Customer Insight

Uvid u klijente, poznat i kao uvid u potrebe klijenata, odnosi se na duboko razumijevanje ponašanja, preferencija, potreba i motivacija klijenata, koje se dobiva analizom podataka. To je istraživački proces koji omogućava tvrtkama i organizacijama bolje razumijevanje što pokreće odluke o kupnji njihovih klijenata, preko kojih kanala najradije komuniciraju, što cijene u ponudi te kakva su njihova očekivanja od marke.

Razumijevanje klijenata na dubljoj razini omogućuje kreiranje učinkovitijih marketinških kampanja, prilagođenih specifičnim potrebama i preferencijama potrošača. To zauzvrat vodi do povećanja zadovoljstva klijenata, lojalnosti, i, što je najvažnije, rasta prodaje. Uvidi u klijente omogućuju također bolje razumijevanje tržišta, identifikaciju novih mogućnosti te minimalizaciju poslovnog rizika.

Ključne prednosti korištenja Uvida u klijente:

  1. Bolje usklađivanje proizvoda i usluga s potrebama klijenata,
  2. Brže prepoznavanje novih trendova i tržišnih mogućnosti,
  3. Učinkovitije planiranje marketinških kampanja,
  4. Rast lojalnosti klijenata,
  5. Povećanje konkurentnosti tvrtke.

Uvid u klijente. Alati

Prikupljanje uvida u klijente može se obavljati na razne načine, uključujući analizu podataka iz internetske trgovine, praćenje aktivnosti na web stranici, ili provođenje tržišnih istraživanja. Ključno je sakupljanje i analiziranje podataka iz različitih izvora, kao što su društveni mediji, ankete, podaci iz softvera za internetsku trgovinu i analitika web stranica.

Što više podataka prikupite o svojim klijentima, to veće znanje ćete imati. Princip se čini jednostavnim. Da biste upoznali kupovne navike, motivacije za kupovinu, možete koristiti zapravo nekoliko alata. Kombiniranje istih omogućit će vam produbiti stečeno znanje.

  • Prodajni odjel
    Izravni razgovori koji se vode između klijenta i osobe koja se bavi prodajom ili je odgovorna za kontakt su vrijedan izvor informacija o klijentu i njegovom procesu kupovine. Upoznajte se s pitanjima koja se postavljaju. Provjer]]>
    • Prodajni odjel
      Izravni razgovori koji se vode između klijenta i osobe koja se bavi prodajom ili je odgovorna za kontakt su vrijedan izvor informacija o klijentu i njegovom procesu kupovine. Upoznajte se s pitanjima koja se postavljaju. Provjer]]>