Što je Up-Selling?
Pročitajte što je to Up-Selling u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi Up-Selling i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
Up-Selling
Kako funkcionira up-selling?
Up-Selling se najčešće koristi u internetskim trgovinama i tijekom registracije online usluga, poput hostinga www. Na primjer, tijekom kupnje standardnog paketa hostinga, kupcu može biti predložen WordPress hosting s dodatnim funkcijama koje bolje odgovaraju njegovim zahtjevima. Drugi primjer može biti ponuda prijenosnika s većom količinom RAM-a ili bržim procesorom. U slučaju internetskih trgovina, ova strategija je često automatizirana i prikazuje se tijekom pregledavanja proizvoda ili pri završetku kupnje.
Zašto je korisno primjenjivati up-selling?
Up-selling omogućuje povećanje vrijednosti transakcije bez potrebe za dobivanjem novih kupaca. Automatizacija ovog procesa u e-commerce alatima, poput softvera za internetsku trgovinu, omogućava učinkovito povećanje prodaje premium proizvoda. Kupci su skloniji odabrati višu verziju ako vide prednosti koje nudi. Up-selling može poprimiti oblik prijedloga u stilu “Za malo više novca možete dobiti model s boljim funkcijama”. Takve preporuke povećavaju vrijednost košarice i često su integrirane s e-commerce sustavima kako bi se maksimizirali prihodi.
]]>