Remarketing

Ukratko, remarketing je prikazivanje oglasa ponovno osobama koje su već posjetile vašu web stranicu i izvršile konverziju. Učinkovit remarketing omogućuje dosezanje osoba koje još nisu odlučile kupiti vaše proizvode ili koristiti vaše usluge.

Konverzije se definiraju kao radnje poput napuštanja košarice, prijavljivanja na newsletter, preuzimanja e-knjige, posjeta određenoj stranici ili ispunjavanja obrasca. Konverziju možete mjeriti na mnogo načina, ovisno o tome što smatrate vrijednim za dobivanje potencijalnog klijenta. Ako vodite online trgovinu, remarketing može biti posebno vrijedan. Omogućuje vam podsjećanje potencijalnih kupaca na proizvode koje su pregledali, ali ih nisu dodali u košaricu. Također ih možemo potaknuti da se vrate s posebnim ponudama ili popustima.
Remarketing uključuje prikazivanje grafičkih oglasa koji bi trebali biti što privlačniji potencijalnim kupcima. Da bi remarketing oglasi pravilno funkcionirali, trebate konfigurirati izvor podataka o primateljima za određenu web stranicu. To se može učiniti pomoću Google Analytics ili stvaranjem remarketing lista u Google Ads.


Postoje različite vrste remarketinga:

  • Standardni remarketing – Klasični remarketing. Oglasi se prikazuju korisnicima koji su već posjetili web stranicu.
  • Dinamički remarketing – Napredniji. Prikazuje oglase za proizvode ili usluge koje je korisnik pregledao. Oglas prilagođava svoju poruku i precizniji je.
  • Remarketing liste za oglase u pretraživaču (RLSA) – Oglasi se ponovno prikazuju osobama koje su već posjetile web stranicu u mreži za pretraživanje.
  • Video remarketing – To su multimedijski oglasi na Youtubeu koji se prikazuju tijekom gledanja videa ili prikazivanja web stranica na reklamnoj mreži.
  • Remarketing usmjeren na listu kupaca – Zahvaljujući listama s kontakt podacima kupaca, možete im prikazivati oglase kada su prijavljeni na svoj Google račun.

Želite saznati više? Pročitajte članak na našem blogu i saznajte, što je remarketing i isplati li se ulagati u njega.

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.