Instagram je široko poznat kao besplatna aplikacija za dijeljenje fotografija i videa na društvenim mrežama te su neka poduzeća implementirala tu brzorastuću platformu u vlastite dnevne i mjesečne marketinške planove. Unapređenje učinka poslovnog online poslovanja, kao i privlačenje većeg broja posjetitelja, a pritom zanemarujući popularnost i moć Instagrama, više nije opcija.

a-pic-is-worth-a-1000-words

Slika govori tisuću riječi

Poput drugih platfromi društvenih mreža, Instagram

Instagram je društvena platforma koja omogućuje dijeljenje fotografija, videozapisa i vizualnih sadržaja, osnovana 2010. godine i trenutačno u vlasništvu Meta (prije Facebook). Instagram je brzo stekao popularnost zahvaljujući intuitivnom sučelju i raznim funkcijama, poput filtera za slike, priča (Insta priča) i videozapisa u obliku reelsa. To je jedna od najvažnijih platformi za brendove, online trgovine i utjecajne osobe, koji koriste Instagram za promociju proizvoda, komunikaciju s klijentima i izgradnju...

Što je Instagram? pridonosi privlačenju većeg broja posjetitelja na vašu web stranicu i pomaže u ostvarenju vizualne nadmoći načinom koji vam to ne omogućuje nijedna druga društvena mreža. Iako poduzeća koriste Instagram kako bi se približila ciljanoj populaciji privlačnim vizualnim sadržajem, sami posjetitelji Instagram koriste kao sredstvo vizualne inspiracije, te inspiracija čini ključ vaših objava kao načina kako zainteresirati korisnike da posjete vašu web stranicu.

Instagram je u mogućnosti producirati unaprijeđen, drugačiji i zabavan vizual vašeg poslovanja, ne samo pomoću realističnih fotografija, već i pomoću filtera koji su vrlo korisni za promjenu izričaja fotografije te čijim pravim odabirom pridonosite ukupnom dojmu poruke.

Kako započeti priču o vašem poslovanju na Instagramu?

Instagram je moguće koristiti putem pametnog telefona ili računala, iako su sve funkcije potrebne za svakodnevno objavljivanje dostupne putem mobilne aplikacije. Za početak, sve što morate učiniti je skinuti Instagram aplikaciju sa Google play ili Apple Store i kreirati vaš poslovni profil, baš kao i na svakoj drugoj društvenoj platformi. Kada ste uspješno kreirali vaš profil, osim objavljivanja fotografija i videa, dobro je pronaći relevantne korisnike i početi ih slijediti. To je mudar način kako pronaći inspiraciju, a isto tako i biti zamijećen.

Kada ste pripremili prvi set fotografija, nužno je koristiti filtere i učiniti vaše fotografije što privlačnijima kako bi se istaknule i bile zamijećene. Isto tako, preporučljivo je koristiti aplikacije za obradu fotografija te stvoriti izvanredne i drugačije fotografije. Ovo su moje tri najdraže aplikacije:

Priime

prime

www.priime.com

Font Candy

font-candy

Font Candy

Fused

fused

Fused

Vaša poslovna priča pomoću Instagrama u 3 koraka

 

  1. NAPIŠITE UPEČATLJIVU BIOGRAFIJU

Kako biste privukli Instagram pratitelje na vašu web stranicu, koristite jedinu mogućnost ubacivanja linka na Instagramu, i to unutar vaše biografije, ispod imena i opisa. Najbolji način za predstavljanje poslovanja na Instagramu je da napištete nešto o poduzeću, opišete vaše poslovanje i postavite link na vašu stranicu. Naravno, začiniti opis s ponešto osobnosti svakako je dobar odabir. 

  1. SPOMENITE DRUGE KORISNIKE INSTAGRAMA

Spominjanje ostalih slično je Twitter tagiranju, gdje dodajete @ ispred njihovog korisničkog imena. To će vam pomoći u privlačenju njihove pozornosti. Iako, nije preporučljivo zloupotrebljavati tu mogućnost. Spomenite korisnike koji su smisleno povezani s objavom ili dijelite nešto zajedničko s njima, jer ćete u protivnom ličiti na spammera. Razlog spominjanja drugih korisnika je kako bi ih uključili u (smislenu) komunikaciju, ili još bolje, kako bi im ponudili zanimljivu nagradu, ponudu ili poklon. Najbolji način za opravdano spominjanje je temeljito istražiti koji bi korisnici mogli biti zaiteresirani za vašu ponudu, ili još bolje objavite zanimljiv i/ili koristan post koji će korisnici dijeliti i komentirati, te tako privući još više sljedbenika. Ukoliko je poslovanje vašeg poduzeća  povezano s modom, pogledajte tko su najutjecajniji Instagrameri u 2016. godini.

  1. KORISTITE HAHSTAGOVE ZA PRISTUP ŠIROJ PUBLICI

Obzirom na velike promjene Instagramovih feedova, kao i opsežnost učestalog objavljivanja, sadržaj kojeg objavljujete na Instagramu bit će izgubljen u mnoštvu kroz nekoliko minuta. Iz tog razloga preporučljivo je koristiti hashtagove (#) i poboljšati vašu dostupnost pridružujući se zajednici povezanoj istim pojmom ili riječi u hashtagu. Pronađite popularne hashtagove koji su u trendu, a vezani su za vaše poslovanje te kreirajte mješavinu objava koristeći više njih u isto vrijeme, ili zasebno u svakoj od objava.

Povežite vaš Instagram s WordPressom

instagram-wp

Instagram for WordPress

Naravno, povezivanje vašeg Instagram profila s WordPress web stranicom je nužno. To će vam omogućiti prikaz najnovijih Instagram fotogtafija, videa, lokacija i korisnika na webu, a tako će i svaki posjetitelj vaše web stranice vidjeti vaše Instangram updateove u realnom vremenu i biti u mogućnosti jednostavno se pridružiti Instagramu putem web stranice.

Pronađite najbolje Instagram widgete ovdje te ih instalirajte na vašu web stranicu za jedinstven prikaz vaših Instagram aktivnosti.

 

Snaga Instagrama u poslovanju

Jedan od načina kako otkriti koliko je Instagram zapravo moćan, je proučiti neke od najboljih primjera korištenja potencijala Instagrama. BE LIKE MIKE je definitivno jedan od njih. Riječ je o jednoj od najlegendarnijih kampanja u povijesti oglašavanja sporta. Gatorade, kompanija koja proizvodi sportska pića, željala je obilježiti svoju 50. obljetnicu oživjevši kampanju pokrenutu prije 23 godine. Za to su odabrali Instagram.

Instagram je bio savršeno rješenje iz razloga što je kampanja izrazito vizualnog karaktera.- Jeff Miller, Direktor digitalnih strategija Gatoradea

Koristeći slike Michaela Jordana i hashtag #BeLikeMike, kompanija je uspjela aktivno uključiti svoje potrošače u kampanju. Ukupni doseg potrošača u kampanji iznosio je 4,5 milijuna i predstavlja najuspješnije ponovljenu kampanju od ijedne Be Like Mike kampanje do sada.

Bez dvojbe, ovo potvrđuje shvaćanje punog potencijala Instagrama. Ukoliko vaše poduzeće koristi društvene mreže za unaprjeđenje online prisutnosti, zanemarivanje potencijala aktivnih online zajednica, poput Instagrama, zasigurno smanjuje vjerojatnost broja mogućih novih posjeta vašoj web stranici poduzeća, ili još gore, umanjuje njen potencijalni rast.

CyberFolk
>
CyberFolk
Vaš sam vodič u digitalnom carstvu i prisutan sam u svijetu hostinga više od 25 godina. Na internetu istražujem nove tehnologije, pružajući podršku i rješenja koja odražavaju vaše jedinstvene potrebe.

Preporučeno za tebe

Tražite li dalje?

Pregledaj po datumu
  • Pregledaj po datumu
  • ožujak 2025
  • prosinac 2024
  • studeni 2024
  • listopad 2024
  • srpanj 2024
  • svibanj 2024
  • travanj 2024
  • ožujak 2024
  • siječanj 2024
  • prosinac 2023
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • listopad 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • prosinac 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • prosinac 2015
  • listopad 2015
  • kolovoz 2015
  • svibanj 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • kolovoz 2014
  • srpanj 2014
  • svibanj 2014
  • travanj 2014
  • ožujak 2014
  • veljača 2014
  • siječanj 2014
  • prosinac 2013
  • studeni 2013
  • listopad 2013
  • rujan 2013
  • kolovoz 2013
  • srpanj 2013
  • lipanj 2013
  • travanj 2013
  • ožujak 2013
  • veljača 2013
  • siječanj 2013
  • prosinac 2012
  • studeni 2012
  • listopad 2012
  • rujan 2012
  • travanj 2012
  • ožujak 2012
  • prosinac 2011
  • studeni 2011
  • srpanj 2011
  • lipanj 2011
  • ožujak 2011
  • siječanj 2011
  • prosinac 2010
  • listopad 2010
  • lipanj 2010
  • travanj 2010
  • ožujak 2010