Keyword Stuffing

Pretrpanost ključnim riječima – to je tehnika korištena u optimizaciji SEO koja se sastoji od prekomjernog korištenja ključnih riječi u sadržaju web stranice. Pretrpanost ključnim riječima cilja na umjetno povećanje vidljivosti stranice u rezultatima pretraživanja, no trenutno se smatra praksom koja nije u skladu s Google smjernicama i drugim pretraživačima. Kao rezultat, umjesto poboljšavanja pozicioniranja stranice, može dovesti do primjene kazni i smanjenja njene pozicije u rezultatima.

Kako prepoznati pretrpanost ključnim riječima?
Najčešći primjeri su nenaturalno ponavljanje istih fraza u naslovima, umetanje ključnih riječi u rečenice koje zbog toga gube smisao ili stvaranje blokova teksta koji ne donose nikakvu vrijednost, a služe samo kako bi povećali broj pojavljivanja ključnih riječi. Primjerice, u slučaju sadržaja o registraciji domena, višekratno ponavljanje fraze “registracija domene” u jednom paragrafu može biti shvaćeno kao pretrpanost ključnim riječima.

Zašto je pretrpanost ključnim riječima štetna?
Pretrpanost ključnim riječima negativno utječe na iskustvo korisnika, čineći sadržaje teškim za razumijevanje i manje vrijednima. Pretraživači poput Googlea sve su više osjetljivi na takve manipulacije i mogu kazniti stranicu sniženjem njene pozicije u rezultatima pretraživanja, što smanjuje njezin promet i vidljivost.

Kako izbjeći pretrpanost ključnim riječima?
Najbolja praksa je stvaranje vrijednog, sadržajnog teksta koji prirodno uključuje ključne riječi, ali nije njima pretrpan. Bitno je da tekst ima smisla za korisnike i odgovara na njihove potrebe. Na primjer, vlasnici internetskih trgovina trebali bi težiti prirodnom uključivanju fraza povezanih s proizvodima koje nude, umjesto ponavljanja istih riječi u svakoj rečenici.

]]>