Zanimaju vas određene teme, a ne znate na koji način pronaći i sačuvati dobar sadržaj? OK, sve je to stvar dobre organizacije, ali u današnje vrijeme kada o istoj temi piše stotinu autora, kada postoji stotinu blogova koje bi željeli pratiti, kako to izvesti? Rokovnici, Excel tablice, Outlook bilješke, Word dokument, slanje linkova samom sebi na email – gdje ste sve zapisivali i spremali zanimljive linkove? Željeli bi toliko toga pročitati, barem onako preletjeti po tekstu, ali ste izgubljeni u „moru“ blog članaka.

Uz upotrebu određenih online servisa i alata, danas se je puno lakše organizirati i pratiti ono što zaista volite. U cijeloj toj priči, nije bit samo pronaći kvalitetan blog članak, nego taj isti članak podijeliti s drugima preko društvenih mreža. Zašto? Pa da budete društveno aktivni i na taj način postajete dio online zajednice koja vas počinje pratiti i dijeliti ono što ste vi pronašli. Drugi to cijene, vjerujte mi. Dakle, mogli bi to pojednostaviti kao „Pravilo FSS – Rule FSS“ što bi značilo Find-Save-Share.

Content_marketing_FSS

Feedly, IFTTT, Buffer – alati za Content Marketing

Kada povežete te servise i alate, dobiti ćete zaista kvalitetan izvor sadržaja kao i mogućnosti da taj sadržaj arhivirate i podijelite. Moja preporuka za pronaći, arhivirati i podijeliti sadržaj su: Feedly, IFTTT i Buffer. Pa krenimo redom!

 

Kako pronaći sadržaj?

Feedly je zaista super alat za pronalazak blog članaka iz tema koje vas zanimaju. Te članke tj. blogove koje ćete pratiti možete organizirati u kategorije pa si tako možete kreirati kategoriju „Web design“ u kojoj ćete pratiti sve izvore (blogove) koji pišu o toj temi.

Započeti rad s alatom Feedly, zaista je jednostavno jer se možete prijaviti pomoću 5 korisničkih računa koje imate na društvenim mrežama ili online servisima.

Feedly-login

Feedly login

Nakon toga, koristeći funkciju Add Content koja se nalazi u gornjem lijevom kutu, pronađite blogove iz tema koje vas zanimaju. Ako upišete „web design“, kao rezultat pretrage dobiti ćete popis web siteova (blogova) koji objavljuju članke o web dizajnu. Dobiti ćete i informacije koliko ljudi to čita, broj članaka koje objavljuju na tjedan, te preporuku. Klikom na „zeleni +“ dodajete taj izvor u vaš Feedly, te prije samog dodavanja izaberite kategoriju u koju ćete taj izvor pratiti (recimo Web design).

Feedly-web-design

Feedly dashboard

Stvar je vaše kreativnosti kako ćete si organizirati Feedly. Osim toga postoji iOS i Android verzija aplikacije, tako da ćete članke moći čitati na svojem pametnom telefonu, tabletu i desktop računalu. Feedly uvijek može biti uz vas!

 

Kako snimiti/arhivirati sadržaj i podijeliti ga?

Ove dvije funkcije se zapravo isprepliću jer i sam Feedly nudi mogućnost da članke spremate za kasnije čitanje (Save for later) ili da si linkove zanimljivih blog članaka jednostavno spremite u OneNote bilježnicu ili ih odmah podijelite na društvenim mrežama. Dobar članak možete spremiti i za kasnije objavljivanje, recimo koristeći Buffer.

E sad, ovdje ipak vi morate nešto kliknuti i napraviti, a da bi sve to išlo automatizmom onda možete iskoristiti alat IFTTT – If This Then That. IFTTT je jedan zaista moćan alat koji vam omogućuje da stvarate tzv. „recepte“ (Recipe) koji će za vas, automatski, odrađivati određene aktivnosti. Broj podržanih društvenih mreža, alata i servisa zaista je impozantan.

Da bi kreirali svoj recept, jednostavno kliknite na „Sign in“ i kreirajte svoj korisnički račun.

IFTTT-login

IFTTT login

Nakon prijave u IFTTT, vrijeme je da napravite svoj prvi recept. U sljedećem primjeru, napraviti ćemo recept koji šalje Feedly članke iz određene kategorije u Google Drive i sprema ih u proračunsku tablicu (Excel).

IFTTT-Feedly-Google-Drive

IFTTT – Feedly to Google Drive

Pa evo i 10 koraka kako to napraviti:

  1. Na svojoj IFTTT kontrolnoj ploči (dashboard) kliknite na „Create a Recipe“.
  2. U idućem koraku kliknite na “this”.
  3. Nakon toga odaberite kanal koji će biti „okidač“ (Choose Trigger Channel), u ovom slučaju kliknite na Feedly i aktivirajte ga. (korak 1 od 7)
  4. U idućem koraku kliknite na „New Article from the Category“. (korak 2 od 7)
  5. Iz padajućeg menija izaberite kategoriju iz koje želite da se članci pošalju u proračunsku tablicu te kliknite na „Create Trigger“. (korak 3 od 7)
  6. Sada kliknite na „that“.
  7. Pronađite Google Drive te kliknite na njega i aktivirajte ga. (korak 4 od 7)
  8. Na stranici „Choose an Action“ kliknite na „Add Row to Spreadsheet“. (korak 5 od 7)
  9. Zatim upišite ime proračunske tablice koja će se generirati na Google Drive-u a ostala polja ostavite kakva jesu i kliknite na „Create Action“. (korak 6 od 7)
  10.  Na kraju kliknite na „Create Recipe“ i vaš prvi recept biti će kreiran i aktiviran. (korak 6 od 7)

Sada će svaki novi članak, u kategoriji koju ste odabrali, biti spremljen u proračunskoj tablici na vašoj Google Drive usluzi. Da li radi? Provjerite, meni radi.

 

Dijeljenje sadržaja na društvenim mrežama

Naravno da postoji više servisa za to, ali eto ja sam odabrao Buffer. Logirati se možete preko Tvittera, Facebooka, Linkedina ili emaila.

Buffer-login

Buffer login

Zašto sam odabrao Buffer? Jednostavan je za korištenje, ima pregledan dizajn, besplatan je (do određenog broja dijeljenih članaka), ima iOS i Android verziju aplikacija

Aplikacija je računalni ili mobilni program koji izvršava određene zadatke na uređaju korisnika. Aplikacije mogu biti namijenjene različitim svrhama, od upravljanja dokumentima, preko igara, do upravljanja transakcijama u online trgovini. Razumijevanje što je aplikacija i koje su njene primjene ključno je i za korisnike i za vlasnike poduzeća. Koje su vrste aplikacija? Aplikacije se dijele na nekoliko kategorija: desktop (instalirane na računalu), mobilne (za pametne telefone i tablete)...Što je Aplikacija?, omogućuje planiranje objava u određeno vrijeme i dan u tjednu, ima analitiku za praćenje objava. Nedostaci? Za sada samo jedan, a to je da nije podržano povezivanje Google+ profila već samo Google+ stranice.

Buffer-connect-SN

Buffer – povezivanje društvenih mreža

Buffer možete integrirati i u vaš Internet preglednik (Chrome, Firefox, …) i tako će dijeljenje sadržaja postati još jednostavnije i lakše. Kada ste na nekom dobrom blogu i čitate zanimljiv članak, jednostavno kliknite na Buffer ikonu u desnom gornjem kutu Internet preglednika. Izaberite društvene mreže na kojima želite da se članak objavi, malo izmijenite ponuđeni tekst, dodajte poneki hashtag

Hashtag je riječ ili fraza koja je predvođena simbolom „#” (npr. #Tehnologija), koja se koristi za grupiranje sadržaja na društvenim medijima. Hashtagovi omogućuju brzo pronalaženje i praćenje tema koje su popularne ili povezane s određenim pitanjem. Uveden prvi puta na platformi Twitter, hashtag je postao ključni element u promociji sadržaja na različitim platformama, kao što su Instagram, Facebook, LinkedIn ili TikTok. Kako funkcionira hashtag? Kada korisnik stavi hashtag...Što je Hashtag? , izaberite sliku i kliknite na „Add to queue“ ili objavite odmah.

Buffer-Add-to-queue

Buffer – dodavanje članaka u “red čekanja”

Vrijeme objava ćete složiti prema svojim interesima tj. vremenu i želji ovisno o tome koliko želite biti aktivni. Za one aktivnije i željne više opcija, postoji mogućnost da platite Awesome plan koji će vas godišnje stajati 102 USD. Tko voli nek’ izvoli!

 

Pravilo FSS – Rule FSS

Ako želite da vaša online društvena aktivnost bude primijećena, svakako se držite Pravila FSS. Ako naiđete na neki dobar, zanimljiv, stručan blog članak, nemojte ga zadržati samo za sebe, već ga podijelite za svojim Facebook prijateljima, Twitter pratiteljima, Linkedin konekcijama, Google+ krugovima. Dijeljenje je dobra osobina!

praviloFSS

Pravilo FSS – Find-Save-Share

CyberFolk
>
CyberFolk
Vaš sam vodič u digitalnom carstvu i prisutan sam u svijetu hostinga više od 25 godina. Na internetu istražujem nove tehnologije, pružajući podršku i rješenja koja odražavaju vaše jedinstvene potrebe.

Tražite li dalje?

Pregledaj po datumu
  • Pregledaj po datumu
  • ožujak 2025
  • prosinac 2024
  • studeni 2024
  • listopad 2024
  • srpanj 2024
  • svibanj 2024
  • travanj 2024
  • ožujak 2024
  • siječanj 2024
  • prosinac 2023
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • listopad 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • prosinac 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • prosinac 2015
  • listopad 2015
  • kolovoz 2015
  • svibanj 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • kolovoz 2014
  • srpanj 2014
  • svibanj 2014
  • travanj 2014
  • ožujak 2014
  • veljača 2014
  • siječanj 2014
  • prosinac 2013
  • studeni 2013
  • listopad 2013
  • rujan 2013
  • kolovoz 2013
  • srpanj 2013
  • lipanj 2013
  • travanj 2013
  • ožujak 2013
  • veljača 2013
  • siječanj 2013
  • prosinac 2012
  • studeni 2012
  • listopad 2012
  • rujan 2012
  • travanj 2012
  • ožujak 2012
  • prosinac 2011
  • studeni 2011
  • srpanj 2011
  • lipanj 2011
  • ožujak 2011
  • siječanj 2011
  • prosinac 2010
  • listopad 2010
  • lipanj 2010
  • travanj 2010
  • ožujak 2010

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.