Baza mailingowa

Mailing baza – to je skupljena, održavana i odgovarajuće pohranjena baza e-mail adresa dobrovoljno danih od strane klijenata određenog brenda, ili osoba koje stupaju u odnos s njim kako bi primale određenu vrstu informacija (trenutna ponuda, reklamne svrhe, novosti, blog postovi itd.).
Mailing baza se koristi uključujući kampanje e-mail marketinga. Vodeći mailing kampanju prema klijentima i osobama zainteresiranim za tvoje usluge moraš imati njihove pristanka, tj. dobrovoljno i svjesno prikupljenu želju za slanje takvih informacija.

Neke statistike iz svijeta e-mail marketinga:

  • 4 milijarde ljudi – globalno koristi elektroničku poštu
  • 65% Poljaka koristi e-mail sandučić

E-mail marketing je alat za komunikaciju brenda

Imaš svoj domenu i hosting, stoga si započeo online aktivnost. Imaš svoju web stranicu, komuniciraš usluge ili ih prodaješ. Imajući poštanski sandučić u vlastitoj poslovnoj domeni, možeš ga koristiti za izgradnju odnosa s primateljem. Baza e-mail adresa je izvrsni način za prikupljanje kontakata i angažiranje primatelja. E-mail marketing je općeprihvaćeni način slanja reklamnih i informativnih poruka klijentima ili osobama koje su dale pristanak za njihovo primanje putem elektroničke pošte. Njegove vrline cijenjene su i u B2C i u B2B odnosima. E-mail marketing je jedan od osnovnih komunikacijskih kanala u e-trgovini. Također je relativno najjeftiniji oglašavački kanal – ne trebaš velika financijska ulaganja da bi započeo stvarati svoju mailing bazu i usmjeravati poruke putem elektroničke pošte. Cijenjena je i njegova neposrednost – tvoje poruke stižu izravno u sandučić primatelja.
Mailing baza omogućava stalni kontakt brenda s Klijentom. Dobrovoljno dana e-mail adresa od strane Klijenta je također znak za tebe da je zainteresiran za usluge i ponudu tvoje tvrtke. Možeš to koristiti u svakodnevnim aktivnostima.

Prednosti e-mail marketinga:

  • povećanje konverzije za tvoj
  • stalni kontakt s Klijentom, osobom zainteresiranom za usluge;
  • mogućnost vođenja angažirane komunikacije i stvaranja personaliziranih scenarija;
  • komunikacija promotivnih ponuda i noviteta;
  • povećanje konverzije za tvoj