Kao poduzetnik, jedan od primarnih interesa vašeg poslovanja je online prisutnost. Vaša aktivnost na Internetu nesumnjivo utječe na vaš poslovni ugled, te, shodno tome, na uspjeh i profit. Zasićenost Interneta prisiljava vas da radite još više, kako biste se istaknuli u masi, a želja za uspjehom potiče vas da pronađete inovativne načine za osiguranje rasta. Dobro došli u novo doba marketinga!

Svaka riječ, čin ili poslovni potez u smislu “tradicionalno” više ne postoji, a oslanjanje na jednostavan pregled proizvoda i usluga je zastarjelo. Tradicionalnim postulatima ekonomije manjka razumijevanja za online razmišljanje, pa tako i tradicionalno stečeno znanje postaje nepraktično u digitalnom svijetu. Danas bi se posao trebao temeljiti na prikupljenim podacima, a vaša online prisutnost usmjerena na krajnje korisnike.

Ta tanka linija između ljubavi i mržnje postala je još tanja u online svijetu, a ukoliko odbijate poslušati što vaši korisnici govore, vjerojatno ćete se suočiti s ovakvim ishodom:

Koje su dokazane metodologije digitalnog doba?

Inbound marketing – ovaj pojam vam je već poznat, zar ne? Jeste li imali priliku saznati što točno to znači? Ili još bolje, jeste li ga već implementirali u svoje marketinške strategije?

Inbound marketing je marketinška strategija koja vam pomaže privući korisnike, umjesto da moli za njihovu pažnju. Ono je potrošački-orijentirano i financijski pristupačno rješenje za male poduzetnike. Umjesto visokih troškova kupnje oglasa niskog ili nikakvog učinka (jednostavno nadajući se potencijalnim korisnicima), inbound marketing znači stvaranje privlačnog sadržaja, nudeći upravo ono što vaši korisnici žele (a ne ono što ste mislili da žele), i uzajamno dijeljenje tih zajedničkih interesa kroz komunikaciju. Nadalje, inbound marketing stavlja vas, prodavatelja (pružatelja usluga ili proizvoda), u poziciju u kojoj imate priliku pokazali ljubav za svoje korisnike – napokon!

Davno su prošla vremena kada su se prodavatelji bacali na potrošače bez interesa da saznaju njihove stvarne želje. Isto tako, davno su prošla vremena kada su potrošači smatrali zabavnim ikakvo informiranje o proizvodima putem reklama ili direktno od prodavatelja.

Umjesto uzimanjem potrošača zdravo za gotovo, te mogućnosti da ih izgubite, razmislite o poduzimanju pametnijih i sofisticiranijih mjera kako biste doprijeli do svojih korisnika – uz inbound marketing.

Photo-by-Olu-Eletu
Photo by Olu Eletu, unsplash.com

Druga dokazana metodologija je growth hacking.

Nedavno sam pisao o tome kako je vaša kontinuirana digitalna pretvorba bitan dio sveprisutne digitalne kulture. Kako je to povezano s growth hackingom? Growth hacking je nova marketinška tehnika koja, za prodaju proizvoda i usluga, uključuje korištenje kreativnosti, analitičkog razmišljanja i društvene metrike, a osim toga, to je vrsta razmišljanja koju bi bilo poželjno usvojiti (ukoliko još niste) kako biste koristili različite (i učinkovite) načine pronalaženja pravih korisnika, poput sljedećih:

  1. Open Graph (upućuje promet na vašu internetsku stranicu s Facebooka)
  2.  E-mail (jedna od glavnih taktika privlačenja posjetitelja na vašu internetsku stranicu)
  3. Ispitivanje internetske stranice (A/B test za rješavanje mogućih problema prije objavljivanja stranice)
  4. Odredišna stranica (ekstenzija online oglasa koja će posjetitelja pridobiti u potencijalnog korisnika ili ostvariti prodaju)

Duboko integriran u digitalnoj kulturi, growth hacking besprijekorno uklapa svoju mjerljivu i izvedivu metodologiju u jedan konačan ishod: online uspjeh!

Vaš prihod, promet, pa čak i prodaja, doslovno ne postoje bez growth hackinga. Kako biste ”hakirali” svoj put k uspjehu, postoje dvije vrlo važne stvari koje svaki posao treba odrediti:

  1. Tko su vaši korisnici? (jer nije svatko vaš korisnik)
  2. Koje kanale koriste vaši korisnici? (kako biste mogli doprijeti do njih kroz te kanale)

Ukoliko želite znati više o growth hackingu, preporučio bih da provjerite Growth Hacking Cookbook, odličan izvor primjera i savjeta koje možete primijeniti kako biste poboljšali svoje online poslovanje.

Kako odabrati pravu strategiju za vaše poslovanje?

Kada je riječ o odlučivanju koja je od te dvije strategije korisnija za vaše poslovanje, važno je znati razliku. Što se tiče usporedbe obje strategije, growth hacking i inbound marketing doista su različite jedna od druge.

Growth hacking strategija više je usmjerena na brz i kratkoročan ishod, s namjerom preuzimanja od strane većeg tržišnog igrača. Usmjerena je da dopire do više korisnika u kraćem razdoblju za postizanje što boljih rezultata.

S druge strane, inbound marketing snažno je usmjeren na SEO, optimizaciju pretraživanja putem tražilice, s ciljem da sačuva održivi rast kroz duži vremenski period. Ako postoji specifično tržište kojim želite dominirati, inbound marketing pravi je odabir za vas.

Ipak, oba imaju jednu zajedničku stvar: praćenje rezultata korištenjem podataka prikupljenih provođenjem karakterističnih metoda.

Kako vam Avalon pomaže postati što uspješniji u online marketingu?

Kako bi uspješno ostvarili različite marketinške strategije i rast svog poslovanja, svaki poduzetnik, freelancer ili osnivač novog poduzeća svoje poslovanje trebao bi započeti s internetskom stranicom visoke kvalitete. Implementacija marketinških tehnika, kao što su inbound marketing ili growth hacking jednostavno ne može biti učinjena prije stvaranja čvrstih temelja za njihovu provedbu. Kako bi izgradile taj izuzetan sadržaj, koji će biti pogonska jedinica prodaje i dovesti potencijalne korisnike na vašu web stranicu, tvrtke trebaju pouzdanog partnera koji će im pružiti podršku kako bi bile u mogućnosti u potpunosti provesti svoju online marketinšku strategiju, i na kraju, pomoći im da zasjaju i postanu uspješne.

Naravno, to ne znači da morate početi štedjeti novac, ili planirati bankovni kredit. Možete dobiti internetsku stranicu visoke kvalitete, s najboljim značajkama i impresivnim performansama, jednostavnim odabirom pravog partnera.

Ukoliko ga još niste pronašli, bit će mi drago da me kontaktirate, i radujem se sudjelovanju na produktivnom putovanju k vašoj uspješnoj online marketinškoj strategiji!

The key to great marketing is remembering that even though you’re all about your brand, your customer is not. – Gary Vaynerchuck

CyberFolk
>
CyberFolk
Vaš sam vodič u digitalnom carstvu i prisutan sam u svijetu hostinga više od 25 godina. Na internetu istražujem nove tehnologije, pružajući podršku i rješenja koja odražavaju vaše jedinstvene potrebe.

Tražite li dalje?

Pregledaj po datumu
  • Pregledaj po datumu
  • ožujak 2025
  • prosinac 2024
  • studeni 2024
  • listopad 2024
  • srpanj 2024
  • svibanj 2024
  • travanj 2024
  • ožujak 2024
  • siječanj 2024
  • prosinac 2023
  • studeni 2023
  • listopad 2023
  • srpanj 2022
  • lipanj 2022
  • svibanj 2022
  • travanj 2022
  • listopad 2020
  • kolovoz 2020
  • srpanj 2020
  • lipanj 2020
  • svibanj 2020
  • travanj 2020
  • prosinac 2018
  • srpanj 2018
  • lipanj 2018
  • svibanj 2018
  • travanj 2018
  • svibanj 2017
  • travanj 2017
  • studeni 2016
  • listopad 2016
  • rujan 2016
  • kolovoz 2016
  • srpanj 2016
  • lipanj 2016
  • svibanj 2016
  • travanj 2016
  • ožujak 2016
  • veljača 2016
  • prosinac 2015
  • listopad 2015
  • kolovoz 2015
  • svibanj 2015
  • ožujak 2015
  • siječanj 2015
  • kolovoz 2014
  • srpanj 2014
  • svibanj 2014
  • travanj 2014
  • ožujak 2014
  • veljača 2014
  • siječanj 2014
  • prosinac 2013
  • studeni 2013
  • listopad 2013
  • rujan 2013
  • kolovoz 2013
  • srpanj 2013
  • lipanj 2013
  • travanj 2013
  • ožujak 2013
  • veljača 2013
  • siječanj 2013
  • prosinac 2012
  • studeni 2012
  • listopad 2012
  • rujan 2012
  • travanj 2012
  • ožujak 2012
  • prosinac 2011
  • studeni 2011
  • srpanj 2011
  • lipanj 2011
  • ožujak 2011
  • siječanj 2011
  • prosinac 2010
  • listopad 2010
  • lipanj 2010
  • travanj 2010
  • ožujak 2010

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.