Što je Baza mailingowa?
Pročitajte što je to Baza mailingowa u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi Baza mailingowa i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
Baza mailingowa
Mailing baza se koristi uključujući kampanje e-mail marketinga. Vodeći mailing kampanju prema klijentima i osobama zainteresiranim za tvoje usluge moraš imati njihove pristanka, tj. dobrovoljno i svjesno prikupljenu želju za slanje takvih informacija.
Neke statistike iz svijeta e-mail marketinga:
- 4 milijarde ljudi – globalno koristi elektroničku poštu
- 65% Poljaka koristi e-mail sandučić
E-mail marketing je alat za komunikaciju brenda
Imaš svoj domenu i hosting, stoga si započeo online aktivnost. Imaš svoju web stranicu, komuniciraš usluge ili ih prodaješ. Imajući poštanski sandučić u vlastitoj poslovnoj domeni, možeš ga koristiti za izgradnju odnosa s primateljem. Baza e-mail adresa je izvrsni način za prikupljanje kontakata i angažiranje primatelja. E-mail marketing je općeprihvaćeni način slanja reklamnih i informativnih poruka klijentima ili osobama koje su dale pristanak za njihovo primanje putem elektroničke pošte. Njegove vrline cijenjene su i u B2C i u B2B odnosima. E-mail marketing je jedan od osnovnih komunikacijskih kanala u e-trgovini. Također je relativno najjeftiniji oglašavački kanal – ne trebaš velika financijska ulaganja da bi započeo stvarati svoju mailing bazu i usmjeravati poruke putem elektroničke pošte. Cijenjena je i njegova neposrednost – tvoje poruke stižu izravno u sandučić primatelja.
Mailing baza omogućava stalni kontakt brenda s Klijentom. Dobrovoljno dana e-mail adresa od strane Klijenta je također znak za tebe da je zainteresiran za usluge i ponudu tvoje tvrtke. Možeš to koristiti u svakodnevnim aktivnostima.
Prednosti e-mail marketinga: