Avalon je i ove godine organizacijski partner Web::industrije 2013 te smo osigurali nagradu za pobjednika Masterweb natječaja. Ovo je nastavak uspješne poslovne suradnje između Avalona i Marketing odjela.
Očekuju vas mnoga zanimljiva predavanja na ovogodišnjem sajmu “Web::INDUSTRIJA – Puni i van sezone” koji zadovoljava dvije ključne potrebe u našem gospodarstvu – potražnju za proširenjem sezone u turističkom sektoru i najbolju ponudu iz svijeta domaćeg internetskog marketinga. Od predavanja ističemo:
- Kako je Samoborski fašnik gradio reputaciju putem weba?
- Tko je Turist v2.0?
- Zašto je Inbound marketing “ubojica” klasičnog marketinga?
- Društvene mreže u turizmu – Spas u zadnji čas ili?
- Experience marketing: Neka se gost ponovo vrati i neka Vas preporuči prijateljima!
Kada i što?
Od 03.-05. travnja, u dvoranama zagrebačkog Hypo centra, pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma Republike Hrvatske i Turističke zajednice Grada Zagreba, održat će se najpoznatiji sajam o web-turizmu “Web::INDUSTRIJA 2013 – Puni i van sezone” gdje ćete u širokom društvu vrhunskih predavača, poznatih marketinških, PR i web stručnjaka, kroz bogat program, moći naučiti kako popuniti smještajne kapacitete te kako iskoristiti web za uspješno poslovanje u turizmu. A kroz Business Speed Dating imate mogućnost upoznati i predstaviti se mnoštvu novih poslovnih partnera.
Besplatan ulaz! Prijavite se odmah!
Ulaz na sajam je BESPLATAN (prijavite se odmah), dok je cijena za ulazak na predavanja samo 500 kn + PDV.
Što je to Masterweb nagrada?
Također, na Web::INDUSTRIJI 2013 dodijelit će se ključna regionalna nagrada za najbolje radove i ideje, pod nazivom Masterweb u kategoriji Web-turizam 2013. Ne propustite prisustvovati dodjeli!
Web::Edukacija 2. i 3. dana sajma
U programu drugog i trećeg dana sajma svima je na raspolaganju čak ŠEST naprednih edukacija Web::Edukacije koje vode TOP5 predavači odabrani anonimnim ocjenjivanjem od strane publike kroz više godina održavanja poznate Web::Strategije. To su: Siniša Gavrilović, Damir Podhorski, Ilija Brajković, Krešimir Drvar i Emanuel Blagonić. Na ovih ŠEST edukacija dobit ćete svo potrebno znanje za poslovanje u turizmu, online prodaji, internetskom marketingu te korištenju web-a na najbolji mogući način kako biste doveli goste i izvan sezone.
Proučite program Web::INDUSTRIJE i zgrabite svoje mjesto prije drugih!
Prijaviti se još stignete na ovom linku!
Preporučeno za tebe
Kako pisati dobre blog članke?
Blog je zaista dobar alat za kreiranje sadržaja. Vi ga za svoje klijente stvarate besplatno i ako su oni svjesni toga, njihova percepcija vašeg branda/imagea zasigurno će biti veća. Osim 10 elemenata dobrog blog članka, u ovom članku ćete pronaći i potencijalne ideje koje će zasigurno pobuditi vašu maštu. Pisanje bloga i nije tako teško jer uz šalicu dobre kave, zavaljeni ispred monitora, jednostavno pokušajte uživati u činjenici da pišete tekst o poslu kojeg volite.
Tvrtka vam se zove Gmail d.o.o.?
U poslovnoj komunikaciji, email danas zauzima vrlo važno mjesto. Iako se još dio komunikacije odvija preko klasične pošte, fax poruka, telefonom, email je ipak broj jedan (barem u Avalonu). Pokušajte zamisliti jedan dan bez emaila. Kako šefu poslati Excel tablicu bez upotrebe emaila? OK, ima načina, ali email ostavlja trag, predstavlja pisanu komunikaciju u kojoj […]
Privucite, angažirajte, pridobite, brinite za kupca – stvorite web conversion funnel uz pomoć fanova s društvenih mreža
Pogledajte nekoliko primjera, odnosno postupaka koji će vam pomoći u generiranju conversion funnela neovisno od platforme društvenih mreža koje ste izabrali. Conversion funnel je putovanje koje online potrošač/posjetitelj prolazi kroz Internet oglašavanje.
Tražite li dalje?