Ako ste pročitali jedan od mojih triju zadnjih blogova, vjerojatno sada znate više o WordPressu i spremni ste pokušati kreirati zapanjujuću web stranicu za svoje malo poduzeće.

Ovo su teme o kojima sam nedavno pisao:

Danas bih vam želio objasniti kako koristiti fotografije unutar WordPress

WordPress je najčešće odabrani CMS na svijetu. Na temelju njega je nastala gotovo polovica postojećih internetskih stranica. WordPress je cijenjen od strane korisnika zbog jednostavnosti, intuitivnosti i lakoće upravljanja. Zbog open source prirode, WordPress može biti razvijan i unaprjeđivan za potrebe specifičnih, individualnih projekata. Kako započeti koristiti WordPress?  Da biste započeli avanturu s WordPressom, prvo vam je potreban WordPress hosting. Hosting osigurava prostor na poslužitelju, gdje će biti pohranjeni svi...

Što je WordPress? web stranice, kako biste svoje poslovanje predstavili na najljepši mogući način.

 

Zašto su u današnje vrijeme važne fotografije visoke kvalitete?

U današnje vrijeme novi pametni telefoni, laptopi i tableti optimizirani su za prikaz fotografija visoke rezolucije, koje na ekranu prikazuju kristalno oštre slike bez znakova zamućenosti. Vjerovali ili ne, korisnici vas stvarno prosuđuju prema vrsti i kvaliteti fotografija koje prikazujete na svojim web stranicama, pa tako jedna od stvari koju svakako treba uzeti u obzir prilikom izrade web stranice, jest kako na nju uključiti optimizirane fotografije.

Zamućene i pikselizirane fotografije ne čine dobro ikome. Ako uložite u svoju web stranicu, a niste u obzir uzeli fotografije, trud i novac koji ste uložili u njenu izradu, neće donijeti očekivani uspjeh. Korištenje pravilno optimiziranih fotografija definitivno će vam pomoći pri postizanju boljeg korisničkog iskustva  prilikom “surfanja” web stranicom. Zapamtite jednu vrlo važnu stvar:

LJUDI ŽELE PROVESTI VRIJEME PROŽIVLJAVAJUĆI NOVA ISKUSTVA, A NE PRETRAŽIVAJUĆI

Posjetitelji pozitivno reagiraju na fotografije koje prikazuju emocije te koje su kreativne, zanimljive i zabavne. Ali, sve je to uzalud ako odlična fotografija nije optimizirana za današnje pametne telefone, laptope i tablete prilagodljivog prikaza.

Pa kako kreirati osjećaj novog iskustva na vašoj web stranici?

Prvo, dajte fotografijama ljudsku dimenziju. Biti robotom više nije dobrodošlo. Osim toga, možete početi razmišljati na drugačiji način, ali prije nego počnete, ima još faktora koje treba uzeti u obzir.

Kako pripremiti svoje fotografije?

Postoje tri vrste formata fotografija koje možete koristiti u WordPressu:

JPG

JPEG-image

Vrlo korišten oblik fotografija na webu

Ako spremate svoje fotografije u JPG format, prilikom kompresije, doći će do gubitka detalja u korist smanjenja količine memorije koju će slika zauzeti, ali moguće je koristiti neke programe za razvijanje fotografija kako biste kontrolirali količinu izostavljenih detalja. Ako to radite pažljivo i provjerite finalni rezultat prije nego što ćete koristiiti te fotografije na svojim web stranicama, oni vam mogu omogućiti fotografije zadovoljavajuće kvalitete i male veličine fileova.

PNG

PNG-image

PNG – kvalitetnije slike za web

Moj omiljeni format je PNG jer vam omogućava da koristite fotografije visoke rezolucije bez gubljenja detalja na njima. Nedostatak PNG-a je da sadrži veće fileove te se fotografije mogu gledati u novim pretraživačima, ali ne i u starima.

GIF

GIF-image

Animiran GIF

Pogodan za fotografije oštrih rubova (npr. logo) s ograničenim brojem boja, GIF će lijepo izgledati na vašoj web stranici i dat će joj jednu vrstu prozračnosti. Ipak, maksimum njegove palete je 256 boja, pa će GIF u većini slučajeva izgledati kao fotografija niske rezolucije s mnogo vidljivih piksela.

VEKTORI

Vector-image

Vektorske slike (vektorske grafike) moguće je lako urediti s obzirom na zadanu rezoluciju uređaja za prikaz. Osim toga, moguće je dodati ili oduzeti individualne elemente bez utjecaja na već postojeći sadržaj prikaza. Da i ne spominjem veličinu filea, koja je izuzetno mala. Ipak, ne možete fotografirati vektore, već ih kreiraju umjetnici i ilustratori.

Koje alate koristiti za optimizaciju fotografija?

Kako biste izbjegli usporavanje weba, najbolje je komprimirati fotografije prije nego ih uploadate u WordPress. Postoji nekoliko online alata pomoću kojih to možete učiniti u vrlo kratkom vremenu. Za vas sam danas odabrao osam:

iPiccy – odličan alat za uređivanje fotografija s mogućnošću prilagodbe vaših fotografija, ali i za uređivanje, filtriranje i dizajniranje. Sličan Photoshopu, ali bez nekih njegovih značajki. Odličan je za svakodnevno uređivanje.

jpeg-optimizier – ovaj alat može vrlo lako komprimirati vaše fotografije, ali nemojte računati na ikakvo uređivanje u njemu.

Riot – besplatan program za uređivanje koji je potrebo skinuti na vaše računalo. Pomaže vam vizualno podesiti parametre kompresije i zadržati minimalnu veličinu filea. Nije uopće loš.

TinyPng – pametan izbor ukoliko želite da vam web stranica radi brže, budući da alat komprimira ogromne png fileove. Pokušajte i sa sličnim alatom- WordPress Image Shrinker.

Compressor.io – online alat za komprimiranje velikih fotografija bez gubitka kvalitete.

 

Najbolji pluginovi za WordPress u 2016.

Sada kada imate sve što vam je potrebno i spremni ste krenuti, nužno je imati dodatke na WordPress web stranici. Zbog toga ćete možda početi tražiti različite pluginove za svoj web. Prije nego počnete odabirati iz mora mogućnosti i rješenja, važno je razumijeti za što su vam točno potrebni pluginovi.

Da biste kreirali zapanjujuće responzivne fotografije i video galerije, jedna od mojih preporuka je Envira Gallery. Pomoći će vam integrirati polja za poveznice (gumbe) sa društvenim mrežama na vašu WordPress stranicu, lako ćete organizirati fotografije te će vašu galeriju slika učiniti optimiziranom za pretraživanje putem tražilica.

Pretpostavljam da biste voljeli da vaša web stranica sadržava komentare koje piše zajednica korisnika. Zbog toga je Disqus Comment System rješenje za vas. To je plugin prilagođen korisnicima, a omogućva komentiranje na WordPress webu. Pomoći će vam da se povežete s komentatorima te će komunikaciju učiniti interaktivnijom.

Za e-mail marketing, jedan od preporučenih pluginova za WordPress svakako je Rapidology. Besplatan je te vam pomaže kreirati prekrasna sučelja u koja korisnici unose svoje e-mail podatke, popupove i widgete, a bez ikakvih vještina kodiranja.

CyberFolk
>
CyberFolk
Vaš sam vodič u digitalnom carstvu i prisutan sam u svijetu hostinga više od 25 godina. Na internetu istražujem nove tehnologije, pružajući podršku i rješenja koja odražavaju vaše jedinstvene potrebe.

Tražite li dalje?

Pregledaj po datumu
  • Pregledaj po datumu
  • ožujak 2025
  • prosinac 2024
  • studeni 2024
  • listopad 2024
  • srpanj 2024
  • svibanj 2024
  • travanj 2024
  • ožujak 2024
  • siječanj 2024
  • prosinac 2023
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • listopad 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • prosinac 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • prosinac 2015
  • listopad 2015
  • kolovoz 2015
  • svibanj 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • kolovoz 2014
  • srpanj 2014
  • svibanj 2014
  • travanj 2014
  • ožujak 2014
  • veljača 2014
  • siječanj 2014
  • prosinac 2013
  • studeni 2013
  • listopad 2013
  • rujan 2013
  • kolovoz 2013
  • srpanj 2013
  • lipanj 2013
  • travanj 2013
  • ožujak 2013
  • veljača 2013
  • siječanj 2013
  • prosinac 2012
  • studeni 2012
  • listopad 2012
  • rujan 2012
  • travanj 2012
  • ožujak 2012
  • prosinac 2011
  • studeni 2011
  • srpanj 2011
  • lipanj 2011
  • ožujak 2011
  • siječanj 2011
  • prosinac 2010
  • listopad 2010
  • lipanj 2010
  • travanj 2010
  • ožujak 2010

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.