Da li je interno “linkanje” (povezivanje) unutar vaše web stranice važno? Ukratko, DA. Ovo je jedna od aktivnosti optimizacije i distribucije koja korisnicima olakšava navigaciju web-stranicom i indeksiranje sadržaja web-stranice. Jeste li sigurni da ste do sada to ispravno radili?

Interno “linkanje” (povezivanje) je iznimno važna aktivnost optimizacije i distribucije, koja se ponekad smatra važnijom od izgradnje sigurnosne kopije poveznica na vanjskim web stranicama. Optimiziranje web stranice, koje se sastoji u stvaranju prijateljskog internog povezivanja, ne samo da poboljšava navigaciju korisnika unutar web stranice, omogućuje brzi pristup tematskim sadržajima, već je i smjernica za Googleove robote za indeksiranje o tome koja mjesta vrijedi posjetiti. Zahvaljujući tome, snaga domene teče ravnomjerno, a pojedine podstranice se brže indeksiraju.

1. Prednosti korištenja internog povezivanja

Zabavnije za čitanje i učenje

Je li vas ikada neki članak toliko zainteresirao da ste tijekom čitanja poželjeli saznati više o temi o koju autor piše? Jeste li u to vrijeme pregledavali nove stranice sa sličnim sadržajem? Ili ste možda otišli na tematski slične članke objavljene na web stranici? 

Svaki način dolaska do potrebnih informacija je dobar i važno je da je potreba za novim saznanjima zadovoljena.

Odgovarajuće interno povezivanje stvoreno na blogovima i omogućavanje prijelaza između sljedećih unosa odvest će čitatelja do sljedećih, starijih ili novijih unosa. Korisnik će provoditi više vremena na vašoj web stranici, svidjeti će mu se vaš sadržaj i pamtiti će vašu web stranicu kao izvor inspiracije.

Mogućnost brzog indeksiranja sadržaja web stranice

Koja je važnost internog povezivanja za Google? Prije svega, ovako predefinirane preporuke omogućuju brže indeksiranje sadržaja vaše web stranice. Snaga domene će teći ravnomjerno, što će također pozitivno utjecati na poziciju stranice u tražilici.

2. Kako napraviti ispravno interno povezivanje?

“Sličan proizvod, kupili su i drugi kupci” – detalj koji se sviđa korisnicima

Vješto implementirano interno povezivanje stvara stalne module postavljene na web stranici. Njihovu ulogu igraju najpopularniji blokovi:

  • za online trgovine: “sličan proizvod”, “kupovali su i drugi kupci”,
  • za sadržajne web stranice: “najgledanije”, “najčitnije”, “slični članci”.

Postoje dva razloga da dodate barem jedan od njih na svoju web stranicu. Prvo, povećavate šanse da kupac koji pregledava proizvode kupi nešto drugo što mu možda uopće nije trebalo. Drugo, pogledat će sadržaj koji nije bio jako popularan, ali je vrijedan pažnje.

Povežite stari sadržaj s novim sadržajem i obrnuto

Imate li sadržajnu web stranicu na koju sustavno dodajete novi sadržaj? Vaši stari, zanimljivi postovi mogli bi promaknuti čitatelju koji će samo pogledati trenutačni i novi sadržaj.

Uključite poveznice na starije tekstove u nove unose i obrnuto. Važno je da je članak na linku tematski usklađen s ovim koji je trenutno napisan.

Neželjeni izraz “čitaj dalje”

Pokušajte izbjeći povezivanje duboko u tekst frazama poput “čitaj dalje”. Radije razmislite o dizajnu svoje stranice tako da bude očito da će klik na određeni element stranice odvesti čitatelja do ispravnog unosa. Zašto? Ako zloupotrijebite frazu “pročitaj više”, Google će imati problema s odabirom odgovarajuće podstranice.

Kako trebaju izgledati poveznice?

Izgled poveznice bi  trebao izgledati ovisno o svrsi akcije – to može biti pozicioniranje podstranica ili preusmjeravanje prometa. Kada je vaš cilj pozicionirati web stranicu za određene ključne riječi, trebalo bi koristiti kratke fraze koje su točna ključna riječ

Ključna riječ je fraza ili izraz koji korisnici unose u internetsku tražilicu kako bi pronašli sadržaje koji ih zanimaju. U kontekstu optimizacije web stranica (SEO), ključne riječi su ključne (doslovno!) za poboljšanje vidljivosti stranice u rezultatima pretraživanja. Dobro odabrane ključne riječi pomažu u postizanju viših pozicija na Googleu, što može privući više korisnika. Zašto su ključne riječi važne? Ključne riječi definiraju koje upite korisnici mogu unositi tražeći usluge...Što je Ključna riječ? ili njezin sinonim. Postoji i metoda 5 veza, u kojoj su dvije poveznice određena ključna riječ, sljedeće dvije su njeni sinonimi, a jedna od poveznica je riječ koja općenito opisuje temu koja vas zanima.

Dodaci

Kada vodite blog na WordPressu, isplati se koristiti različite vrste dodataka koji će automatski odvesti korisnike na sljedeće članke. Jedan od njih je upPrev, zahvaljujući kojem se korisniku tijekom listanja prikazuje poveznica na prethodno objavljen članak.

Interno povezivanje na web stranici Cyber_Folks kreirano je na vrlo promišljen način. Bez obzira na kojoj se podstranici nalazite, možete otići do željenog mjesta, obično jednim klikom.

3. Na što treba obratiti pozornost prilikom izrade poveznica:

  • Najvažnije podstranice trebaju biti povezane jedna s drugom – takva radnja povećava protok
  • U izbornik postavite poveznice na najvažnije kategorije, odnosno podstranice.
  • Trebali biste omogućiti i čitateljima i Googleovim robotima da se sa svake podstranice vrate na početnu stranicu. To treba učiniti na istaknutom mjestu, npr. preko logotipa ili na vrhu stranice.
  • Breadcrumbs – ovo je sjajan način da se pojednostavi transparentnost hijerarhije čak i opsežne web stranice. Breadcrumbs je “put” kojim ste došli na određenu podstranicu i pokazuje gdje se točno nalazite. Ovo je slično pregledavanju mapa na većini operativnih sustava. Korisniku se uvijek prikazuje točna lokacija na svakoj podstranici, npr. Početna> Činjenice> Činjenice iz Hrvatske> Članak 001.

Interno povezivanje jedan je od najvažnijih čimbenika koji utječu na pozicioniranje na tražilicama. Imajte na umu da će se vaša web stranica zahvaljujući odgovarajućem internom povezivanju svidjeti ne samo Google robotima, već i korisnicima kojima će navigacija na stranici postati mnogo lakša, a vama je do toga stalo, zar ne?

>
Matija Barić
Već 20 godina aktivno se bavim svijetom hostinga i domena. Trebate li pomoć u pronalasku savršene domene ili hosting paketa? Zajedno ćemo pronaći idealno rješenje. Privatno sam veliki zaljubljenik u prirodu.

Dodaj komentar

Vaša email adresa neće biti objavljena.

Tražite li dalje?

Pregledaj po datumu
  • Pregledaj po datumu
  • ožujak 2025
  • prosinac 2024
  • studeni 2024
  • listopad 2024
  • srpanj 2024
  • svibanj 2024
  • travanj 2024
  • ožujak 2024
  • siječanj 2024
  • prosinac 2023
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • listopad 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • prosinac 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • prosinac 2015
  • listopad 2015
  • kolovoz 2015
  • svibanj 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • kolovoz 2014
  • srpanj 2014
  • svibanj 2014
  • travanj 2014
  • ožujak 2014
  • veljača 2014
  • siječanj 2014
  • prosinac 2013
  • studeni 2013
  • listopad 2013
  • rujan 2013
  • kolovoz 2013
  • srpanj 2013
  • lipanj 2013
  • travanj 2013
  • ožujak 2013
  • veljača 2013
  • siječanj 2013
  • prosinac 2012
  • studeni 2012
  • listopad 2012
  • rujan 2012
  • travanj 2012
  • ožujak 2012
  • prosinac 2011
  • studeni 2011
  • srpanj 2011
  • lipanj 2011
  • ožujak 2011
  • siječanj 2011
  • prosinac 2010
  • listopad 2010
  • lipanj 2010
  • travanj 2010
  • ožujak 2010

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.