Backlink

Backlink je povratna poveznica s jedne web stranice na drugu. To je ključni element strategije SEO (Search Engine Optimization) jer tražilice poput Googlea smatraju povratne poveznice pokazateljem povjerenja i autoriteta web stranice. Što više kvalitetnih povratnih poveznica vodi do vaše stranice, veća je šansa za višu poziciju u rezultatima pretraživanja.

Kako djeluje backlink?

Backlink djeluje kao „glas“ za vašu stranicu. Kada druga stranica stavi poveznicu koja vodi na vašu web stranicu, tražilice to interpretiraju kao signal da vaša stranica sadrži vrijedan sadržaj. Važno je stjecati povratne poveznice s pouzdanih i popularnih stranica, jer kvaliteta poveznice ima veće značenje od njene količine.

Zašto su povratne poveznice važne?

Povratne poveznice pomažu u izgradnji vidljivosti vaše web stranice i povećavaju njezin autoritet u očima tražilica. Dobro optimizirane povratne poveznice mogu značajno utjecati na pozicioniranje stranice, posebno u konkurentskim industrijama, kao što je online trgovina.

Koje su vrste povratnih poveznica?

  1. Organske povratne poveznice: Nastaju kada netko sam odluči postaviti poveznicu na vašu stranicu.
  2. Manualno kreirane povratne poveznice: Poveznice koje stavljate sami, npr. u komentarima na blogovima ili forumima za raspravu.
  3. Povratne poveznice iz plaćenih članaka: Nastaju kao rezultat promotivnih aktivnosti ili suradnje s influencerima i medijima.

Važno je napomenuti da stvaranje povratnih poveznica treba biti promišljeni dio strategije SEO, a ne kaotična aktivnost, jer tražilice mogu kazniti web stranice zbog korištenja spam tehnika. Investiranje u rješenja, kao što su hosting ili SSL certifikat, može dodatno poboljšati sigurnost i pouzdanost vaše stranice, što će utjecati na njenu ocjenu u očima tražilica.

Pojmovi koji bi vas mogli zanimati!

cyber_Folks - Postavke kolačića

Volite li ukusne kolače? Mi također! Neki kolačići se koriste za ispravan rad stranice. Prihvatite i dodatne kolačiće, povezane s performansama, društvenim mrežama i marketingom i zahvaljujući njima, doživjet ćete najbolje iskustvo naše web stranice, jer neprestano radimo na poboljšanju. Svoju dobrovoljnu suglasnost možete u svakom trenutku povući ili promijeniti. Više informacija o korištenim kolačićima možete pronaći u našoj politici privatnosti. Ako želite precizno odabrati svoje postavke, pogledajte vrste kolačića u nastavku.

Funkcionalni (uvijek aktivni)

Ovo su nužni "kolačići" za funkcionalnost web stranice. Stranica neće ispravno raditi bez prihvaćanja ovih kolačića. Primjer: kolačić koji bilježi vašu suglasnost ili protivljenje potreban je kako bismo znali jeste li dali suglasnost za određene radnje na web stranici. Također, omogućuju prijavu u korisnički panel ili izradu narudžbi.

Analitičko-izvedbeni

Omogućuju prikupljanje informacija o načinu na koji koristite web stranicu. Ovi "kolačići" omogućuju nam praćenje broja posjeta i izvor prometa na našoj web stranici, što nam pomaže u mjerenju i poboljšanju njezine izvedbe. Također nam pomažu saznati koje su stranice najpopularnije, a koje najmanje popularne, te razumjeti kako posjetitelji navigiraju na našoj web stranici. Ovi "kolačići" pomažu nam analizirati izvedbu web stranice i prikupljati informacije. Primjer: Možemo stvarati toplinske karte kako bismo saznali koje su informacije lako čitljive a koje ne, čime poboljšavamo dizajn stranice. Također nam omogućuju praćenje češće čitanih blog postova, pomažući nam razvijati zanimljivije sadržaje. Glavni alat kojeg koristimo je Google Analytics.

Društveni

Ovi "kolačići" povezani su s društvenim medijskim platformama i omogućuju vam povezivanje s vašim računima na društvenim mrežama. Putem njih možete dijeliti sadržaje s naše web stranice. Kolačići društvenih mreža (koji dolaze od trećih strana poput Facebooka) prikupljaju informacije kako bi pružili personalizirane oglase. Primjerice, oglasi na vašim društvenim mrežama bolje će se prilagoditi vama i smanjiti vjerojatnost da ćete biti preplavljeni oglasima za usluge ili proizvode koje ste već kupili.

Marketinški

Ovi "kolačići" povezani su s akcijama automatizacije marketinga i praćenjem učinkovitosti oglašavanja. Omogućuju nam, na primjer, ograničenje broja prikazivanja određenog oglasa. Također nam omogućuju provođenje usporednih testiranja kako bismo neprestano poboljšavali izvedbu naše web stranice. Testiranjem različitih rasporeda stranica lakše možemo pronaći onaj koji nudi najbolju čitljivost za korisnike. Također, komunikacija postaje personaliziranija. Na primjer, možemo vam sugerirati članak o pronalaženju domenskog imena ako primijetimo da tražite domenu i teško pronalazite odgovarajuće ime. Iato tako, možemo vam prikazati sugestije za prijavu ako uočimo više uzastopnih neuspjelih pokušaja prijave u korisnički panel. Vaši interesi se grade na temelju informacija iz ovih "kolačića" i aktivnosti na drugim web stranicama. Naši glavni alati za oglasnu mrežu su Google i Facebook.