Jedna od nedavnih, sretnih vijesti potaknula me da napišem ponešto o pokretanju i održavanju lifestyle bloga kao načinu svojevrsnog osobnog razvitka, ili, pak, jednostavnog i zanimljivog hobija.

Čini me ponosnim vidjeti mlade Hrvate koji su uspjeli u inozemstvu. To nije lak zadatak ukoliko u obzir uzmete da je Hrvatska mala zemlja za koju gotovo nitko ni ne mari. Mladi, talentirani Hrvati u većini slučajeva susreću se s problemima vezanim za vizu, a da ne spominjem i novac. Kada se odlučite preseliti u inozemstvo, prihvaćate činjenicu da neće biti obitelji koja će moću uskočiti ukoliko zapne, niti poznanika da vas upoznaju s novom sredinom. Prepušteni ste sami sebi da se borite za svoj dio kolača i istaknete među jakom konkurencijom.  Ali, jako mi je drago da postoji dokaz kako se predan rad, odlučnost i hrabrost bez sumnje isplate.

Plivanje protiv struje – ultimativna osnova za online uspjeh

Ella Dvornik, mlada i talentirana djevojka iz Hrvatske, osvojila je zamijećeno 3. mjesto u kategoriji britanskog lifestyle blogera u 2016. godini koje dodjeljuju UK Blog Awards (Blog nagrada Ujedinjenog Kraljevstva).  Njezin blog IamElla (Ja sam Ella), istaknuo se u konkurenciji 3000 drugih blogova. Uzevši u obzir da se uspjeh dogodio nakon samo godine dana pisanja bloga, nema dvojbi oko važnosti ovog uspjeha.

IamElla.com šaroliko je i zabavno mjesto za sve one koji traže ponešto smijeha, inspiracije, ili imaju potrebu zadovoljiti svoju želju za putovanjem. – UK Blog Awards

Vođena vlastitim porivom, Ella je uložila energiju, vrijeme i snagu u stvaranje web stranice/bloga koji ne samo da pruža korisne i zanimljive savjete, nego konstantno objavljuje i vlastite fotografije koje su privlačne i u skladu s trenutnim trendovima, što dodatno povećava interes i dobro je prihvaćeno u zajednici korisnika društvenih mreža.
Postavši jednom od top 3 britanske blogerice u tako kratkom periodu, znači samo jedno: plivanje protiv struje način je kako se istaknuti u dinamičnoj konkurenciji tako velikog i zahtjevnog tržišta.

Prihvati izazov, kreiraj vlastiti lifestyle blog

Dai-KE
Photo by Dai KE, usplash.com

Životni stil uvijek će biti zanimljiva online tema zbog toga što se svačiji osobni identitet oblikuje na različite načine, ovisno o okruženju u kojem živite, kulturi i stavu prema životu. Postoji li bolji način inspiracije od uspjeha drugih ljudi?

Kada za svoj blog temu odaberete kategoriju lifestyle, postoje mogućnost stvaranja različitih sadržaja, pa čak i mogućnost odabira vlastite publike temeljem odluke što želite objavljivati. Vaš životni stil, zaista, može biti bilo što, od čitanja knjiga do kuhanja, putovanja, ili mode. Uvijek će postojati publika za vaš lifestyle blog, pa je jedina stvar oko koje morate brinuti kako se istaknuti u mnoštvu (baš kao Ella), i kako održati svoj uspjeh.

PA, KOJI SU PRVI (KONKRETNI) KORACI KOJE MORATE PODUZETI KAKO BISTE ZPOČELI SVOJ LIFESTYLE BLOG?

  1. Nađite domenu i hosting providera
    Pogodite što? O tome ne morate brinuti! Srećom, Cyberfolks je ovdje kako bi to učinio umjesto vas. Sve što trebate je odabrati naziv bloga, a ostalo prepustite nama. Mi ćemo kreirati i objaviti vaš blog umjesto vas, kao i brinuti o tome da radi bez poteškoća kao vaš ekskluzivni web hosting partner.
  2. Instalacija WordPressa
    Čim završimo s registracijom, instalirat ćemo vam WordPress. Tu ćete moći upravljati sadržajem svog bloga uređujući ga i dodavajući nove sadržaje kako bi bio vizulno privlačan, a isto tako održavajući ga jednostavnim za pregledavanje. Za više informacija o tome kako optimizirati fotografije za WordPress, pročitajte moj nedavni blog članak.

Vaši dnevni zadaci vezani uz bloganje

community
Pronađite zajednice vaših istomišljenika

Prije nego što pomislite da je bloganje jednostavno, zastanite na trenutak i pogledajte koji vas dnevni zadaci, za koje je, bez sumnje, potrebno vaše vrijeme i pažnja, čekaju.

  1. Investirajte novac u fotoaparat kako biste snimili atraktivne fotografije (ili unajmite kvalitetnog fotografa)
    Kupovina stock fotografija može biti kratkoročno rješenje, ali s vremenom biste trebali blog učiniti osobnijim te popratiti objave vlastitim fotografijama na temu sadržaja objave.
  2. Redovito objavljujte (neredovite objave jedan su od najnepoželjnijih pristupa te će sigurno štetiti popularnosti vašeg bloga)
    Objavljujte nove postove tri puta tjedno kako bi vam se povećala lista pratitelja. Osim toga, što više sadržaja objavljujete, to aktivniji postajete, kako na vašim stranicama društevnih mreža (dijeljenjem novih sadržaja), tako i u zahtjevnim tražilicama.
  3. Pronađite zajednice vaših istomišljenika (pridružite im se, istaknite se i uključite se u njihov rad)
    Jednostavno je. Ovdje ćete pronaći svoju nišu, i što je najvažnije, to je mjesto na kojem dobivate najnovije informacije na temu sadržaja o kojem biste mogli pisati. Ovu su neke od zajednica koje spominjem:

Korištenje društvenih mreža za bloganje

20-social-media-icons
Korištenje društvenih mreža je bitno

Pravilo br. 1 je da na svoju web stranicu integrirate polja za poveznice (gumbe) s društenim mrežama. Pritom, naravno, nemojte napraviti pogrešku koju mnogi često čine i staviti ih nekamo gdje ih nitko ne može pronaći, nego ih stavite u gornji desni kut vaše naslovne stranice.

Osim toga, dobra je ideja da svoju objavu podijelite na stranicama društvenih mreža, odmah nakon što je objavljena na vašoj web stranici. Ne samo iz razloga što imate novu objavu, nego i zato što tada počinje aktivnost dijeljenja vaše objave na društvenim mrežama. Kako biste poboljšali čitanost vaše objave, izradite trodnevni vremenski okvir dijeljenja istog posta na društvenim mrežama, kako biste poboljšali posjećenost kombiniranjem dijeljenja. To zapravo znači da što više dijelite, to više klikova dobivate, no ipak, ako pametno ne osmislite vremenski okvir dijeljenja, vašim pratiteljima mogli bi početi ličiti na spammera. Zbog toga, razmišljajte o sadržaju koji dijelite, na način da čitatelju donosi vrijednost dok ga dijelite na društvenim mrežama, a ne da objava postoji  isključivo iz vašeg interesa. Ako ne uzmete u obzir svoje prijatelje i pratitelje, i samo se koncentrirate ne ono što vi trebate, uskoro vas možda neće nitko pratiti.

Dobro je poznavati pratitelje na različitim stranicama društvenih mreža, zbog toga što nisu svugdje pratitelji isti, niti se ponašaju isto. Na primjer, Twitter je dobra platforma za ćešće postove tijekom dana, za razliku od Facebooka na koji korisnici dolaze kako bi vidjeli što im rade prijatelji i obitelj, pa bi se moglo dogoditi da vas odluče prestati pratiti ukoliko je vaš blog podijeljen više od jednom dnevno.

Imajte na umu…

Svaki uspjeh počinje odlukom da pokušate.

Zato vaš prvi korak u stvaranju nečeg izvanrednog počinje odlukom da se tome istinski posvetite. Dobar bloger je onaj koji je u obzir uzeo sve aspekte online međuodnosa, onaj koji je istražio potencijalnu konkurenciju i onaj koji zna koje su mu jake strane. Istina je da možete plivati i protiv struje. Ipak, ako ne znate kamo plivate, struja će vas prije ili kasnije opet vratiti natrag na obalu.

CyberFolk
>
CyberFolk
Vaš sam vodič u digitalnom carstvu i prisutan sam u svijetu hostinga više od 25 godina. Na internetu istražujem nove tehnologije, pružajući podršku i rješenja koja odražavaju vaše jedinstvene potrebe.

Tražite li dalje?

Pregledaj po datumu
  • Pregledaj po datumu
  • ožujak 2025
  • prosinac 2024
  • studeni 2024
  • listopad 2024
  • srpanj 2024
  • svibanj 2024
  • travanj 2024
  • ožujak 2024
  • siječanj 2024
  • prosinac 2023
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • listopad 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • prosinac 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • prosinac 2015
  • listopad 2015
  • kolovoz 2015
  • svibanj 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • kolovoz 2014
  • srpanj 2014
  • svibanj 2014
  • travanj 2014
  • ožujak 2014
  • veljača 2014
  • siječanj 2014
  • prosinac 2013
  • studeni 2013
  • listopad 2013
  • rujan 2013
  • kolovoz 2013
  • srpanj 2013
  • lipanj 2013
  • travanj 2013
  • ožujak 2013
  • veljača 2013
  • siječanj 2013
  • prosinac 2012
  • studeni 2012
  • listopad 2012
  • rujan 2012
  • travanj 2012
  • ožujak 2012
  • prosinac 2011
  • studeni 2011
  • srpanj 2011
  • lipanj 2011
  • ožujak 2011
  • siječanj 2011
  • prosinac 2010
  • listopad 2010
  • lipanj 2010
  • travanj 2010
  • ožujak 2010

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.