Google Merchant Center

GMC

Google Merchant Center je internetska platforma stvorena od strane Googlea, koja omogućuje trgovcima na malo da upravljaju informacijama o svojim proizvodima i njihovoj dostupnosti u Googleovim rezultatima pretrage i u Google Shopping oglasima. Zahvaljujući Google Merchant Centeru, poduzetnici mogu bolje doći do potencijalnih klijenata, prezentirajući svoje proizvode na atraktivan način.

Koje su glavne funkcije Google Merchant Centera?

  • Postavljanje i ažuriranje podataka o proizvodima, kao što su cijene, dostupnost ili opisi.
  • Upravljanje reklamnim kampanjama, što je posebno korisno za vlasnike internetskih trgovina.
  • Praćenje rezultata prodaje i prometa generiranog kroz oglase proizvoda.

Zašto je korisno koristiti Google Merchant Center?

Korištenje Google Merchant Centera povećava vidljivost proizvoda u Google tražilici i drugim Google uslugama, kao što je Google Shopping. Ovaj alat je neprocjenjiv za vlasnike internetskih trgovina koji žele proširiti svoje tržište i povećati prodaju.

Kako započeti koristiti Google Merchant Center?

  1. Registrirajte račun na Google Merchant Centeru.
  2. Dodajte informacije o svojoj trgovini i proizvodima.
  3. Povežite račun sa Google Ads za kreiranje reklamnih kampanja.
  4. Redovito ažurirajte podatke o proizvodima kako bi bili sukladni s stvarnošću.

Za vlasnike trgovina koji tek započinju svoje putovanje u e-commerceu, također je važno imati odgovarajući WooCommerce hosting kako bi se osiguralo nesmetano funkcioniranje trgovine i brzo učitavanje stranica.

]]>