Instagram je široko poznat kao besplatna aplikacija za dijeljenje fotografija i videa na društvenim mrežama te su neka poduzeća implementirala tu brzorastuću platformu u vlastite dnevne i mjesečne marketinške planove. Unapređenje učinka poslovnog online poslovanja, kao i privlačenje većeg broja posjetitelja, a pritom zanemarujući popularnost i moć Instagrama, više nije opcija.
Poput drugih platfromi društvenih mreža, Instagram pridonosi privlačenju većeg broja posjetitelja na vašu web stranicu i pomaže u ostvarenju vizualne nadmoći načinom koji vam to ne omogućuje nijedna druga društvena mreža. Iako poduzeća koriste Instagram kako bi se približila ciljanoj populaciji privlačnim vizualnim sadržajem, sami posjetitelji Instagram koriste kao sredstvo vizualne inspiracije, te inspiracija čini ključ vaših objava kao načina kako zainteresirati korisnike da posjete vašu web stranicu.
Instagram je u mogućnosti producirati unaprijeđen, drugačiji i zabavan vizual vašeg poslovanja, ne samo pomoću realističnih fotografija, već i pomoću filtera koji su vrlo korisni za promjenu izričaja fotografije te čijim pravim odabirom pridonosite ukupnom dojmu poruke.
Kako započeti priču o vašem poslovanju na Instagramu?
Instagram je moguće koristiti putem pametnog telefona ili računala, iako su sve funkcije potrebne za svakodnevno objavljivanje dostupne putem mobilne aplikacije. Za početak, sve što morate učiniti je skinuti Instagram aplikaciju sa Google play ili Apple Store i kreirati vaš poslovni profil, baš kao i na svakoj drugoj društvenoj platformi. Kada ste uspješno kreirali vaš profil, osim objavljivanja fotografija i videa, dobro je pronaći relevantne korisnike i početi ih slijediti. To je mudar način kako pronaći inspiraciju, a isto tako i biti zamijećen.
Kada ste pripremili prvi set fotografija, nužno je koristiti filtere i učiniti vaše fotografije što privlačnijima kako bi se istaknule i bile zamijećene. Isto tako, preporučljivo je koristiti aplikacije za obradu fotografija te stvoriti izvanredne i drugačije fotografije. Ovo su moje tri najdraže aplikacije:
Priime
Font Candy
Fused
Vaša poslovna priča pomoću Instagrama u 3 koraka
- NAPIŠITE UPEČATLJIVU BIOGRAFIJU
Kako biste privukli Instagram pratitelje na vašu web stranicu, koristite jedinu mogućnost ubacivanja linka na Instagramu, i to unutar vaše biografije, ispod imena i opisa. Najbolji način za predstavljanje poslovanja na Instagramu je da napištete nešto o poduzeću, opišete vaše poslovanje i postavite link na vašu stranicu. Naravno, začiniti opis s ponešto osobnosti svakako je dobar odabir.
- SPOMENITE DRUGE KORISNIKE INSTAGRAMA
Spominjanje ostalih slično je Twitter tagiranju, gdje dodajete @ ispred njihovog korisničkog imena. To će vam pomoći u privlačenju njihove pozornosti. Iako, nije preporučljivo zloupotrebljavati tu mogućnost. Spomenite korisnike koji su smisleno povezani s objavom ili dijelite nešto zajedničko s njima, jer ćete u protivnom ličiti na spammera. Razlog spominjanja drugih korisnika je kako bi ih uključili u (smislenu) komunikaciju, ili još bolje, kako bi im ponudili zanimljivu nagradu, ponudu ili poklon. Najbolji način za opravdano spominjanje je temeljito istražiti koji bi korisnici mogli biti zaiteresirani za vašu ponudu, ili još bolje objavite zanimljiv i/ili koristan post koji će korisnici dijeliti i komentirati, te tako privući još više sljedbenika. Ukoliko je poslovanje vašeg poduzeća povezano s modom, pogledajte tko su najutjecajniji Instagrameri u 2016. godini.
- KORISTITE HAHSTAGOVE ZA PRISTUP ŠIROJ PUBLICI
Obzirom na velike promjene Instagramovih feedova, kao i opsežnost učestalog objavljivanja, sadržaj kojeg objavljujete na Instagramu bit će izgubljen u mnoštvu kroz nekoliko minuta. Iz tog razloga preporučljivo je koristiti hashtagove (#) i poboljšati vašu dostupnost pridružujući se zajednici povezanoj istim pojmom ili riječi u hashtagu. Pronađite popularne hashtagove koji su u trendu, a vezani su za vaše poslovanje te kreirajte mješavinu objava koristeći više njih u isto vrijeme, ili zasebno u svakoj od objava.
Povežite vaš Instagram s WordPressom
Naravno, povezivanje vašeg Instagram profila s WordPress web stranicom je nužno. To će vam omogućiti prikaz najnovijih Instagram fotogtafija, videa, lokacija i korisnika na webu, a tako će i svaki posjetitelj vaše web stranice vidjeti vaše Instangram updateove u realnom vremenu i biti u mogućnosti jednostavno se pridružiti Instagramu putem web stranice.
Pronađite najbolje Instagram widgete ovdje te ih instalirajte na vašu web stranicu za jedinstven prikaz vaših Instagram aktivnosti.
Snaga Instagrama u poslovanju
Jedan od načina kako otkriti koliko je Instagram zapravo moćan, je proučiti neke od najboljih primjera korištenja potencijala Instagrama. BE LIKE MIKE je definitivno jedan od njih. Riječ je o jednoj od najlegendarnijih kampanja u povijesti oglašavanja sporta. Gatorade, kompanija koja proizvodi sportska pića, željala je obilježiti svoju 50. obljetnicu oživjevši kampanju pokrenutu prije 23 godine. Za to su odabrali Instagram.
Instagram je bio savršeno rješenje iz razloga što je kampanja izrazito vizualnog karaktera.- Jeff Miller, Direktor digitalnih strategija Gatoradea
Koristeći slike Michaela Jordana i hashtag #BeLikeMike, kompanija je uspjela aktivno uključiti svoje potrošače u kampanju. Ukupni doseg potrošača u kampanji iznosio je 4,5 milijuna i predstavlja najuspješnije ponovljenu kampanju od ijedne Be Like Mike kampanje do sada.
Bez dvojbe, ovo potvrđuje shvaćanje punog potencijala Instagrama. Ukoliko vaše poduzeće koristi društvene mreže za unaprjeđenje online prisutnosti, zanemarivanje potencijala aktivnih online zajednica, poput Instagrama, zasigurno smanjuje vjerojatnost broja mogućih novih posjeta vašoj web stranici poduzeća, ili još gore, umanjuje njen potencijalni rast.
Preporučeno za tebe
Kako prodavati putem Interneta
Prema posljednjim istraživanjima, u Hrvatskoj gotovo 50% potrošača kupuje online. Ukratko donosimo što je potrebno i kako pokrenuti svoju prvu online trgovinu.
Privucite, angažirajte, pridobite, brinite za kupca – stvorite web conversion funnel uz pomoć fanova s društvenih mreža
Pogledajte nekoliko primjera, odnosno postupaka koji će vam pomoći u generiranju conversion funnela neovisno od platforme društvenih mreža koje ste izabrali. Conversion funnel je putovanje koje online potrošač/posjetitelj prolazi kroz Internet oglašavanje.
Web stranica kao središte vaše prisutnosti na društvenim mrežama? Svakako!
U mnogo prigoda su me pitali koliko je stvarno važno da poduzeće ima web stranicu, kada se većina aktivnosti događa na društvenim mrežama. Isto tako, imao sam priliku susresti neke vlasnike malih poduzeća koji su u potpunosti odbacili ideju o web stranici i svoju online prisutnost usmjerili isključivo na Facebook. Uvijek im pokušavam objasniti koliko […]
Tražite li dalje?