Što je Google Analytics?
Pročitajte što je to Google Analytics u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi Google Analytics i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
Google Analytics
Google Analytics radi postavljanjem posebnog koda za praćenje na web stranicu koji prikuplja informacije o aktivnostima korisnika i šalje ih na Google Analytics račun vlasnika stranice. Zahvaljujući ovom alatu, može se pratiti kako korisnici nalaze stranicu, što ih potiče na interakciju, koliko dugo ostaju na stranici, koje akcije poduzimaju te da li provode određene aktivnosti poput kupovine, registracija ili ispunjavanja obrazaca.
Google Analytics nudi razne funkcije i alate koji omogućuju dubinsku analizu podataka, izradu prilagođenih izvještaja, postavljanje ciljeva i praćenje njihovog ostvarenja, integraciju s ostalim Google alatima (npr. Google Ads) te pristup naprednim analitičkim funkcijama kao što su segmentacija korisnika ili analiza konverzijskih lijevaka.
Koje informacije možete dobiti iz Google Analytics?
- Izvori prometa: Saznat ćete odakle dolaze vaši korisnici – bilo to iz tražilica, društvenih medija, direktno ili iz drugih izvora.
- Ponašanje korisnika: Dobit ćete informacije o tome što korisnici rade na vašoj stranici – koje stranice posjećuju, koliko vremena na njima provode i koje akcije poduzimaju.
- Indeksi konverzije: Analiza ciljeva i putova konverzije pomoći će vam razumjeti koliko dobro vaše stranice ostvaruju zacrtane ciljeve, na primjer, prijave na newsletter ili kupnju proizvoda.
- Demografija i interesi korisnika: Omogućit će vam bolje razumijevanje tko su vaši korisnici, što im se sviđa i koje preferencije imaju.
- Mobilni uređaji: Vidjet ćete kako korisnici koriste vašu stranicu na različitim uređajima, i prilagoditi je potrebama mobilnih korisnika.
Google Analytics je iznimno koristan alat za sve koji žele optimizirati svoju web stranicu ili aplikaciju kako bi postigli bolje poslov]]>