Što je SERP?
Pročitajte što je to SERP u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi SERP i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
SERP
Search Engine Results Page
SERP (Stranica rezultata pretraživanja) – to je stranica rezultata pretraživanja koju prikazuju internetski pretraživači poput Googlea nakon što korisnik unese upit. SERP se sastoji od organskih rezultata kao i plaćenih, koji odgovaraju na specifičan upit. Organski rezultati se generiraju na temelju algoritma pretraživača koji analizira i ocjenjuje sadržaj web stranica, dok su plaćeni rezultati oglasi za koje tvrtke plaćaju kako bi bili prikazani više u rezultatima.
Što se nalazi na SERP-u?
Na stranici rezultata pretraživanja možemo pronaći različite elemente:
- Organski rezultati – web stranice koje najbolje odgovaraju na upit korisnika na temelju Googleovog algoritma.
- Plaćeni rezultati (oglasi) – prikazani na vrhu ili dnu stranice, promovirani u okviru kampanja Google Ads.
- Prošireni isječci – dodatne informacije vidljive izravno na SERP-u, npr. odgovori na pitanja, ocjene proizvoda, liste, karte.
- Lokalni oglasi – za tvrtke koje ciljaju određene lokacije, npr. lokalne web trgovine mogu se tamo pojaviti.
Zašto je SERP važan?
SERP odlučuje koje stranice korisnik vidi nakon unosa upita. Što je stranica viša u organskim rezultatima, to je veća šansa za privlačenje prometa na stranicu. Pozicija u rezultatima pretraživanja ovisi o mnogim faktorima, kao što su kvaliteta sadržaja, optimizacija SEO, brzina učitavanja stranice te broj i kvaliteta poveznica koje vode do stranice. Na primjer, odgovarajuća optimizacija web trgovine i odabir ključnih riječi može pomoći poboljšati njenu vidljivost u SERP-u
Lozinke koje bi vas mogle zanimati!
S
SEO i SEM
A/B test
Ahrefs
AMP
Anchor text
Approximate match
Asystent Google
Atrybut Alt
Backlink
Bing
Black Hat SEO
Citation Flow
Cloaking
CLS
CPA
CPC
CPL
CPM
CPV
Crawler
CWV
Czynniki rankingowe
Demand Gen
Depozicioniranje
Disavow Tool
Dofollow
Domain Authority
Domain Rating
DSA
Duplicate content
Elastyczne reklamy displayowe
Evergreen content
Extended Explanations
FCP
Featured snippets
Filtr Google
Fresh Site Bonus
Friendly URL
GDN
Google Ads
Googlebot
Grupy reklam
Indeksowanie stron
Kanibalizacija ključnih riječi
Keyword Density
Keyword Stuffing
Ključna riječ
Lighthouse
Link – apsolutni
Link – relativni
Link Gap
Link Juice
Linkowanie wewnętrzne
Linkowanie zewnętrzne
Location Extensions
Majestic SEO
Meta tag canonical
Meta tag description
Meta tag noindex
Meta tag title
MozRank
MozTrust
Nofollow
Open Graph
Optymalizacja
Organiczne wyniki wyszukiwania
Orphan Page
Partial Mach Anchor Text
Performance Max
Planer słów kluczowych
Płatne wyniki wyszukiwania
Presell Pages
Product Listing Ads
Profil linkova
RankBrain
Reklamy In-Stream
Reklamy Out-Stream
ROAS
Robots.txt
schema.org
SEM
SEO
SERM
Sitemap.xml
SMO
Strategie ustalania stawek
Supplemental index
SWL
Tiny text
Trailing slash
TrueView Discovery ads
TrueView in-Stream oglasi
Trust Flow
UGC
User-Agent
Zaplecze SEO