NPS

Net Promoter Score

Net Promoter Score (NPS) je pokazatelj koji se koristi za mjerenje razine zadovoljstva i lojalnosti kupaca prema brendu, proizvodu ili usluzi. NPS se temelji na jednostavnom pitanju: „Koliko je vjerojatno da biste preporučili našu tvrtku ili uslugu prijatelju ili kolegi?” Odgovori se daju na skali od 0 do 10, gdje 0 znači “definitivno ne preporučujem”, a 10 “definitivno preporučujem”. Rezultati se zatim kategoriziraju u tri kategorije:

  • Promotori (ocjene 9-10): Kupci koji su entuzijastični prema brendu i vjerojatno će ga preporučiti.
  • Neutralni (ocjene 7-8): Kupci koji su zadovoljni, ali nisu posebno lojalni.
  • Kritičari (ocjene 0-6): Kupci koji su nezadovoljni i mogu odvratiti druge od korištenja usluga tvrtke.

Zašto je NPS važan?

NPS je važan pokazatelj jer pomaže tvrtkama razumjeti u kojem su stupnju njihovi kupci zadovoljni i spremni preporučiti njihove proizvode ili usluge. Tvrtke poput pružatelja WordPress hostinga ili softvera za internetske trgovine mogu na temelju NPS-a bolje analizirati svoje prednosti i slabosti te procijeniti koje aspekte njihova poslovanja treba poboljšati.

Kako izračunati NPS?

Da biste izračunali NPS, oduzima se postotak kritičara od postotka promotora. Rezultat se kreće na skali od -100 do 100; što je viši, to su pozitivnija mišljenja o brendu. Internetske tvrtke, poput pružatelja hostinga, često koriste NPS za redovitu ocjenu kvalitete usluga.

Koje prednosti donosi NPS?

Zahvaljujući NPS-u, tvrtke mogu brzo identificirati potencijalne probleme, mjeriti učinkovitost marketinških aktivnosti te povećavati razinu zadovoljstva kupaca. NPS je jednostavan za implementaciju i pruža vrijedne podatke koji podržavaju procese odlučivanja i strategiju razvoja brenda.

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.