Customer Insight

Uvid u klijente, poznat i kao uvid u potrebe klijenata, odnosi se na duboko razumijevanje ponašanja, preferencija, potreba i motivacija klijenata, koje se dobiva analizom podataka. To je istraživački proces koji omogućava tvrtkama i organizacijama bolje razumijevanje što pokreće odluke o kupnji njihovih klijenata, preko kojih kanala najradije komuniciraju, što cijene u ponudi te kakva su njihova očekivanja od marke.

Razumijevanje klijenata na dubljoj razini omogućuje kreiranje učinkovitijih marketinških kampanja, prilagođenih specifičnim potrebama i preferencijama potrošača. To zauzvrat vodi do povećanja zadovoljstva klijenata, lojalnosti, i, što je najvažnije, rasta prodaje. Uvidi u klijente omogućuju također bolje razumijevanje tržišta, identifikaciju novih mogućnosti te minimalizaciju poslovnog rizika.

Ključne prednosti korištenja Uvida u klijente:

  1. Bolje usklađivanje proizvoda i usluga s potrebama klijenata,
  2. Brže prepoznavanje novih trendova i tržišnih mogućnosti,
  3. Učinkovitije planiranje marketinških kampanja,
  4. Rast lojalnosti klijenata,
  5. Povećanje konkurentnosti tvrtke.

Uvid u klijente. Alati

Prikupljanje uvida u klijente može se obavljati na razne načine, uključujući analizu podataka iz internetske trgovine, praćenje aktivnosti na web stranici, ili provođenje tržišnih istraživanja. Ključno je sakupljanje i analiziranje podataka iz različitih izvora, kao što su društveni mediji, ankete, podaci iz softvera za internetsku trgovinu i analitika web stranica.

Što više podataka prikupite o svojim klijentima, to veće znanje ćete imati. Princip se čini jednostavnim. Da biste upoznali kupovne navike, motivacije za kupovinu, možete koristiti zapravo nekoliko alata. Kombiniranje istih omogućit će vam produbiti stečeno znanje.

  • Prodajni odjel
    Izravni razgovori koji se vode između klijenta i osobe koja se bavi prodajom ili je odgovorna za kontakt su vrijedan izvor informacija o klijentu i njegovom procesu kupovine. Upoznajte se s pitanjima koja se postavljaju. Provjer]]>
    • Prodajni odjel
      Izravni razgovori koji se vode između klijenta i osobe koja se bavi prodajom ili je odgovorna za kontakt su vrijedan izvor informacija o klijentu i njegovom procesu kupovine. Upoznajte se s pitanjima koja se postavljaju. Provjer]]>

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.