Što je Keyword Stuffing?
Pročitajte što je to Keyword Stuffing u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi Keyword Stuffing i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
Keyword Stuffing
Keyword Stuffing (pretrpanost ključnim riječima) – to je tehnika korištena u SEO optimizaciji koja se sastoji od prekomjernog korištenja ključnih riječi u sadržaju web stranice. Keyword Stuffing cilja na umjetno povećanje vidljivosti stranice u rezultatima pretraživanja, no trenutno se smatra praksom koja nije u skladu s Google smjernicama i drugim pretraživačima. Kao rezultat, umjesto poboljšavanja pozicioniranja stranice, može dovesti do primjene kazni i smanjenja njene pozicije u rezultatima.
Kako prepoznati Keyword Stuffing?
Najčešći primjeri su nenaturalno ponavljanje istih fraza u naslovima, umetanje ključnih riječi u rečenice koje zbog toga gube smisao ili stvaranje blokova teksta koji ne donose nikakvu vrijednost, a služe samo kako bi povećali broj pojavljivanja ključnih riječi. Primjerice, u slučaju sadržaja o registraciji domena, višekratno ponavljanje fraze “registracija domene” u jednom paragrafu može biti shvaćeno kao Keyword Stuffing.
Zašto je Keyword Stuffing štetan?
Keyword Stuffing negativno utječe na iskustvo korisnika, čineći sadržaje teškim za razumijevanje i manje vrijednima. Pretraživači poput Googlea sve su više osjetljivi na takve manipulacije i mogu kazniti stranicu sniženjem njene pozicije u rezultatima pretraživanja, što smanjuje njezin promet i vidljivost.
Kako izbjeći Keyword Stuffing?
Najbolja praksa je stvaranje vrijednog, sadržajnog teksta koji prirodno uključuje ključne riječi, ali nije njima pretrpan. Bitno je da tekst ima smisla za korisnike i odgovara na njihove potrebe. Na primjer, vlasnici online trgovina trebali bi težiti prirodnom unosu relevantnih fraza vezanih uz proizvode koje nude, umjesto prekomjernog ponavljanja istih riječi u svakom opisu.