING?

Remarketing uključuje jednostavan JavaScript

JavaScript je visokorazinski, dinamičan programski jezik koji se uglavnom koristi za stvaranje interaktivnih elemenata na web stranicama. Široko se koristi kako na strani klijenta (u web preglednicima), tako i na strani poslužitelja (putem platformi poput Node.js) za stvaranje interaktivnih web stranica, web aplikacija, internetskih igara, mobilnih aplikacija i drugog. JavaScript omogućava dodavanje interaktivnosti web stranicama. To je jedan od ključnih sastojaka web tehnologija, uz HTML i CSS, koji su...

Što je JavaScript? kod korišten od strane cookie-bazirane tehnologije s funkcijom praćenja posjetitelja vaše web stranice. Potrebno je taj mali kod ugraditi u web stranicu i pratiti kako pretraživač svakog novog korisnika ostavlja anonimni kolačić prilikom posjete. Kolačić će vam pomoći pri pronalaženju istog posjetitelja kako biste mu isporučili ciljani oglas.

Jednostavan način komunikacije s vašim posjetiteljima te visokom stopom učinkovitosti može se provesti pomoću retargetiranja, štoviše, stvoriti val ponovnih posjeta starih posjetitelja kako bi konačno učinili taj željeni potez na vašoj web stranici, bila to kupnja, registracija ili nešto treće. To će vam pomoći prikupiti vrijedne podatke o vašim korisnicima. Dakle, što je tu potrebno uzeti u obzir?

Jedan od najučinkovitijih načina je izrada prilagođenih oglasa gdje se oglašavanje bazira na geografskom području vaših posjetitelja, kako biste došli do onih koji će vjerojatnije posjetiti vašu web stranicu. Isto tako, vrlo je važno znati što posjetitelji pretražuju na vašoj web stranici. To će vam pomoći pripremiti retarget oglase namijenjene baš njima, tako da sadržaj oglasa sadrži točno on što im je potrebno bez zamaranja nepotrebnim oglasima.

Drugi način kako uspješno koristiti vašu web stranicu zajedno s društvenim mrežama je dijeljenje vašeg web sadržaja s publikom na društvenim mrežama. Blog objave koje objavljujete na web stranici možda neće biti posjećene u tolikom broju ukoliko ih ne podijelite na društvenim mrežama. Isto vrijedi i za video objave.

S weba na društvene mreže – trend br. 1 u 2016. godini?

Sve što je objavljeno na web stranici nije dovoljno zabavno za društvene mreže. Neke objave bit će odlično prihvaćene na društvenim mrežama, ali isto tako postoje i objave za koje nitko neće mariti.

Pa što onda funkcionira na društvenim mrežama u 2016. godini?  

VIDEO PRIJENOS UŽIVO

screen-shot-2016-04-24-at-17-35-19

Prijenos “uživo“ na društvenim mrežama

Offline događaji u stvarnom vremenu koji se prenose putem Facebook videa su ta jedna stvar s kojom ne možete pogriješiti! Uzevši u obzir da su Periscope i Meerkat postali broj 1 aplikacije novih naraštaja, prijenos događaja uživo na vašoj web stranici, te pozivanje gledatelja putem društvenih mreža, uistinu je jedan od najnovijih trendova koje možete koristiti.

Naravno, svako poduzeće neće ovaj trend smatrati korisnim. Možda za podijeliti imate interesantan blog, ili primamljivu ponudu za vaše posjetitelje. Neovisno o spomenutim opcijama, sve što podijelite svakako će pridonijeti posjećenosti vaše web stranice, ne samo u smislu središnje točke vaše prisutnosti na društvenim mrežama, već i kao pouzdanog poduzeća koje će pobuditi emociju i potaknuti interes među korisnicima društvenih mreža.

Baš kao i uvijek, pronađite prikladnog partnera koji vam može pomoći izraditi web stranicu i napraviti izuzetnu osnovu za vašu fino podešenu online prisutnost i prisutnost na društvenim mrežama – Cyberfolks tim vas čeka!

CyberFolk
>
CyberFolk
Vaš sam vodič u digitalnom carstvu i prisutan sam u svijetu hostinga više od 25 godina. Na internetu istražujem nove tehnologije, pružajući podršku i rješenja koja odražavaju vaše jedinstvene potrebe.

Tražite li dalje?

Pregledaj po datumu
  • Pregledaj po datumu
  • ožujak 2025
  • prosinac 2024
  • studeni 2024
  • listopad 2024
  • srpanj 2024
  • svibanj 2024
  • travanj 2024
  • ožujak 2024
  • siječanj 2024
  • prosinac 2023
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • listopad 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • prosinac 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • prosinac 2015
  • listopad 2015
  • kolovoz 2015
  • svibanj 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • kolovoz 2014
  • srpanj 2014
  • svibanj 2014
  • travanj 2014
  • ožujak 2014
  • veljača 2014
  • siječanj 2014
  • prosinac 2013
  • studeni 2013
  • listopad 2013
  • rujan 2013
  • kolovoz 2013
  • srpanj 2013
  • lipanj 2013
  • travanj 2013
  • ožujak 2013
  • veljača 2013
  • siječanj 2013
  • prosinac 2012
  • studeni 2012
  • listopad 2012
  • rujan 2012
  • travanj 2012
  • ožujak 2012
  • prosinac 2011
  • studeni 2011
  • srpanj 2011
  • lipanj 2011
  • ožujak 2011
  • siječanj 2011
  • prosinac 2010
  • listopad 2010
  • lipanj 2010
  • travanj 2010
  • ožujak 2010