Što je SEO?
Pročitajte što je to SEO u našem rječniku.
Pomoći će vam da bolje razumijete o čemu se točno radi SEO i koje je značenje u svakodnevnoj upotrebi.
SEO
Search Engine Optimization
SEO (Optimizacija Pretraživača) je proces optimizacije web stranice ili online sadržaja na način da bude bolje vidljiva i rangirana od strane internetskih pretraživača, poput Googlea, Binga ili Yahooa. Glavni cilj SEO-a je povećanje organskog prometa na stranici poboljšanjem njezine pozicije u rezultatima pretraživanja za određene ključne riječi.
Što čini proces SEO-a?
- Optimizacija sadržaja: Stvaranje vrijednih, jedinstvenih sadržaja koji uključuju odgovarajuće ključne riječi važne za temu stranice. Ti sadržaji trebaju biti privlačni korisnicima i odgovoriti na njihova pitanja ili potrebe.
- Tehnička optimizacija: Poboljšanje tehničkih aspekata web stranice, kao što su brzina učitavanja, struktura URL-a, meta oznake, zaglavlja, optimizacija slika i drugi faktori koji mogu utjecati na izvedbu i indeksiranje od strane pretraživača.
- Link building: Izgradnja prirodnog profila linkova koji vode na web stranicu putem stjecanja povratnih linkova (backlinkova) od drugih vrijednih stranica povezanih s tematikom.
- Praćenje i analiza: Redovito praćenje rezultata SEO, analiza podataka i pokazatelja učinkovitosti (KPI) te prilagođavanje strategije na temelju prikupljenih podataka kako bi se stalno poboljšavala pozicija i vidljivost u pretraživačima.
Dobra SEO strategija može doprinijeti povećanju vidljivosti i prometa na web stranici, što može dovesti do većeg broja posjeta, konverzija i rasta online poslovanja.
Imate internetsku trgovinu i želite biti što više vidljivi na Googleu? Pročitajte naš blog post i saznajte korisne savjete o pozicioniranju internetske trgovine.
]]>Lozinke koje bi vas mogle zanimati!
S
SEO i SEM
A/B test
Ahrefs
AMP
Anchor text
Approximate match
Asystent Google
Atrybut Alt
Backlink
Bing
Black Hat SEO
Citation Flow
Cloaking
CLS
CPA
CPC
CPL
CPM
CPV
Crawler
CWV
Czynniki rankingowe
Demand Gen
Depozicioniranje
Disavow Tool
Dofollow
Domain Authority
Domain Rating
DSA
Duplicate content
Elastyczne reklamy displayowe
Evergreen content
Extended Explanations
FCP
Featured snippets
Filtr Google
Fresh Site Bonus
Friendly URL
GDN
Google Ads
Googlebot
Grupy reklam
Indeksowanie stron
Kanibalizacija ključnih riječi
Keyword Density
Keyword Stuffing
Ključna riječ
Lighthouse
Link – apsolutni
Link – relativni
Link Gap
Link Juice
Linkowanie wewnętrzne
Linkowanie zewnętrzne
Location Extensions
Majestic SEO
Meta tag canonical
Meta tag description
Meta tag noindex
Meta tag title
MozRank
MozTrust
Nofollow
Open Graph
Optymalizacja
Organiczne wyniki wyszukiwania
Orphan Page
Partial Mach Anchor Text
Performance Max
Planer słów kluczowych
Płatne wyniki wyszukiwania
Presell Pages
Product Listing Ads
Profil linkova
RankBrain
Reklamy In-Stream
Reklamy Out-Stream
ROAS
Robots.txt
schema.org
SEM
SERM
SERP
Sitemap.xml
SMO
Strategie ustalania stawek
Supplemental index
SWL
Tiny text
Trailing slash
TrueView Discovery ads
TrueView in-Stream oglasi
Trust Flow
UGC
User-Agent
Zaplecze SEO