What is CPV?
Read what it is CPV in our dictionary.
It will help you better understand what exactly it is CPV and what is the meaning to you in everyday use.
CPV
Cost Per View
CPV (Cijena po prikazu) je model naplate u internetskom oglašavanju, gdje oglašivač plaća za svaki prikaz oglasa. To je jedan od oblika naplate, uz modele kao što su CPC (Cijena po kliku) ili CPA (Cijena po akciji). U modelu CPV ključno je da se plaća za sami prikaz oglasa, bez obzira je li korisnik interagirao s oglasom ili nije.
Kako radi CPV?
U modelu CPV oglašivač određuje cijenu koju je spreman platiti za svaki prikaz oglasa. Reklamni sustav, poput Google Ads, prikazuje oglas korisnicima, a svaka pojedinačna ekspozicija oglasa uzrokuje naplatu. Zbog toga oglašivači mogu precizno kontrolirati svoje troškove oglašavanja.
Zašto je dobro koristiti CPV?
- Kontrola troškova: CPV omogućava precizno određivanje reklamnog budžeta.
- Izgradnja svijesti o brendu: Ovaj model je idealan za kampanje brendiranja, gdje je cilj doseći što veći broj gledatelja.
- Jednostavnost praćenja: Zahvaljujući modelu CPV, moguće je lako pratiti učinkovitost oglašivačke kampanje i prilagoditi strategiju u stvarnom vremenu.
