Customer experience

Iskustvo Kupaca (CX), poznato kao iskustvo kupca, je zbroj svih iskustava i dojmova koje kupac stječe tijekom interakcije s vašim brendom. To uključuje svaku točku kontakta, od prvog susreta s oglasom, preko procesa kupovine, pa sve do poslijeprodajne usluge i podrške. To je sveobuhvatan pogled na odnos između kupca i tvrtke, koji nadilazi sam proizvod ili uslugu.

Zašto je Iskustvo Kupaca tako važno?

Značenje Iskustva Kupaca proizlazi iz njegovog utjecaja na lojalnost kupaca. Dobra iskustva kupaca grade povjerenje i pozitivne asocijacije s brendom, što se odražava na veće šanse za ponovne kupnje i preporuke. S druge strane, negativna iskustva mogu brzo obeshrabriti kupce i uzrokovati njihov odlazak konkurenciji. U kontekstu e-trgovine, odabir odgovarajućeg hostinga www ili hostinga za WordPress može značajno utjecati na kvalitetu iskustva kupaca. Brzina učitavanja stranice, njena stabilnost i sigurnost su faktori koji izravno utječu na zadovoljstvo kupca. Stoga je vrijedno investirati u kvalitetna hosting rješenja.

Ako vodite internetsku trgovinu, softver za internetsku trgovinu također igra ključnu ulogu u oblikovanju iskustva kupaca. Intuitivna navigacija, jednostavnost kupovine te brzina izvršenja narudžbe su elementi koji mogu značajno utjecati na to hoće li kupac ponovno posjetiti vašu trgovinu. Također je važno osigurati sigurnost transakcija primjenom SSL certifikata, koji štiti podatke kupaca i gradi njihovo povjerenje.

Kako analizirati Iskustvo Kupaca?

Postoji nekoliko pokazatelja čije mjerenje nam omogućuje procjenu CX-a

  • Anketa Zadovoljstva Kupaca (CSAT) – Anketa koja istražuje razinu zadovoljstva kupaca]]>
    • Ocjena Truda Kupca (CES) – Pokazatelj mjeri trud kupca. Označava koliko vremena je morao uložiti da bi postigao cilj (npr. rješenje problema, kontakt s korisničkom službom).
    • Indeks Neto Promotora (NPS) – Pokazatelj mjeri vjerojatnost s kojom će kupac preporučiti našu uslugu dalje.
    • Anketa Zadovoljstva Kupaca (CSAT) – Anketa koja istražuje razinu zadovoljstva kupaca]]>