Što je Trailing slash?
Pročitajte što je to Trailing slash u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi Trailing slash i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
Trailing slash
Trailing slash je termin koji se koristi u kontekstu URL adresa i odnosi se na kosu crtu (“/”) postavljenu na kraju adresu URL. To je važan element koji može utjecati na način na koji poslužitelj interpretira određenu adresu. Na primjer, adresa
https://example.com/katalog/
razlikuje se od https://example.com/katalog
, iako na prvi pogled mogu izgledati identično.Zašto je trailing slash važan?
Trailing slash može utjecati na:
- SEO: Internetski pretraživači mogu tretirati adrese sa i bez trailing slash kao dva različita resursa, što može dovesti do dupliciranja sadržaja.
- Poslužitelji: Neki poslužitelji mogu interpretirati adrese bez trailing slash kao datoteke, a one sa trailing slash kao kataloge.
- Korisnici: Korištenje ili nedostatak trailing slash može utjecati na dostupnost i navigaciju unutar web stranice.
Koje su najbolje prakse?
Da biste izbjegli probleme povezane s trailing slash, preporučuje se:
- Korištenje dosljednog pristupa za URL adrese na cijeloj web stranici.
- Korištenje preusmjeravanja 301, kako biste osigurali da sve varijante URL adresa upućuju na preferiranu verziju.
Lozinke koje bi vas mogle zanimati!
T
SEO i SEM
A/B test
Ahrefs
AMP
Anchor text
Approximate match
Asystent Google
Atrybut Alt
Backlink
Bing
Black Hat SEO
Citation Flow
Cloaking
CLS
CPA
CPC
CPL
CPM
CPV
Crawler
CWV
Czynniki rankingowe
Demand Gen
Depozicioniranje
Disavow Tool
Dofollow
Domain Authority
Domain Rating
DSA
Duplicate content
Elastyczne reklamy displayowe
Evergreen content
Extended Explanations
FCP
Featured snippets
Filtr Google
Fresh Site Bonus
Friendly URL
GDN
Google Ads
Googlebot
Grupy reklam
Indeksowanie stron
Kanibalizacija ključnih riječi
Keyword Density
Keyword Stuffing
Ključna riječ
Lighthouse
Link – apsolutni
Link – relativni
Link Gap
Link Juice
Linkowanie wewnętrzne
Linkowanie zewnętrzne
Location Extensions
Majestic SEO
Meta tag canonical
Meta tag description
Meta tag noindex
Meta tag title
MozRank
MozTrust
Nofollow
Open Graph
Optymalizacja
Organiczne wyniki wyszukiwania
Orphan Page
Partial Mach Anchor Text
Performance Max
Planer słów kluczowych
Płatne wyniki wyszukiwania
Presell Pages
Product Listing Ads
Profil linkova
RankBrain
Reklamy In-Stream
Reklamy Out-Stream
ROAS
Robots.txt
schema.org
SEM
SEO
SERM
SERP
Sitemap.xml
SMO
Strategie ustalania stawek
Supplemental index
SWL
Tiny text
TrueView Discovery ads
TrueView in-Stream oglasi
Trust Flow
UGC
User-Agent
Zaplecze SEO