CSAT

Customer satisfaction score

Indeks CSAT (Zadovoljstvo kupaca ocjena) je jedan od pokazatelja koji istražuju Iskustvo kupaca.
CSAT mjeri razinu zadovoljstva kupca, temeljeći se na mišljenjima o tome koliko je kupac zadovoljan određenim proizvodom, uslugom, transakcijom, komunikacijom s tvrtkom, itd. To je jedan od najvažnijih pokazatelja u industriji web hostinga, jer omogućuje tvrtkama da razumiju kako dobro ispunjavaju očekivanja svojih kupaca.

Kako funkcionira CSAT?

CSAT funkcionira na principu ankete u kojoj kupci ocjenjuju svoje zadovoljstvo na određenoj skali — često je to skala od 1 do 5, gdje 1 znači “vrlo nezadovoljan”, a 5 “vrlo zadovoljan”. Rezultati se zatim analiziraju i prikazuju u obliku postotka ili prosjeka, što omogućuje organizacijama da mjere opću razinu zadovoljstva kupaca.


Primjeri pitanja koja možemo postaviti kupcu su na primjer:

– Kako ocjenjujete svoje opće zadovoljstvo našim proizvodom/uslugom?
– U kojoj mjeri je proizvod ispunio Vaša očekivanja?
– Kako ocjenjujete jednostavnost kupovnog procesa (pri online kupnji)?
– Kako ocjenjujete razinu usluge za korisnike?

Zašto je CSAT važan?

CSAT je važan pokazatelj za tvrtke iz više razloga:

  • Povratna informacija od kupaca: Omogućuje organizacijama prikupljanje izravnih informacija od kupaca o tome što dobro funkcionira, a što zahtijeva poboljšanje.
  • Poboljšanje kvalitete: Podaci dobiveni iz CSAT-a mogu se koristiti za potrebne promjene u proizvodima ili uslugama kako bi se povećalo zadovoljstvo kupaca.
  • Građenje lojalnosti kupaca: Pažnjom na mišljenja kupaca i radom na poboljšanju kvalitete, tvrtke mogu graditi jače odnose s kupcima, što dovodi do njihove lojalnosti.
  • Pokazatelj uspjeha: Visoka razina zadovoljstva kupaca često je pokazatelj dobro prosperirajuće tvrtke, a CSAT može služiti kao jedan od alata za njegovo mjerenje.

CSAT je ključan]]>