Što je E-mail na vlastitoj domeni?
Pročitajte što je to E-mail na vlastitoj domeni u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi E-mail na vlastitoj domeni i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.

E-mail na vlastitoj domeni
E-mail u vlastitoj domeni usluga je elektroničke pošte koja ti omogućava korištenje e-mail adrese izravno povezane s tvojom internetskom domenom. To znači da umjesto korištenja općeprihvaćenih pružatelja usluga e-maila kao što su Gmail, Yahoo ili Outlook, tvoje adrese e-pošte mogu izgledati profesionalno, npr. ime@tvojadomena.hr, što povećava prepoznatljivost brenda i građenje važne slike u poslovnom i privatnom okruženju.
Koje su prednosti posjedovanja e-maila u vlastitoj domeni?
- Profesionalnost: E-mail adresa koja sadrži ime tvoje domene povećava povjerenje primatelja i klijenata te pokazuje da vodiš ozbiljan posao.
- Lakoća pamćenja: Individualna e-mail adresa lakša je za zapamtiti tvojim klijentima i poslovnim partnerima.
- Sigurnost: Pružatelji usluga e-pošte koji nude adrese na vlastitim domenama često osiguravaju bolju zaštitu od spama i zlonamjernih softvera.
- Personalizacija: Možeš stvoriti različite e-mail adrese za različite odjele tvog poduzeća, npr. prodaja@tvojadomena.hr, kontakt@tvojadomena.hr, što omogućava bolju organizaciju posla.
Kako uspostaviti e-mail s vlastitom nastavkom?
Za uspostavu e-maila s vlastitom nastavkom zapravo su ti potrebne dvije stvari: internetska domena i hosting. To će omogućit uspostavu i održavanje sandučića elektroničke pošte na vlastitoj domeni.
1. Trebaš registrirati internetsku domenu. To možeš učiniti na Cyberfolks.hr
Biraš ime, provjeravaš je li dostupno za registraciju i nastavljaš s formalnostima. Na raspolaganju su ti brojni nastavci, npr. .HR, .COM, .EU. Pročitaj članak na našem blogu i provjeri, što različite nastavke u domenama znače.
2. Sada je vrijeme za odabir hostinga na kojem ćeš smjestiti svoj e-mail račun. Za email adresu dovoljan je i osnovni hosting. Nakon što odaberete hosting (uzmite u obzir koliko diskovnog prostora želite imati za pohranu emailova) i završite narudžbu, potrebno je izvršiti uplat po ponudi koja će vam biti poslana na email adresu koju upišete prilikom narudžbe.
3. Nakon aktivacije hosting usluge i registracije domene, dobiti ćete email s uputam gdje se prijeaviti u svoj panel, te tamo vrlo jednostavno možete otvoriti email adresu na vlasnititoj domeni po svom izboru
Nakon što kreirate email adresu, savjetujemo da za slanje i primanje emailova koristite webmail na koji se možete ulogirati preko naše web stranice (cyberfolks.hr) ili adrese https://cyberfolks.hr/webmail-prijava/