Kako provjeriti email adresu

Koliko često vam se dogoditi da email poruka koju ste poslali nije isporučena? Da je isporuka emaila odbijena? Razloga za tako nešto može biti više. Generalno, takve email poruke koje nisu isporučene i čiju isporuku odbija primateljev email server, svrstavamo u kategoriju „bounce“ emaila poruka.

Bounce Rate (ili Delivery Rate) najčešće se spominje u email marketingu. Ovaj podatak govori koliki je postotak neisporučenih emailova od ukupnog broja email adresa koje su na vašoj mailing listi. Naravno, taj postotak treba biti što manji, no ako je ispod 2% onda je to sasvim u redu (soft + hard bounce). To znači da vam je Delivery Rate iznad 98%.

mc-stats

Izvor: MailChimp

Hard i soft bounce

Postoje dva tipa „odbijenih“ email poruka: hard i soft. Kada govorimo o „hard bounce“, razlozi zbog kojih email poruka nije isporučena mogu biti sljedeći:

  • email adresa na postoji,
  • domena ne postoji,
  • email server blokira isporuku.

U prvom slučaju, email adresa na koju ste poslali email poruku, jednostavno više ne postoji. Moguće da osoba promijenila tvrtku i emaila više nema.

Drugi razlog je taj da domena ne postoji, što znači ako ste email poslali na adresu: marko@protus.hr domena protus.hr nije registrirana (ne postoji) i email poruka ne može biti isporučena.

I treći razlog kojeg sam naveo za „hard bounce“ je taj da email server blokira isporuku email poruke zbog raznih ograničenja i filtera koji su postavljeni od strane administratora sustava.

Kao „soft bounce“ razlozi zašto email poruka nije isporučena, mogu se pojaviti:

  • primateljev mailbox je pun,
  • email server je offline,
  • email je „prevelik“.

Postoji dosta vlasnika email računa koji ne „čiste“ svoj mailbox pa im se često zapuni. Onda ste u problemu vi jer mu ne možete poslati email. Moja preporuka je da „skidate“ email poruke lokalno na računalo tj. da ih brišete sa servera.

Ukoliko se dogodi neki problem sa serverom na kojem je fizički smještena vaše email adresa i on je trenutno „offline“ ili se baš u vrijeme isporuke emaila resetira, email poruka također neće biti isporučena.

Ponekad email poruka ne može biti isporučena jer je email „prevelik“ tj. ima previše priloga koje vam netko pokušava poslati. S druge strane, administrator sustava je ograničio veličinu „mailboxa“ pa ako email poruka ne stane u njega, neće biti isporučena.

Kako provjeriti email adresu?

Da li neka email adresa postoji ili ne, vrlo jednostavno možete provjeriti na online servisu EmailHippo.

email-verify-01

Unesite email adresu koju želite provjeriti, te kliknite na „Check“. Nakon nekoliko sekundi dobiti ćete rezultat.

email-verify-02

Jedino ograničenje je u broju provjera email adresa, tako da ćete dnevno to moći uraditi 20 puta što je više nego dovoljno.

>
Matija Barić
Već 20 godina aktivno se bavim svijetom hostinga i domena. Trebate li pomoć u pronalasku savršene domene ili hosting paketa? Zajedno ćemo pronaći idealno rješenje. Privatno sam veliki zaljubljenik u prirodu.

Tražite li dalje?

Pregledaj po datumu
  • Pregledaj po datumu
  • ožujak 2025
  • prosinac 2024
  • studeni 2024
  • listopad 2024
  • srpanj 2024
  • svibanj 2024
  • travanj 2024
  • ožujak 2024
  • siječanj 2024
  • prosinac 2023
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • listopad 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • prosinac 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • prosinac 2015
  • listopad 2015
  • kolovoz 2015
  • svibanj 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • kolovoz 2014
  • srpanj 2014
  • svibanj 2014
  • travanj 2014
  • ožujak 2014
  • veljača 2014
  • siječanj 2014
  • prosinac 2013
  • studeni 2013
  • listopad 2013
  • rujan 2013
  • kolovoz 2013
  • srpanj 2013
  • lipanj 2013
  • travanj 2013
  • ožujak 2013
  • veljača 2013
  • siječanj 2013
  • prosinac 2012
  • studeni 2012
  • listopad 2012
  • rujan 2012
  • travanj 2012
  • ožujak 2012
  • prosinac 2011
  • studeni 2011
  • srpanj 2011
  • lipanj 2011
  • ožujak 2011
  • siječanj 2011
  • prosinac 2010
  • listopad 2010
  • lipanj 2010
  • travanj 2010
  • ožujak 2010

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.