Remarketing

Ukratko, remarketing je prikazivanje oglasa ponovno osobama koje su već posjetile vašu web stranicu i izvršile konverziju. Učinkovit remarketing omogućuje dosezanje osoba koje još nisu odlučile kupiti vaše proizvode ili koristiti vaše usluge.

Konverzije se definiraju kao radnje poput napuštanja košarice, prijavljivanja na newsletter, preuzimanja e-knjige, posjeta određenoj stranici ili ispunjavanja obrasca. Konverziju možete mjeriti na mnogo načina, ovisno o tome što smatrate vrijednim za dobivanje potencijalnog klijenta. Ako vodite internetsku trgovinu, remarketing može biti posebno vrijedan. Omogućuje vam podsjećanje potencijalnih kupaca na proizvode koje su pregledali, ali ih nisu dodali u košaricu. Također ih možemo potaknuti da se vrate s posebnim ponudama ili popustima.
Remarketing uključuje prikazivanje grafičkih oglasa koji bi trebali biti što privlačniji potencijalnim kupcima. Da bi remarketing oglasi pravilno funkcionirali, trebate konfigurirati izvor podataka o primateljima za određenu web stranicu. To se može učiniti pomoću Google Analytics ili stvaranjem remarketing lista u Google Ads.


Postoje različite vrste remarketinga:

  • Standardni remarketing – Klasični remarketing. Oglasi se prikazuju korisnicima koji su već posjetili web stranicu.
  • Dinamički remarketing – Napredniji. Prikazuje oglase za proizvode ili usluge koje je korisnik pregledao. Oglas prilagođava svoju poruku i precizniji je.
  • Remarketing liste za oglase u pretraživaču (RLSA) – Oglasi se ponovno prikazuju osobama koje su već posjetile web stranicu u mreži za pretraživanje.
  • Video remarketing – To su multimedijski oglasi na Youtubeu koji se prikazuju tijekom gledanja videa ili prikazivanja web stranica na reklamnoj mreži.
  • Remarketing usmjeren na listu kupaca – Zahvaljujući listama s kontakt podacima kupaca, možete im prikazivati oglase kada su prijavljeni na svoj Google račun.

Želite saznati više? Pročitajte članak na našem blogu i saznajte, što je remarketing i isplati li se ulagati u njega.

]]>