Backlog

Backlog je popis zadataka ili funkcija koje treba izvršiti u projektu, a koje još nisu započete. Ovaj se izraz uobičajeno koristi u upravljanju projektima, posebno u metodologiji Agile, gdje popis poslova igra ulogu ključnog alata za organiziranje rada tima. Može uključivati tehničke zadatke kao i poslovne zahtjeve, npr. dodavanje nove funkcionalnosti web trgovine.

Kako funkcionira Backlog?

Backlog je organizirani popis svih zadataka koje treba obaviti u projektu. Taj popis se neprestano ažurira i mijenja ovisno o prioritetima i napretku tima. U Agile metodologiji, zadaci iz Backloga redovito se pregledavaju, a najvažniji zadaci prenose se u realizaciju tijekom sprintova (kratkih ciklusa rada). Može obuhvatiti različite vrste zadataka, kao što su ispravci grešaka, nove funkcionalnosti ili optimizacije. Na primjer, vodeći web trgovinu, Backlog može sadržavati zadatke povezane s integracijom novih plaćanja ili optimizacijom stranice.

Zašto je Backlog važan?

Backlog omogućuje efikasno upravljanje zadacima i njihovim prioritetima, što je ključno za održavanje kontinuiteta rada na projektu. Za vlasnike web stranica koji koriste WordPress hosting ili druge CMS sustave, popis poslova pomaže u održavanju reda, omogućavajući timu da se usredotoči na ono što je trenutno najvažnije.

Backlog je ključan za efikasno upravljanje projektom jer:

  • Pomaže timu da se usredotoči na prioritete i izbjegava distrakcije manje važnim zadacima.
  • Omogućava vlasniku proizvoda i timu redovito pregledavanje i ažuriranje prioriteta.
  • Olagodava komunikaciju i suradnju među članovima tima.

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.