Što je Cross-Selling?
Pročitajte što je to Cross-Selling u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi Cross-Selling i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
Cross-Selling
Kako funkcionira cross-selling?
Cross-selling se temelji na preporučivanju proizvoda vezanih uz onaj koji je kupac već odabrao. Na primjer, ako netko kupuje prijenosno računalo, prodavač može predložiti kupnju torbe za prijenosno računalo ili sigurnosnog softvera. U internetskim trgovinama cross-selling se često pojavljuje kao odjeljak “Kupci koji su kupili ovaj proizvod, kupili su i…” ili “Također preporučujemo”. Takve su sugestije predstavljene u trenutku pregledavanja ili finalizacije kupnje kako bi se potaknulo kupca da razmotri dodatne proizvode koji mogu odgovarati njegovim potrebama.
Koje su razlike između Cross-Sellinga i Up-Sellinga?
Dok se Cross-Selling usredotočuje na ponudu dopunskih proizvoda, Up-Selling podrazumijeva poticanje kupca na kupnju skuplje verzije istog proizvoda ili usluge. Obje tehnike se mogu koristiti istovremeno kako bi se maksimizirao prodajni potencijal.
]]>