Što je Keyword Stuffing?
Pročitajte što je to Keyword Stuffing u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi Keyword Stuffing i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
Keyword Stuffing
Kako prepoznati pretrpanost ključnim riječima?
Najčešći primjeri su nenaturalno ponavljanje istih fraza u naslovima, umetanje ključnih riječi u rečenice koje zbog toga gube smisao ili stvaranje blokova teksta koji ne donose nikakvu vrijednost, a služe samo kako bi povećali broj pojavljivanja ključnih riječi. Primjerice, u slučaju sadržaja o registraciji domena, višekratno ponavljanje fraze “registracija domene” u jednom paragrafu može biti shvaćeno kao pretrpanost ključnim riječima.
Zašto je pretrpanost ključnim riječima štetna?
Pretrpanost ključnim riječima negativno utječe na iskustvo korisnika, čineći sadržaje teškim za razumijevanje i manje vrijednima. Pretraživači poput Googlea sve su više osjetljivi na takve manipulacije i mogu kazniti stranicu sniženjem njene pozicije u rezultatima pretraživanja, što smanjuje njezin promet i vidljivost.
Kako izbjeći pretrpanost ključnim riječima?
Najbolja praksa je stvaranje vrijednog, sadržajnog teksta koji prirodno uključuje ključne riječi, ali nije njima pretrpan. Bitno je da tekst ima smisla za korisnike i odgovara na njihove potrebe. Na primjer, vlasnici internetskih trgovina trebali bi težiti prirodnom uključivanju fraza povezanih s proizvodima koje nude, umjesto ponavljanja istih riječi u svakoj rečenici.