Organiczne wyniki wyszukiwania 

Organski rezultati pretraživanja Googlea su rezultati koji se prikazuju na popisu rezultata pretraživanja putem tražilice Google i nisu plaćeni oglasi. To su internetske stranice koje Google smatra najrelevantnijima i najvrijednijima za određeni upit korisnika temeljem rangirajućeg algoritma.

Internetske stranice koje se pojavljuju na popisu organskih rezultata ne plaćaju za svoje pozicije na tom popisu; one su rezultat prirodnog vrednovanja i indeksiranja algoritmom tražilice Google. Google koristi složene algoritme kako bi ocijenio i klasificirao internetske stranice na popisu rezultata pretraživanja. Ti algoritmi uzimaju u obzir stotine različitih čimbenika, poput sadržaja stranice, kvalitete veza koje vode na stranicu, reputacije stranice, mobilnosti, brzine učitavanja i mnoge druge.

Organski rezultati pretraživanja Googlea su prirodni rezultat koji se pojavljuje kao odgovor na upite korisnika. Za razliku od plaćenih rezultata pretraživanja, koji su jasno označeni kao oglasi, organski rezultati su predstavljeni kao najrelevantnije i najvrijednije stranice za određeni upit.

Zahvaljujući odgovarajućoj optimizaciji SEO, stranice mogu postići više pozicije u rezultatima pretraživanja, što se odražava na veći broj posjeta i potencijalno više stopa konverzija.

]]>